Bölüm-32

1.5K 80 13
                                    

Medya-Ege Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-Naz çıksana benimle.(Can)

-Pardon.

-Yani benimle çıkar mısın?(Can)

-Neden bu kadar aceleyle soruyorsun?

-Doğruları mı söylüyoruz...(Can)

-Evet.

-Iıı daha önce hiç bir kıza çıkma teklifi etmedimde.(Can)

-Sen ciddi misin?

-Gayet ciddiyim.(Can)

-Düşünmeme izin verir misin?

-Tabiki cevabını bekliyeceğim.(Can)

Yok valla artık ben istifa etmek istiyorum.Kızım ne düşünmesi ne zamanı salak.Vallahi sen süzme salaksın.

Ya iç ses hemen meraklısıymış gibi atlamak istemedim.

Ama meraklısısın canım.Ne demiştim ben benim dediğime geldin değil mi.Al işte Can çıkma teklifi etti.

İyiki bir haklı çıktın ha şimdi abartırsın.

Sanki dersin ilk defa mı haklı çıkıyorum hava atacak mışım Naz hanım ben herzaman haklı çıkarım.

Hee he tabi iç ses tabi.

İşine gelmeyince böyle olur neyse ben kaçar.

Bay iç ses bay.

-O Naz hanım çıkma teklifleri felan ne oluyor.(Cansu)

-Ne oluyormuş.

-Kızım sen salak mısın ne diye kabul etmiyorsun.Kız bulmuş güzeli çoçuğu birde düşüneceğim diyor.Kızım sinir etme beni git çoçuğa kabul ettiğini söyle.(Peri)

-Ya Peri çoçuğa öyle kolay birisiymişim gibi görünmeyeyim şimdi.

-Öff Naz nasıl biliyorsan öyle yap.(Peri)

-Öyle yapacağım zaman.

Kızlarla biraz daha konuştuktan sonra zaten zil çalmıştı.Sınıfa girdiğimizde Mert'in kantinden aldığı daha doğrusu kantindeki bütün herşeyi masaya dizmiş ağzına tıkmaya çalışıyordu.

-Mert sen parayı nereden buldun.

-Sabah Bulut abişimden istedim oda bu tatlış kuzenini kıramadı ve verdi.(Mert)

-Sen yine de idareli harca benden söylemesi.

-Bulut abişim siz hayırsızlar gibi değil o verir yakışıklılar yakışıklısı kuzenine para.(Mert)

-İyi Mert.

Peri ile sıramıza otururken hocada sınıfa girmişti.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Nihayet dersler bitmişti.Tabiki gün boyunca Can ile hiç konuşmamıştık.Son ders zili çaldığında ise ben hiç kimseyi beklemeden sınıftan çıkmıştım.

Bizimkileri arabamın önünde beklerken yanıma Meriç geldi.

-O Naz yengoşum nasılsın?(Meriç)

-Ne yengesi Meriç yaa.

-Canaşkım sana çıkma teklifi etmiş ya sende kabul ediceğine göre yengemsim işte.(Meriç)

-Kabul ediceğimi kim söylemiş ya kabul etmezsem.

-Ee sende haklısın Nazcım ya şimdi Canaşkımın arkaşı ben olunca sende diyosundur 'Can'a bak arkadaşını al'diye ama sen benim tipim değilsin ki Nazcım ya.(Meriç)

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin