Medya-Peri Çoşkun
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Sabah uyandığımda saat 13.06'ydı.Dün uyuduğumda bir kabus gördüm ve ondan sonra hiç uyuyamamıştım.Fakat bir süre sonra uykuya dalmıştım.Bu yüzden bu kadar geç uyanmıştım.Aslında bir yandanda kalkmak istemiyordum.Çünkü Mert'in şaçmalıklarına hiç katlanamıyorum.He ben size gece olan olayı anlatmayı unuttum değil mi?Hemen anlatıyorum...(Dün gece)
Bugün bizimkilerle gezerken çok yorulmuştum.Ama o kabustan sonra bir türlü uyuyamıyordum.Kerem'in burada olması beni rahatsız ediyordu.Ben buraya ondan kurtulmak için gelmiştim.Ama yağmurdan kaçan doluya tutulurmuş.Bizim de kaderimiz buymuş.Yapacak birşey yok.Birde Kerem yetmezmiş gibi şimdi başıma Can çıktı.Aslında şimdi düşünecek olursak Can iyi bir çoçuğa benziyor.Ee yalan söylemeyeyim tipide iyidi.Ama kesin sevgilisi vardır.Aman banane canım sanki sevgilisi olmasa ne olacak ki.Hiç canım ne olacak altı üstü ona kendini kaptırıp aşık olacaksın.
Evet aşık olacağım ondan sonra altı abimde beni azarlayacak değil mi?Aman ben hiç almayayım benim başımda bu altı abim varken değil aşık olmak erkek köpek bile sahiplenemem.
Niye ki?
Çünkü iç ses beni kendilerinden bile kıskanıyorlar.Ben nasıl sevgili yapayım.
Haklısın.
Haklıyım tab...Cümlemi bitiremeden bir bağırma sesi geldi.Birisi amcam doğuruyor diye bağırıyordu.Dışarı çıktığımda bizim salak Mert'in bağırdığını gördüm.
-Salak gece gece ne bağırıyorsun?
-Dedim ya amcam doğum yapıyor diye.(Mert)
-Gerizekalı senin amcan mı var.
Bunu söylerken biraz üzülmüştüm ama artık alıştığım için hemen toparladım.Ve sonra cümleme devam ettim.
-Lan gerizkalı bütün otelide uyandırdın mal.
-Ayıp oluyor ama.(Mert)
-Doğru sana mal dediğim için mal argo kelimesine ayıp oluyor.
-Ne bu ses uykumun içine sıçtınız yemin ediyorum.(Cansu)
Cansu buraya söylene söylene geliyordu.
-Aha bu gerizekalı var ya amcam doğuruyor diye bütün oteli ayağa kaldırdı.
-Mert ben senin aklına sıçayım.(Cansu)
-Ya neden herkez bana bağırıyor?(Mert)
-Neden acaba?
Naz Mert'in senin kuzenin olduğu çok belli.
Nereden belli oluyormuş?
İkinizde salaksınız.
İç ses birgün beni övsen ne olacak?
Seni övmekten çok gömmek daha eğlenceli.
Defol iç ses.
İyi be zaten birgün beni sindirebilsen şaşırıcam.
Otelde bize bakan herkesten Mert adına özür dileyip herkesi odasına yolladım ve bende odama gidip uyumaya çalıştım.
(Şimdiki zaman)
İşte gece gece Mert'in salaklıklarıyla uğraştım.Yatağımdan kalkıp banyoya gittim.Elimi yüzünü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve banyodan çıkıp üstümü giyindim.Daha sonra odamdan çıktım.Herkesten gizli otelden çıkacaktım ki magazinciler otelin önünde beni yakaladı.Ve soru sormaya başladılar soruları çok şaçmaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Novela JuvenilKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...