Bölüm-12

3.7K 156 2
                                    

Medya-Arda Berkin
————————————————————————

-Kuzen sanırım beni gören kızlarda böyle sanıp kaçıyor.(Mert)

-Galiba...

Daha sonra hep beraber sınıfa çıktık ve kendimizi güz-şaka şaka sıkıcı derslere verdik.

Nihayet güzel olmayan sıkıcı dersler bitti.Ve biz tam sınıftan çıkıcaktık ki beni Bulut abim aradı ve bende hemen açtım.

-Efendim abicim.

-Alo prenses nasılsın?(Bulut)

-İyiyim abicim şimdi okuldan çıktım.Sen nasılsın?

-İyiyim abicim.Hani sen bir arkadaşın için iş istemiştin ya.(Bulut)

-Evet.

-İşte Arda abinin bir sekretere ihtiyacı var.Ve arkadaşın isterse onun zamanına uygun çalışma listesi hazırlayacak.(Bulut)

-Tamam abi ben arkadaşımla konuşurum.Çok teşekkür ediyorum.Hepinizi öpüyor ve çok seviyorum.Görüşürüz.

-Görüşürüz meleğim.(Bulut)

Daha sonra Pelin ile konuşmak için Pelin'in yanına gittim.

-Pelin bir dakika bakar mısın?

-Tamam.(Pelin)

Pelin yanıma gelince konuşmaya başladım.

-Pelin ben senden habersiz bir şey yaptım.

-Ne yaptın?( Pelin)

-Bizim şirkette sana bir iş ayarladım.

-Ne yaptın?Ne yaptın?(Pelin)

-Bizim şirkette sana bir iş ayarladım.Tamam kızdın ama ben bizimle daha çok vakit geçir istiyorum ve bu yüzden yaptım.

-Peki bana neden sormadın istiyor musun diye?(Pelin)

-Çünkü senin kabul etmeyeceğini bildiğim için yaptım.

-Şimdi kabul edeceğimi nereden biliyorsun?(Pelin)

-Beni kırmazsın herhalde.

-Tamam sırf senin ve beynim için kabul edicem.Yoksa başımın etini yersin.(Pelin)

-Ay çok sevindim ama işin zor çünkü işin Arda abimin sekreterliği.

-Peki neden bu kadar zor diyorsun ki gayet kolay.(Pelin)

-Hiçte kolay değil.Tamam başkasının sekreterliği kolay ama Arda abimin sekreteri olmak çok zor.

-Neden?(Pelin)

-Çünkü Arda abim çok kuralcıdır.Her şeyi tam vaktinde yapılmasını ister.Asla hiç bir işini geciktirmeyi sevmez.Şu anki başarımı onun kurallarına borçluyum.

-Desene yandım.(Pelin)

-Neyse bizimkilerin yanına gidelim.Bugün sende çalıştığın yerden istifa edersin.

-Tamam.(Pelin)

Daha sonra büzimkilerin yanına gittik.Nereye gidelim diye bir birleri ile kavga ediyorlarda.

-Ya ben belki orada yemek yemek istemiyorum nerden biliyorsun?(Peri)

-Bende senin girmek istediğin yere gitmek istemiyorum.(Mert)

-Tamam ya sakin olun hepiniz arabalarınıza binin ve beni takip edin sizi çok güzel bir yere götürücem.

-Nereye?(Peri)

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin