Bölüm-36

1.1K 82 11
                                    

Medya-Alp Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-Ben neredeyim ve siz kimsiziniz?Hatta siz kendiniz bırakın ben kimim???
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(Naz'ın anlatımından)
Uyandığımda garip bir yerde yatıyordum.Buranın neresi olduğunu bilmiyordum.Ama beyaz bir yerdi.Daha sonra birden bulunduğum yerin kapısı açıldı.İçeriye bir sürü kişi girmişti ama giren kişilerin hiçbirini tanımıyordum.Aslında şöyle bir düşününce ben ismimide hatırlamıyordum.O yüzden bende merak edip sorma ihtiyaçı duydum.

-Ben neredeyim ve siz kimsiniz?Hatta siz kendinizi bırakın ben kimim?

-Ne demek ben kimim?Abicim hiç birşey hatırlamıyor musun?(Bulut)

-Ne abisi yaa!?

-Naz aşkım hadi bunları hatırlamıyorsun bu yakışıklılar yakışıklısı çoçuğuda mı hatırlamıyorsun?(Mert)

-Sen kimsin ya aşkım falan ne oluyor!!

-Bu kızın kafa gerçekten gitmiş benim gibi yakışıklı birisini de hatırlamıyorsa siz avucunuzu yalayın tamam mı...(Mert)

-Mert düzgün konuş.(Arda)

-İyi be.(Mert)

-Pekala küçük hanım madem hiç kimseyi hatırlamıyorsun ilk önce kendimizi tanıtmakla başlayalım.Tabiki ilk önce kendi adından başlayacağım.Senin adın Naz.Yanımda duran beş kişi ve ben senin abileriniz.Bu en büyüğümüz Bulut abin.Ben ondan sonraki ikinci büyük abi Aras.Bu ortanca abin Arda.Bu iki birbirine ne kadar benzemesede çift yumurta ikizi olan abilerin Ege ve Batu.Bu da en küçük abin Alp.Ondan sonra bu iki kız senin en yakın arkadaşların Cansu ve Hayal.Bu da kuzenin Peri.Ve bu...(Aras)

-Ben yakışıklılar mı yakışıklısı kuzenin Mert.

-Ay Allah tan şu beni sevgilim değilmiş eğer sevgilim olsaymış ay düşüncesi bile kötü.

-Ayy sen bana kurban ol tamam mı hasta olmasan sana şurdan bir koyardım da neyse.(Mert)

-Aman çokta tın.Neyse eee annem ve babam nerede??

Bu dediğimle herkes bir anda sessizleşmişti.Ne olmuştu ki.En sonunda sessizliği bozan en küçük abim oldu.

-O konu biraz karışık boşver sen onları.(Alp)

-Niye böyle dedin ki nesi karışık!?

-Boşver sen yorma kafanı böyle şeylerle hadi dinlen hem zaten şu an eminim ki beyninin biraz dinlenmesi lazım.Hadi bizde çıkalım Naz dinlensin.(Bulut)

Herkes kaldığım odadan çıkmıştı bende odamada yanlız kalmıştım.Olan olayları hatırlamaya çalışıyordum ama hiç bir şey hatırlamıyordum.Kafam şu an gerçekten boş bir teneke gibiydi.Ayrıca bu kadar fazla abim olduğuna inanamıyordum.Acaba onlarla nasıl anlaşıyorduk .Neyse bunlarla kafamı daha fazla yoramayacağım en iyisi biraz dinlenmek.

(1 hafta sonra)
Sonunda bu lanet yerden kurtuluyordum.Doktor durumumun iyi olduğunu söylemişti ve beni taburcu etmişti.Ve bu hafta içinde başka bir şey daha öğrenmiştim gizli aşk yaşadığımı.Aslında ilk başta neden gizli yaşadığımı düşünmüştüm ama sonucu bulmam çok uzun olmadı.Çünkü erkek arkadaşım olam şahıs yani Can beni ilk ziyarete geldiğinde abim gil çocuğa resmen yiyecekmiş gibi bakıyordu.Abim gil zorlada olsa Can ve beni yanlız bırakmıştı ve yanlız kaldığımızda Can bana herşeyi anlatmıştı.Ne kadar Can'ı hatırlamasamda sevgilim olduğunu ilk geldiğinde anlamıştım zaten.Çocuk tam benim yanıma yakışacak gibiydi yani yakışıklıydı.E yani güzelin yanına yakışıklı erkek.

Sonunda evimize gelebilmiştik.Yolculuk boyunca evimi çok merak etmiştim.Eve geldiğimizde bir şaşırmadım değil ev gerçekten çok güzel ve çok büyüktü.Ama zaten bu bir hafta içinde zengin olduğumızuda öğrenmiştim.O yüzden şaşkınlığım kısa sürdü.Daha sonra her ne kadar ihtiyacım olmasa da abilerim yardımıyla arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladık.

Bulut abim evin kapısını açtı ve hep beraber eve girdik.Eve girdiğimizde salon diye tahmin ettiğim yerde iki kişi oturuyordu bir tane yaşlı teyze ve bir tane amca vardı.Bende merak ettim ve abim gile sordum.

-Bulut abi bunlar kim??

-Ahh gelmişsiniz.

Aniden kadın konuşunca abimin açılan ağzı kapanmıştı.Bende yeniden sordum.

-Ee abi cevap vermeyecek misin bunlar kim?

-Onlar abicim şey...(Bulut)

-Ney..

-Şey........

-Biz senin.....
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
💜💜💜Ve yeni bölüm💜💜💜

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin