Bölüm-41

864 64 11
                                    

Medya-Moon
🌝🌝🌝🌝🌝🌝
"Seni almak için geri döneceğim"

Ne demekti şimdi bu!!!

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Dakikalardır kağıda  bakıp bunun kim olduğunu anlamaya çalışıyordum.Ama bir türlü aklıma kimse gelmiyordu.

Çok çabalama iki gram zekan var onu da kaybedeceksin.

İç ses benimle şu durumda bile dalga geçmeye utanmıyor musun?

Yoo niye utanayım ki.Senin zekan yok utanıyor musun?Hayır.Ben en azından akıllıyım.Niye utanayım kii.

Öf iç ses hiç çekilmiyorsun.

Ben çekilmem canım çekerim.

Ha ha ha çok komik.

Seni ve olmayan zekanı baş başa bırakıyorum aksi taktirde benimde zekamı azaltacaksın.

Defol git iç ses.

İç ses konuşmayı kesince bende düşünmeye başladım.Acaba bunu kim buraya koymuştu.Neyse en iyisi bunu abimlere söyleyeyim.

Aferin sana ilk defa doğru birşey dedin.Ben her filmdeki veya kitapta ki salak kızlar gibi söylemezsin sanıyordum.

Offf iç ses o kadar da salak değilim herhalde.

Eminim öylesindir neyse ben kaçar.

✨✨✨✨⏱✨✨✨✨

Abim gil odama geldiğinde bende soru sormak için kendimi hazırldım.

-Daha iyi misin Naz?(Arda)

-İyiyim.Abi ben size birşey soracağım.

-Sor bakalım Naz.(Ege)

-Ben odamda dinlenirken odama birisi girdi mi?

-Hayır abicim odana giren olmadı.Neden sordun?!(Bulut)

-Odamda bu kağıdı buldum.

Dedim ve bulduğum kağıdı abim gile gösterdim.

Abim gil kağıdı okuduklarında kaşlarını çattılar.

-Bunu ne zaman buldun Naz?(Bulut)

-Yaklaşık on beş,yirmi dakika önce.

-Peki kimin bıraktığını gördün mü?(Aras

-Kimin bıraktığını görsem size kim bıraktı diye sorar mıyım!?

-Tamam o zaman sen buna kafanı yorma abicim biz hallederiz bunu.Neyse biz çıkalım sende dinlenmene bak.(Bulut)

-Siz öyle diyorsanız size güveniyorum.

Herkes odadan çıkınca boş duvar ile bakışmaya başladım.

Sen anca boş duvarla bakışırsın zaten.

Ya iç ses bomboş odada başka ne yapabilirim sanki.Bir sus istersen.

Bomboş dediğin odada bir sürü eşya var.Sende bulmuşsun bunuyorsun.

Napayım iç ses kalkıp koltukla beraber halay mı çekeyim!?

Senden o salaklığı da beklerim.Neyse ya ben gidiyorum.Zaten seninle konuşmak bile benim için bir zaman kaybı.

Ay sanki dersin çuvalla yük taşıyorsun.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(3 gün sonra)

Bugün doktor iyi olduğumu ve artık taburcu olabileceğimi söyledi.Bulut abim çıkış işlemleri hallederken bizde hastene çıkışına doğru ilerliyorduk.

Sonunda eve gelmiştik.Valla evimi çok özlemiştim insanın evi gibisi yoktur.

Salona geçip tekli koltuğa oturdum.Arkamdan gelenler ise teker teker diğer koltuklara oturdular.

Abilerimle ve kuzenlerimle biraz sohbet ettikten sonra odama çıkmıştım.Zaten akşam olmuştu.Yarın ne kadar çok abim gil gitmemem için ısrar etsede okula gidecektim.Bu yüzden biraz dinlenmem lazımdı.

Ve bende yatağıma uzanır uzanmaz uykuya dalmıştım.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Sabah herzaman ki gibi Mert'in o cırtlak sesiyle uyanmıştım.Hayır ne vardı ki bende şu filmlerde ki gibi kuş cıvıltısıyla uyansaydım.

-Nazaşkım hadi kahvaltı hazır.Nazaşkım hadi kahvaltıya.(Mert)

-Tamam Mert anladım bağırma daha fazla.

-Tamam Nazaşkım hadi çabuk ol ama.(Mert)

Mert bağırmaya devam ederken bende hazırlanmaya başlamıştım bile.

Hazırlandıktan sonra aşağı indim.Ve tabiki yine kahvaltının sonuna yetişmiştim.

-Ooo Naz hanım biraz daha erken gelseydiniz yemin ediyorum ağzımız açık kalırdı.(Alp)

-Ya abi geldik ya işte.

-Çok geç Naz.Artık okulda yersin çünkü gitme vaktiniz geldi.(Batu)

-İyi be ben yerim okulda bir şeyler.Neyse hadi çıkalım Peri ,Mert.

Peri direk masadan kalkarken Mert masaya yapışmış gibi masayı bırakmıyordu.
En sonunda Mert'i masadan ayırdığımızda okula gidebilmiştik.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Okul yine klasik bir Naz okul tramvası gibi geçtişti.Sonunda dersler bittiğinde Peri ve Mert bir yerlere gideceklerini ve benim de gelip gelmek istemediğimi sordular.Bende onlara eve gidip dinlenmek istediğimi söylemiştim.

Nihayet eve geldiğimde evde tektim.İlk önce mutfağa gidip bir şeyler yemiştim.

Daha sonra odama çıktın.Odamın kapısını açtığımda korkudan az kalsın öteki tarafa gidiyordum.Bir kaç dakika karşımdaki şeye bakmıştım.Karşımda tamamen siyah giyinmiş maskeli birisi oturuyordu.Sonunda bir şeyleri idrak edip konuşmaya başlamıştım.

-Sen kimsin be??!!

-Seni almak için geri döneceğimi söylemiştim.(?)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
✨Ve yeni bölüm geldi.✨

Bana sormak isteyeceğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.Bütün sorularınızı cevaplayacağım.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin