Medya-Yeni Batu Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Kapı çalınca pizza gelmiştir diyerek ben bakarım diyerek kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda gördüğümle dondum.Şok geçirdim.Elim ayağıma dolaştı.Kanım çekilmiş gibi hissediyordum.Şu an gerçek olamazdı değil mi?Ama bu nasıl olur?〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(Can'ın anlatımıyla)Naz gilin yanından ayrıldıktan sonra babamın bizim için gönderdiği araca bindik.
Ama keşke Meriç'i bindirmeseydik.Neden mi?Çünkü pencereden dışarıya bakarken bir kuş gördü ve evine gidene kadar mini mini bir kuş konmuştu şarkısını söyleyip durdu.Neyse ki ilk önce onu evine bırakmıştık ki ondan ve onun o -Meriç'e göre güzel- sesiyle evine kadar onu çekmek zorunda kalmıştık.
Benden size tavsiye eğer Meriç gibi bir arkadaşınız var ise onu ıssız bir adaya götürüp onu orda bırakıp kaçın.
Çünkü neden mi? Çünkü Meriç'in bir keresinde şunu yaptığını hatırlıyorum.Küçükken okuldan sonra yüzme kursuna gideceğiz diye okula mayoyla gelen bir insandan bahsediyoruz.Ayrıca bir kızı tavlamak için okula kalpli bir donla gelmişti ve kıza dediği şey ise donuma kadar seni seviyorumdu.Zaten böyle bir insanda mantık olmasını nasıl bekleriz ki değil mi?
Neyse sonunda eve geldiğimde ilk olarak odama çıkıp duş aldım.Günün stresini üzerimizden atmak lazımdı.Duştan çıktığımda üstümü giyinip kendimi yatağa atıp uyudum.
(Meriç'in ağızından)
Eveeet ponpiklerim.Şimdi ne yapıyorum biliyor musunuz?
Can'ın beni arabadan atmasını sindiriyorum.Ya hangi insan benim gibi ponpik,ponçik,yakışıklı,tatlış bir insanı arabasından atar ki?Yani ben olsam atmam.Ama o Mert çiyani var ya onu değil atmak yolarım ben yolarım.Neyse konumuz o değil.Konumuz nasıl kek yapılır.Ya benim bir planım var ama yani ben kek yapmayı bilmiyorum ki.Planımı size söyleyeyim.Kek yapıp o keki Can'ın suratına yapıştırmak.Tabi yüzü iyicene kirlensin diye krem şanti ve çikolata sos katıcam.Hayır anlamıyorum Fatma sultan'a(evin hizmetlisi)dedim ki benim kek e ihtiyacım var oda dedi ki ne yapacaksın?Bende planımı anlattım.Oda ne dese beğenirsiniz?Neymiş efendim o Can bey oğluna ihanet edemezmiş haspam.Tabi Fatma sultan ona bunu dediğimi duysa arkamdan merdaneyle kovalar.Biz hiç o tehlikeye girmeyelim değil mi?
Neyse kek için ne gerekiyor inanın bilmiyorum ama rastgele bir şeyler katalım.
Fazla olsun diye bir kavanoz un,benim kadar tatlış olsun diye bir kavanoz şeker,eski sınıftaki cadaloz Didem kadar kara olsun diye iki paket kakao,büsbüyük olsun diye bence on paket kabartma tozu yeter.Evet bence kekim benim kadar müko olacak.Eveeet şimdi fırına atalım.İyide ben fırının nasıl kullanılacağını bilmiyorum.Amaan boşver rasgele çevir gitsin.Kekim pişene kadar bende kremamı hazırlayayım.Evet şimdi ilk önce kremalaları paketinden çıkartıyoruz.Sonra bir kaseye döküyoruz.Sonra bir litre sütü üstüne dökelim.Benim ki bol keseden olsun.Daha sonra bunu mikser ile karıştırıyoruz.İyide bu mikser nasıl çalışıyor acaba.Aman boş ver mikseri ben bunu çalkalayarak yapabilirim bence.Evet bir kavanozun içine katalım.Bir oyun havası açalım.Haydi hanımlar kalçaları çalkalıyoruz.Oh yandan yandan.Evet bakalım oldu mu?O kadar kıvırttım canım.Ben kremama bakarken bir anda yangın alarmı çaldı.Ay hangi salak evini yakar ki!Bir dakika kekim!Ay kekim yandı koşun hanımlar yetişin.Ben bağırırken yardımıma Fatma sultan yetişti.
-Ay ne oluyor burada?(Fatma sultan)
-Ya Fatma sultan şöyle ki ben krema yaparken dalmışım.Kekte fırında yanmış.
-Ah benim salak oğlum dolapta hazır krema var ya.(Fatma sultan)
-Öyle mi?
-Öyle.Neyse hadi şu keki fırından çıkar.Çöpe at git hazır pasta al.Zaten mutfağıda mahfetmişsin.(Fatma sultan)
-Tamam Fatma sultan.
İlk önce mutfağı Fatma Sultan ile temizledik.Daha sonra Fatma sultan'ın tavsiyesi üzerine pastaneden bir pasta aldım ve Can gilin evinin yolunu tuttum.Güzelim pastada araya gidecekti ama olsun eğlencenin kralını yaşayacaktık.
(Naz'ın anlatımından)
Kapı çalınca pizza gelmiştir diyerek ben bakarım diyerek kapıyı açtım.Kapıyı açtığımda gördüğümle dondum.Şok geçirdim.Elim ayağıma dolaştı.Kanım çekilmiş gibi hissediyordum.Şu an gerçek olamazdı değil mi?Ama bu nasıl olur?
Sonunda biraz şoku atlattığımda kısık bir ses ile konuşmaya başladım.
-S-se-sen n-nas-nasıl?
-Merhaba Naz!!!
🤔🤔🤔🤔🤔🤭🤭🤭
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Yeni bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Novela JuvenilKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...