Medya-Can Deniz
Evet arkadaşlar tekrardan merhaba yazdığım finali çoğunuz beğenmediğiniz için baştan yazdım umarım bunu beğenirsiniz hepinize iyi okumalar diliyorum hoşçakalın
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Daha sonra ise rahat bir uykuya gözlerimi yummuştum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(7 Sene sonra)
Sabah uyandığımda başımda uğultulu sesler duyuyordum.
Biraz zaman geçtikten sonra nihayet bunun Bulut abimin sesi olduğunu fark ettim.-Naz canım beni duyuyor musun bebeğim?(Bulut)
Bulut abim sürekli aynı cümleleri tekrarlıyordu ve ben bir türlü gözlerimi açmak istesemde açamıyordum.Sanki göz kapaklarımı açmamam için birisi gözümü bantlamış gibi hissediyordum.
Sonunda tüm çabalarıma rağmen (çaktırmayın sanki çok büyük bir işi başarıyormuşum gibi davranalım) gözlerimi açabilmiştim.
Gözümü açtığımda gözümün önünde beyaz duvar--
Dememi bekliyordunuz değil mi ha ha kandırdım.Gözümü açtığımda gördüğüm ilk şey mal Mert'in kafası olmuştu.
-Lan gerizekalı Mert çeksene şu kafanı.
-Ne diyorsun be Nazaşkım zaten kafam bir milyon olmuş benim sen hala bana kız.Hem niye sadece bana kızıyorsun ki şu ayağının ucında yatan cadoloz Meriç'e de kızsana ya.(Mert)
Mert bunu söyledikten sonra ayağımın resmen üstünde yatan Meriç'i görmüştüm.Ve tabikide bu durumda yapılabilecek en iyi şeyi yapıp Meriç'in kafasına tekme vurup yere ittim.
-Aaağğğ kim o yelloz hı söyleyin bana benim bu nacizade bedenimi hunharca yere savuran yellozu gösterin çabuk bana.(Meriç)
Ve evet yine bir klasik içme günümüz ve yine klasik bu gerizekalılarla uğraşma seansı.
-Ya Allah aşkına sizin eviniz barkınız yok mu?? Niye hep içip içip benim odama sızıyorsunuz.Hayır yani tamam eviniz felanda olmasada o kadar oda , köşe varken neden benim odam yaaaaaa.
-Hani dedin ya Nazaşkım eviniz barkınız diye işte benim BARKINız sensin.(Mert)
-Ya sen salak mısın diye soracağımda salaksın yemin ediyorum kelime oyunu bile yapamıyor.Ayrıca salak benim soyadım yani ayrıca senin soyadın Barkın değil Berkin Malll.
-Ya o başka kitaptı değil mi?? Ayyyy nerden bileyim ben Nazaşkım yaaaa off.
Biz Mert ile atışırken odada adeta bir ayı sesi duyulunca Mert bir anda çığlık atmaya başladı.
-Aaaaaaaaağğğağğağağ bu ne be kim bu yelloz ayol bu kadar ses yapan.(Mert)
Daha sonra yataktan kalkıp ses kaynağını bulduğunda ise işte şimdi kıyamet kopmuştu.
-Ayy bu ne be kalk seni pis yelloz mahalle karıları bile senin kadar horlamıyor be.Seni dağ kaçkını ayı desem ayıya hakaret olacak pis dağ kaçkını hanzo seni , seni yolarım be.(Mert)
-Ayy asıl sensin be hanzo.Ne var şurada bu narin bedenimi dinlendiriyorsam hee.Ayrıca sen kendine bak ,şu haline bak.Şu halini yemin ediyorum yolunmuş tavuk görse Allahım ben kainat güzeliymişim diye 7/24 şükür eder be.Pis paçoz seni.(Meriç)
-Ay yok ben bu karıyı yolarım be.(Mert)
-Asıl ben seni yolarım sen kimsin ki.(Meriç)
Ve Meriç'in bu sözünden sonra ikisi birbirini tabiri caizse tavuk gibi yolmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Fiksi RemajaKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...