Bölüm-38

930 79 13
                                    

Medya-Arda Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️✨
Can gelip bana sarılmıştı.Biz sarılırken bir anda odanın kapısı açılmıştı.Kapıya doğru baktığımızda karşımızda altı kızgın boğa gördük.

-Burada ne olduğunu hemen açıklamanızı bekliyoruz.(Bulut)

-----------

-Burada ne oluyormuş abiciklerim.

-Naz sen bu dingil herife neden sarılıyordun!!(Arda)

-Abi dingil mingil ayıp oluyor ama ne güzel çocuk.

Salak mısın kızım sen abilerin birazdan senin ve Can'ın arkasından duanızı okuyacak sen hala güzel çocuk peşindesin.Malllll.

-Kızım ne saçmalıyorsun.Sen de çekil lan kardeşimin yanından arkadaşısın diye görüşmene izin verdik.Gelip kardeşime dokun diye değil.(Aras)

-Ayrıca Naz hanım hadi anladım bu dingil sana dokunuyor sen niye izin veriyorsun kızım!(Ege)

-Ya ne var kız arkadaşımıza da sarılamayacak mıyız ya.(Can)

-Ne dedin sen!Kızım ne diyor bu?(Batu)

-Sevgilim işte.Naz benim sevgilim.Sakıncası mı var?(Can)

-Sen galiba yürek yedin koçum ne bu cesaret.(Bulut)

-Abi yeter ama ya kaç senedir beni kıskanıyorsunuz diye ne cinsiyeti erkek olan bir arkadaş yapabildim ne de sevgili artık bıktım.Benim de kendi kararlarımı verme hakkım var.

Yokya bu kız cidden mall.Kızım üstüne gitmesene abilerinin.Sonunda Can'ın cenazesi filan vardır belki haa.Düşünüpte cevap ver salak.

Sen sus iç ses.

-Seninle sonra konuşucağız Naz hanım ama şimdi biz şu delikanlıyla bir konuşalım bakalım derdi neymiş.(Bulut)

-Abi eğer Can'a zarar verirseniz sizi affetmem.

-Ona zaman ve bu dingilin konuşması bakıcak Naz hanım gelecek için şimdiden söz veremem.Ayrıca seninle de bu meseleyi sen hastaneden çıkınca detaylı olarak konuşucağız.Şimdi sen düş önüme.Bakalım kardeşimle olmanın cezalarını çekebilecek misin?(Bulut)

-Ya abi nereye götürüyorsunuz Can'ı?

-Naz sen beni merak etme biz abinler ile aramızda hallederiz sen dinlen ve çabucak iyileş tamam mı?(Can)

Ben bir şey diyemeden abimler ve Can odadan çıkmıştı.

Can'ın yaşama ihtimali %0000000000,01 iken yaşamama ihtimali %99,9999.

Sağol iç ses ya içim bir açıldı bir açıldı bilemem.Sence bir şey yaparlar mı?

Aman be kızım altı üstü ne olabilir ki.En fazla yarın Can'ın mezarının başında ağlıyor olursun yani seni de hiç anlamıyorum.Ne bu endişe.Ama ben sana demiştim cümlenin neler yaşatabileceğini düşün diye.Gerizekalı.Ya kim beni bunun iç sesi yaptı ya.Bu kız mallığından gebericek kimsenin haberi yok.

Sağol iç ses ya.Seninle de konuşmaya gelmiyor.Kararan içimi daha fazla karartıyorsun.

Ben iç sesimle kavga ederken Mert bir anda bağırmaya başladı.

-Ay Nazaşkım iyi misin?O yakışıklı ama öküz abilerin bir şey yapmadı değil mi?(Mert)

-Mert olaylar yaşanırken sende buradaydın ne diye soruyorsun.

-Ya ben olayları izlerken çekirdeğe dalmışım.Hem biliyorsun çekirdeğe bir başlayınca da bırakılmıyor.O yüzden sizin kavganızdan hiç bir şey anlamdım.(Mert)

-Anlamana da gerek yok Mert senin beyin hücrelerin kendini kavramana anca yetiyorken başka işleri kavramasına gerek yok.Yoksa o azcık beynini de kaybedeciksin.

-Ya Nazaşkım niye öyle diyorsun alınıyorum.(Mert)

-Alınman için söyledim zaten Mert.

-Aman Nazaşkım sen onu bırakta Can nerede?(Mert)

-Abimler ile birlikte gitti ya Mert.

-Nazaşkım desene Can sayesinde tatlı ihtiyacımızı gidereceğiz diye.(Mert)

-Ne saçmalıyorsun yine sen Mert?

-Yani diyorum ki Nazaşkım şimdi senin bu yakışıklı ama öküz abilerin bu Can'ı gömer.Biz de onun helvasını yeriz.Bu sayede tatlı ihtiyacımızı gidermiş oluruz.(Mert)

-Öff Mert saçma saçma konuşup kızın kafasını daha da doldurma.(Cansu)

-Ayrıca zaten abilerin öyle birşey yapmaz Naz kafaya takma sen.(Hayal)

-Yapmazlar değil mi?

-Yapmazlar Naz.Bizden çok sen abilerini tanıyorsun.(Peri)

-Evet Peri ben abilerimi tanıyorum ve onlar Can'ı mezarına gömmeden gelmez.

-Ya boşver Nazaşkım ya işte ne güzel onun sayesinde helva yemiş oluruz ne zamandan beridir canımda çekiyordu zaten.(Mert)

-Mert çeneni kapat yoksa ben seni öldürücem ve biz senin helvanı yiyeceğiz tamam mı!!

-Tamam Nazaşkım ya sustum.(Mert)

⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱
Abimler ve Can'ın gidişinden tam iki saat elli üç dakika geçmişti ama hala onlardan ses seda yoktu.Abimleri ve Can'ı defalarca aramıştım ama bir türlü ulaşamıyordum acaba ne olmuştu???
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
💜Yeni bölüm geldi.💜

Yazabilirsem iki gün içinde bir bölüm daha atacağım.Bu sefer çok bekletmeyeceğim.

Bakalım Can hayatta mı? Yoksa Mert'in dediği gibi Can'ın helvasını mı yiyeceğiz?

Sizce??? Can yaşayacak mı ?Yoksa hayatta mı kalacak?

Ben açıkçası bilmiyorum.Hayatta kalıp Naz ile olmaz.Hayatta kalmayıp ruhu Naz ile kalabilir.Veya ikisi de olmayabilir.

😊Bana sorarsanız herşey olabilir.Bana pek güvenmeyin.🤗

Neyse ya bugün fazla konuştum.Yeni bölümde görüşmek üzere.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin