Bölüm-22

2.1K 117 14
                                    

Medya-Naz Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Daha sonra nezarethaneden çıkıp abilerimin yanına gittim.

Evet şimdi başlıyoruzzz.

Evet iç ses başlıyoruz.

Abilerim yanına giderken belki bir ümit polislerden yine yardım istedim.

-Polis bey amcacım bak şimdi şuradaki altı abiyi görüyor musun?

Polis başını sallayınca devam ettim.

-İşte onlar birazdan yani karakoldan çıkınca bizi öldürecekler eğer yarın ki üçüncü sayfa haberlerinde bizi görmek istemiyorsan lütfen bizi nezarethaneye geri sok.

-Evet polis beyciğim.Benim gibi yakışıklı tatlış bir insanı kırmazsın değil mi?(Mert)

-Çekil kız kenara.Polis beyciğim asıl sen benim gibi karizmatik yakışıklı bir çoçuğu kırmazsın değil mi?Ne olur bizi oraya geri tık.(Meriç)

Meriç ne dediğini sonra anlamış olacak ki yeniden konuşmaya başladı.

-Dur ya ben niye nezarethaneye girmek için yalvalıyorum ki.Polis beyciğim sen at bu şırfıntıyı nezarethaneye ben dışarı çıkmak istiyorum.(Meriç)

-Sensin şırfıntı seni bir yolarım kim neymiş görürsün.(Mert)

-İkinizde susun benim sizinle uğraşacak vaktim yok yürüyün gidin işinize.(Polis)

-Ya bak polis amcacığım biz sana anlatamıyoruz galiba.Üçüncü sayfa haberleri falan diyoruz.Eğer üçüncü sayfa haberlerinde ne olduğunu bilmiyorsan söyleyeyim.CİNAYET.Anladın mı?(Peri)

-Emin olun ben sizden daha iyi biliyorum ama ben sizin gibileri çok gördüm.Bir suç işliyorsunuz sonra aileniz kızmasın diye buraya sığınıyorsunuz.Ne canım burası yetimane mi?(Polis)

-Valla sizin halinize bakılırsa huzurevi olabilir.Kız senin bir ayağın çukurda yaa.(Mert)

Mert'in bu dediğiyle ağızım açık kaldı.Resmen polise alay etmişti.

-Valla bak bu şırfıntıya ilk defa katılıyorum.Senin bir ayağın çukurda amca.Bence ölmeden bir sevap işle şu garibanlara.(Meriç)

-Sensin gariban be ben koskoca Mert Berkin im.(Mert)

En sonunda polis dayanamamış olacak ki bağırmaya başladı.

-YÜRÜYÜN GİDİN LAN.ABİLERİNİZ ARTIK SİZİ ASAR MI?KESER Mİ?BİLEMEM AMA NE YAPIYORLARSA DA UMRUMDA DEĞİL.ŞİMDİ DEF OLUP GİDİN.(Polis)

-Ne bağırıyon be bizde sana meraklı değildik.Sana burada iyi yaşlanmalar.Bulut aşkım huhuu.(Mert)

Şimdi şıçtık.Naz bu çoçuk senden bile salakk.

-Naz aşkım bu çoçuklar kim?(Meriç)

-Tanıştırayım meşhur Berkin erkekleri.

-Ay öyle mi?Hemen tanışmam lazım.(Meriç)

Deyip abilerimin yanına ilerlemeye başladı.

Yemin ediyorum bunlar katıksız MAL.Hayır biz onlardan kaçıyoruz bunlarda onları daha çok sinirlendiriyor.

Abilerim Mert'i azarlarken aralarına birde Meriç katıldı.

-Merhaba efendim ben Meriç.

-Sen kimsin ya?(Aras)

-Dedim ya Meriç diye-sonra bana dönerek-Naz senin abilerinde bunamış mı ne ya.(Meriç)

Evet Meriç'in cenazesi ne zaman?

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin