Bölüm-29

1.8K 107 10
                                    

Medya-Peri Çoşkun

Medya-"SAVAGE LOVE"
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Salaklık üstüne birde şanssız kelimesini ekleyelim.Evet Nazcım ben sana şu anda yapacağın şeyi söyleyeyim.Birisi senin yokluğunu fark edene kadar burada kalacaksın.(Ki senin okulda olduğunu anlamaları imkansız ama neyse.)Ha eğer fark etmezseler yarına kadar buradasın.

〰️〰️〰️〰️💜💜💜〰️〰️〰️〰️
Yaklaşık kaç saattir buradayım bilmiyorum ama arada sırada yukarı katlardan değişik sesler duyuyorum ama belki kendi uydurmamdır diyip takmıyor...

Evet arkadaşlar yalandan korku filmimizin sonuna geldik.Kızım sen ne saçmalıyorsun sabahtan beri aynı sınıfın içinde ve aynı sırada uyuyorsun sanki sabahtan beri birisinin seni kurtarması için bekliyormuş gibi konuşma.

Ya iç ses konuşmamın bütün esprisini bitirdin.

Böyle sıkıcı hikayelerle gelirsen bitiririm.Bu arada sen ne kadar gerizekalı bir insansın ya hayatımda senin kadar gerizekalı bir insan görmedim.Kızım senin bu uykun yüzünden okulda kaldık.Ama sen utanmadan hala uyuyorsun.

İç ses burda tek başıma ne yapabilirim.Telefonumun da şarjı yok zaten.Ve okulda da hiç bir şey yok ben uyumayayım da ne yapayım.

Mesela birisinin gelmesini uyanık bir şekilde bekleyebilirsin.

Aman ne uğraşacağım yaa.

Ee tamam onu yapmadın.Kızım müdürün odasına gitsene müdürün odasında bir masaüstü telefon felan vardır.Ben sana boşuna gerizekalı demiyorum işte.

Ya iç ses neden bunu en başta söylemiyorsun!!

Sana biraz ceza olsun istedim.Malum gerizekalısın ya.

Öff iç ses seninle hiç uğraşamayacağım.

İşin bitti tabi hemen seninle uğraşamam felan de.

İç sesi tabiki takmayıp müdürün odasına doğru gitmeye başladım.

Müdürün odasına geldiğimde direk masada duran masaüstü telefona gidip ezberleyebildiğim tek numara olan Ege abimin numarasını aradım.

-Alo.

-Alo.Abi benim Naz.

-Pardon hanımefendi yanlış numara.

-Ahh.Kusura bakmayın.

Sana artık diyecek söz bulamıyorum.Acaba bulan varsa söyleyebilir mi?

Ya ama nasıl olabilir ki aslında Ege abimin numarısı olduğuna da emindim.

Ya biz neyin kafasını yaşıyoruz ya.Çünkü şu anda kendimi senaryolu bir filmde oynuyormuş gibi hissediyorum da.

Bende iç ses.

Senin hiç şikayet etme hakkın yok.Senin yüzünden bu durumda buradayız.

Öff be iç ses sıktın ha.Ben uyuyorum.

Uyu tabi uyu.Artık yarın buradan çıkarsın.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin