Bölüm-35

1.2K 89 8
                                    

Medya-Ege Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Naz'ı teker teker evdeki herkes aramıştı ama Naz hiçbiri'miz'in telefonlarına cevap vermiyordu en son çareyi bizde poliste bulduk umarım Naz'ın başına bir şey gelmemiştir...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(Bulut'un anlatımından)
Karakola gelmiştik polisin yanına gittiğimizde bize ilk sorusu ne zamandan beri kayıp olduğunu sordu bizde dünden beri kayıp olduğunu söyledik.Bize Naz'ın fotoğrafını göstermemizi söylemişti.Naz'ın fotoğrafını gösterdiğimizde ise polisin ağızından çıkan sözler bizi şok etmişti...

-Bir dakika bu dün yaşanan trafik kazasında ki kadın sürücü.Beyfendi endişelenmeyin durumu gayet iyi.(Polis)

-Ne diyorsunuz siz polis bey ne kazası kardeşim nerede?

-Dün bir trafik kazası oldu.Hanım efendi kırmızı ışıkta geçmiş o yüzden bir kaza yaşanmış.Arabasından kimliği çıkmadı telefonuda tamamen kırılmıştı.Aslında araba ruhsatı felan aradık ama onları da bulamadık.Bizde zaten yakınlarını arıyorduk.

-Peki şuan hangi hastanede?(Ege)

-******Hastanesinde.

-Tamam teşekkürler polis bey.

Naz için çok endişelenmiştik  bu yüzden hemen hastaneye gittik.

Hastaneye geldiğimizde hemen danışmana Naz'ın odasını sorduk.

-Naz Berkin'in odası nerede?

-Efendim siz neyi oluyorsunuz?(Görevli)

-Abisiyim.

-Rica etsem kimliğiniz alabilir miyim? Çünkü çoğu insan hastanın yakınıyım diyor ama aslında olmuyor felan anlarsınız işte.(Görevli)

-Ahh tabiki buyurun.

-Pekala.Naz hanım 1306 numaralı odada.(Görevli)

-Teşekkürler.İyi günler.

Danışmadan ayrıldıktan sonra dediği odaya geldik.Odaya girdiğimizde Naz uyuyordu.Elinde alçı ve yüzünde bantlar vardı.

Bizimkilere odadan çıkmasını söyledim onlar çıkınca bende Naz'ın yanına gittim.

-Ahh güzelim bize kızgınsın anladım da neden kendine dikkat etmezsin ki.

Bunu dedikten sonra odada bulunan koltuğa oturdum ve Naz'ın uyanmasını bekledim.

(Ege'nin Anlatımından)

Abim hepimizi dışarı çıkardığında herkes koridorda bulunan sandalyelere oturmuştu.Bende doktordan bilgi almak için doktorun odasına gidiyordum ki abim durdurdu.

-Nereye gidiyorsun?(Arda)

-Doktorun odasına Naz hakkında biraz bilgi almak istiyorum.

-Dur bende geliyorum.(Arda)

-Abi ben tek başıma öğrenip gelirim sen burada kal Naz uyanırsa felan diye.

-Tamam ama detayına kadar öğren tamam mı ne olmuş durumu iyi mi ne zaman uyanacak hepsini öğren.(Arda)

-Tamam abi hadi sen otur.

Daha sonra da doktorun odasına ilerlemeye başladım.Doktorun odasına geldiğimde doktor ile konuşmaya başladım.

-Merhaba ben Naz Berkin'in abisiyim Naz hakkında bilgi almaya geldim.

-Ah buyurun beyfendi geçin oturun.(Doktor)

-Kardeşimin durumu nasıl doktor bey o iyi mi?

-Kardeşinizin durumu gayet iyi sadece kafası galiba kaza sırasında çok zedelenmiş ama yine de durumu iyi.Ama...

-Ama...

-Uyandıktan sonra geçici bir hafıza kaybı yaşayabilir.(Doktor)

-Ne demek hafıza kaybı yaşayabilir!!

-Yani bir süreliğine herşeyi unutabilir hatta kendini bile.(Doktor)

-Peki bu hafıza kaybı ne kadar sürer tahmininice?

-Belki bir ay belki bir hafta belki de hiç yani hafıza kaybı yaşamaya bilirde bu sadece bir ihtimal beyfendi yüzden şimdiden endişeye kapılmayın.Kardeşinizin durumuna ancak o uyandıktan sonra anlayabiliriz.(Doktor)

-Peki ne zaman uyanır?

-Bir saate kalmaz uyanır merak etmeyin.(Doktor)

-Peki doktor bey teşekkürler.İyi günler.

-Size de beyfendi.(Doktor)

Daha sonra Naz'ın odasına gittim ve kapısında herkes gibi beklemeye başladım.

(Can'ın anlatımıyla)

Dünden beri Naz'a ulaşamıyordum ve onun için gerçekten endişelenmiştim.Bugün okulada gelmemişti.Hatta bugün okula sadece Naz değil arkadaşları ve kuzenleride gelmemişti.

Naz telefonlarımı açmayınca bende son çare kuzenini aramıştım.Kuzeni telefonu açtığında sesi çok boğuk geliyor.Ona Naz'ın yerini sorduğumda ise zorlada olsa yerini söylemişti. Ve bende şok olmuştum.Naz hastaneydi.Ve bende hemen Peri'nin söylediği hastaneye gittim.

(Bulut'un anlatımından)

Naz'ın yattığı sedyeden ses gelmeye başladığında hemen Naz'a baktım.Naz uyanıyordu ve bende hemen odaya doktorunu çağırdım.Naz tamamen uyandığında doktorda onu kontrol etmeye başlamıştı.

Doktor nihayet Naz'ı kontrol etmiş ve odadan çıkmıştı.Hepimiz Naz'ın etrafına doluştuğunda Naz'da etrafını incelemeye başlamıştı biz ise Naz'ın ağızından çıkacak kelimeleri bekliyorduk.Naz en sonunda etrafına bakmayı bırakıp bize dönmüştü ve konuşmaya başlamıştı ağızından çıkan gelme ise hepimizi şok etmişti.

-Ben neredeyim ve siz kimsiziniz?Hatta siz kendiniz bırakın ben kimim???
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
💜Ve işte yeni bölümmm.💜
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin