Bölüm-24

2.1K 109 10
                                    

Medya-Naz Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Sonunda biraz şoku atlattığımda kısık bir ses ile konuşmaya başladım.

-S-se-sen n-nas-nasıl?

-Merhaba Naz!!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-Ee bir şey demeyecek misin?

-Sen gerçek değilsin değil mi?

-Gerçeğim kızım.

-HAYIR DEĞİLSİN SEN SİZ O KAZADA ÖLDÜNÜZ.ANLADIN MI BENİ.

-Yapma kızım ama böyle herşey sizin içindi.

-Bana bir daha kızım deme şimdi defol git.Bi de gelmiş herşey sizin içindi diyor.Ben öyle hikayeleri çok okudum.Hatta dur ben sana devamını anlatayım.Sen aslında mafyasın ve düşmanların senin ölmeni istiyordu.Sende bize zarar gelmesin diye yalandan öldünüz.Tehlike geçincede geldiniz öyle mi?Ben bu hikayeleri çok okudum şimdi defol.

Kapıyı suratına kapatıp içeri geçtim.Abilerimde aşağı daha yeni iniyordu.

-Abicim hani pizza?(Arda)

-Gelen pizzacı değildi.

-Kim gelmiş peki abicim.(Bulut)

-B-ba-Babam ve A-An-annem.

-NE!!!!!!!

-İşte duydunuz Annem ve Babam yıllar sonra gelmişler.

-NEREDELER ONLAR!(Bulut)

-Kovdum ve gitti.

-NAZ NE DEMEK KOVDUM GİTTİ.(Aras)

-DUYDUNUZ İŞTE KOVDUM GİTTİ.

Ve dayanamayıp ağlamaya başlamıştım.Resmen yıllar sonra gelmişlerdi ve dedikleri şey sizin içindi.O zaman bende gitseydim yıllar sonra da sizin için deyip hayatıma devam etseydim oh ne âlâ memleket.Abilerimde benim yanıma sarıldılar.Daha sonra Bulut abim beni omuzlarımdan tutup kendine bakmamı sağladı.

-Abicim sana ağlama demiyeceğim ağla ve içini dök ama kendini yıpratma tamam mı?Sen bizim için çok kıymetlisin.(Bulut)

Kafamı evet anlamında salladım ve abilerime teker teker uzunca sarılıp odama çıktım.Ve ağlaya ağlaya uykuya daldım.

(Can'ın anlatımından)

Yüzüme çarpılan Pasta ile uyandım.Evet yalnış duymadınız PASTA DEDİM!

-GOOD MORNING Canaşkım.(Meriç)

-Ağzına sıçıcam Meriç.

-Ay Ran.Görüşürüz.

-Bi de espri yapıyor.
Diyerek yatağımdan kalktım ve Meriç'i kovalamaya başladım.Tabiki pastalı yüzümle.

-Annecimmm.Bir dakika ya annem evde.Babacımmm.Ee babamda işte.Lann bu evde yok mu benim gibi bir ponçik i kurtaracak.(Meriç)

-Oğlum ne oluyor burada?(Can'ın annesi)

-Birşey olmuyor anne.

-Ay var var.Kurtar beni Sevim teyzeciğim.(Meriç)

-Meriç sende az değilsin ha çoçuğun suratına ne yapmışsın bir de beni kurtar diyosun.Oğlum benim yerime de ceza ver.(Sevim)

-Memnuniyetle kraliçem.

Annem yukarı odasına çıkarken bende hızla Meriç'i yakalayıp sırtıma aldım.Amma da ağırmış.Bahçeye götürdüm ve havuza attım.

-Ay kız yetişin adam boğuyolar.(Meriç)

-Kapa çeneni lan.Şu suratıma bak.

-Ne güzel işte benim kadar tatlı oldun.(Meriç)

-Başlarım senin tatlılığına.Hadi çık havuzdan.

-Ay valla havuz çok iyi geldi hiç çıkmaya niyetim yok.(Meriç)

-Çık dedim sana lan.

-İyi be.(Meriç)

Meriç havuzdan çıkınca bende eve doğru yürüdüm.O salak bakardı çaresine.Odama çıkıp kapımı kitleyip hala sıcak olan yatağıma geri döndüm.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Uyandığımda saat gecenin üçüydü.Ve ben akşam yemek yemediğim için mutfağa gitmeye karar verdim.Biraz atıştırırdım en azından.Aşağı indiğimde mutfaktan ses geliyordu.Bende hemen yanımda duran vazoyu aldım ve mutfağa ilerledim.Aslında direk dalabilirdim ama bıçağı felan varsa bu tehlikeli olurdu.Mutfağa ilerlediğimde dolabın kapağı açıktı.Bak sen şu hırsıza hem evi soyuyor hem de yemek yiyor.Tam vazoyu adamın kafasına indirecektim ki arkasını döndü.

-Annecim adam kesiyolar.(Meriç)

-Lan senin ne işin var burada.

-Ya Sevim teyzeciğim bugün burada kal dedi bende kaldım.Ayrıca sen neden kapını kitliyorsun Canaşkım.Sen odanı kilitlediğin için Sevim teyzede bana babanın kıyafetlerinden verdi ve şu halime bak.Bu halimle kimse beni beğenmez.(Meriç)

-Yalnız yakışmış lan Meriç.

-Ya dalga geçme Canaşkım.(Meriç)

-Dalga deniz de olur Meriç efendi.Hadi doğru yatağa.

-İyi be.(Meriç)

Bende biraz atıştırıp odama çıktım ve uyumaya devam ettim.

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

HEPİNİZİN KURBAN BAYRAMI MÜBÂREK OLSUN.🐑🐑

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin