Medya-Gözde Balcı
----------------------------------------------------
Sabah kalktığımda yanımda Alp abim yoktu bende aşağı inmiştir diye kendi odama geçtim.Kısa bir duş aldım.Daha sonra üstünü giyinmek için dolabımı açtım fakat iki saat karar verememiştim.En sonunda karar verip üstümü giyindim
Naz'ın giydikleri
Aşağı indiğimde bütün abilerim uyanmış ve kahvaltı yapıyorlardı ve bende yanlarına gidip teker teker yanaklarından öptüm ve kahvaltı etmeye başladım.Bugün abilerimin uzun ısrarları sonucunda Aras abimle gitmeye karar verdim.Yol boyunca abimle hiç konuşmadık.Okula geldiğimizde abimle beraber arabadan indik ve vedalaştık.Daha sonra abim arabasına binip gitti.Tabi bazı gözler bize döndü çünkü Aras abim hiç okuluma gelmez gelse bile arabadan asla inmezdi .Yani abimi ilk defa gördükleri için büyük ihtimalle sevgilim sandılar.Bazı kızlar kıskanmış gibi bakıyordu.Ee tabi kıskanacaklar o kadar yakışıklı birisini başka birisinin yanında görsem bende kıskanırdım.Övünmek gibi olmasın ama abilerimin hepsi çok yakışıklı ve bu yüzden çok şanslıyım.Aslında birazda şansızım çünkü bütün sürtükler abilerimin peşinde koşturuyor.
Neyse abimleri geçelim ve bana dönelim.Okuldan girdikten sonra kızların yanına gittim ve selamlaştık daha sonra sınıfa gittik.Sırama oturdum ve uyumaya başladım.Daha sonra kolumun birisini dürtmesiyle uyandım tabi ona sövmeyide unutmadım.
-Ya beni neden uyandırıyorsunuz beni uyandırmayın ve yanımdan gidin.
-Kızım tamam giderizde okul bitti ve sen hala uyuyorsun bir an öldün sandık.(Hayal)
-Oha o kadar oldu mu ya kızım beni neden daha önce uyandırmıyorsunuz?
-Ya kızım biz denedik ama sen uyanmadın bizde seni öyle bıraktık ama bu ne uykudur ya resmen okulu bitirdin.(Cansu)
-Kızım keşke uyandırsaydın bütün okula rezil olmuşumdur ben şimdi.
-Neyse sen boşver hadi gidelim.(Cansu)
-Kızım size bir şey söyleyeceğim biz şu abimlere bir baskın mı yapsak?
-Hangi abinlere?(Hayal)
-Ege, Batu ve Alp abimlere.Onların okulu bizden iki saat sonra bitiyor hadi gelin baskın yapalım hem bakalım okulda hangi kızlar bizimkilere asılıyor.
-Bende zaten sıkılmıştım eğer asılan olursa ki tabiki vardır.Bi ona dalar mıyız?(Cansu)
-Tabi kızım hadi gidelim.
Kızlarla beraber abim gilin okuluna gittik ve şansımıza boşlardı.Ee ama atladığımız bir ayrıntı var öğrenci kartı lazım bize yoksa hayatta okula giremeyiz.Ama boşuna dememişler paranın açamayacağı kapı yoktur diye tabiki biraz rüşvetle okula girebilmiştik.Okula girdiğimizde Ege abimi gördüm ve kızlarada onu gösterdim tam ben abime arkadan sarılıcaktım ki bir tane sürtük abimin üstüne atladı.Ama ne sürtük be boya kutusuna düşmemiş direk kendisi bir boya olmuştu.Üniversitede böyle makyaj bence çok abartılıydı ama sürtüklere göre azdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Novela JuvenilKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...