Bölüm-42

733 53 16
                                    

-Sen kimsin be??!!

-Seni almak için geri döneceğimi söylemiştim.

(Peri'nin anlatımıyla)

Okuldan çıktıktan sonra Mert ile alışverişe gitmiştik.Naz'a ne kadar ısrar etsem bile bizimle gelmemişti ve bana da baş belası Mert kalmıştı.On saattir bir kıyafet seçememişti.

-Ya Mert hadi gidelim ya.Ben bile kıyafet almak için bu kadar zaman harcamıyorum ya.

-YA ama karar veremedim.Sence hangisi Periaşkım.(Mert)

-İkiside Mert hadi ikisini de alda gidelim hem ben çok acıktım hem de çok sıkıldım.

-Yemek varsa bende varım.Hadi gidelim Periaşkım.(Mert)

-İyi tamam hadi öde aldıklarınıda gidelim.

-Tamam sen beni mağazanın önünde bekle ben geliyorum.(Mert)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Nihayet Mert geldiğinde bir tane kafeye gitmiştik.Kafede yemeğimizi yedikten sonra eve geçmiştik.Eve geldiğimizde heryer dağınıktı.Neden bu kadar dağılmıştı ki burası.Naz burayı dağıtamayacak kadar üşengeç bir insandı.Buraya ne olduğunu öğrenmek için Naz'a seslemiştim.

Naz ben ne kadar seslenirsem seslenim asla cevap vermiyordu.Bende odasına çıktım.Bu arada Mert'te salonda oturmaya gitmişti.Naz'ın odasına gittiğimde odada kimse yoktu.Bende evde kısa bir tur attım.Naz'ı evde bulamayınca bu sefer arama kararı aldım.

Naz'ı defalarca aramıştım ama bana cevap vermiyordu.Hatta Can'ı bile aramıştım belki onun yanına gitmiştir diye.Ama Can bana Naz ile en son okulda konuştuğunu ve bir şey olup olmadığını sordu.Bende onu telaşlandırmamak için bir şey olmadığını söyleyip kapatmıştım.En son ise Bulut abiyi arayıp hemen eve gelmesini ve önemli bir şey olduğunu söyledim.

Bulut abimler eve geldiğinde onlara olanları anlatmıştım.

-Peki emin misin Naz'ın eve geleceğini söylediğine?(Bulut)

-Evet Bulut abi.Bana çok uykusunun olduğunu ve eve gelip dinlemek istediğini söyledi.Yani evde olması gerekiyordu.

-Peki gidebileceği başka yer var mı senin bildiğin?(Arda)

-Yok.Sizde tanıyorsunuz onu Arda abi.Naz gezmeyi uyumaya tercih eder.

-Ee peki nerede bu kız?(Alp)

-Tamam hepiniz sakin olun.Peri bugün Naz herhangi bir aksesuar takmış mıydı?(Bulut)

-Hatırladığım kadarıyla hayır.

-İşte bu hiç iyi olmadı.Neyse kimse endişelenmesin akşama kadar bekleyelim belki şarjı felan yoktur.Eğer akşamda eve gelmez ise polise haber veririz.Ama en azından akşama kadar sakince bekleyelim.(Bulut)

-Peri peki Mert nerede?(Alp)

-En son burdaydı Alp abi.

Deyip etrafıma bakınmaya başladım ama Mert yoktu.

-Mert neredesin?

-Motfoktoyom.(Mert)

Mert'den gelen ses ile mutfağa gittiğimizde Mert ağzına birşeyler tıkıyordu.

-Mert sen burada ne yapıyorsun biz burada Naz yok diyoruz sen gelmişsin burada tıkınıyorsun.(Ege)

-Banane ya Naz'dan koskoca kız sahip çıksaydı kendine ayrıca o kaybolmaz onun gibi çenesi düşük işe yaramaz birini kim kaçırır ki.(Mert)

-Mert düzgün konuş.(Batu)

-İyi be.Ama ben yine de haklıyım ben o kaçıran adamın yerinde olsam ki kaçırdılar mı onu bile bilmiyoruz ama kaçırdıysalar bile ben onların yerinde olsam Naz'ı onlardan geri almamız için para bile teklif ederim be.(Mert)

-Çok komik Mert.

(Akşam saat 22.00)

Saat neredeyse gece yarısına geliyordu ama Naz'dan bir haber alınamamıştı.Bunu üzerine Bulut abi gil polise haber vermişlerdi ama polisler 24 saati doldurmadan soruşturma yapamayacaklarını söyleyip 24 saat sonra ihbarda bulunmamızı söylemişti.Bulut abim gil ne kadar kabul etmesede  en sonunda ben araya girip belki Naz yine arkanızdan bir şeyler karıştırmıştır diyip onları zorla beklemelerine ikna etmiştim.Ve daha sonra zaten hepimiz odalarımıza dağılmıştık.

(Naz'ın anlatımıyla)

(2 Sene sonra)

Kaç yıldır burada bu adamla yaşıyordum bilemiyordum.Bu adamın beni kaçırmasından sonra yıllar geçmişti.Ama abim gil hala beni bulup bu adamın yanından kurtaramamıştı.Beni kaçıran adamın hala ne ismini biliyordum ne de yüzünü adam bu zamana kadar bana ne neden beni kaçırdığını söylemişti ne de başka birşeyi.Yıllardır bir odada kısılı kalmıştım.Beni kaçıran adam bana sadece yemek getiriyordu onun dışında hep bu odada yalnız bir şekilde tıkılı kalmıştım.Ama bugün burada geçireceğim son günümdü.Çünkü artık burada yaşamaktan hatta yaşamaktan bıkmıştım o yüzden bugün benim yaşadığımda son gündü.Artık hayatıma son verme zamanıydı.

FİNALLLLLLL (Aşağı okumadan geçmeyin!!!!!)⬇️⬇️⬇️⬇️











(ŞAKAAAAAAAAAA)(Neyse bu kadar şaka yaptığımız yeter kaldığımız yerden devam edelim.)

(Naz'ın anlatımıyla)(Kaçırılma anı ve devamı)

Odamda ki o siyaha bürünmüş adam beni zorlada olsa evden çıkarmış ve bir arabanın yanına getirmişti.Daha sonra da zorla ağzımı ve ayağımı bağlayıp beni bir çuval gibi arabanın arkasına atmış ve kendisi de sürücü koltuğuna binmişti.

Kızım sen adamın seni bagaja koymadığına dua et.

Aman iç ses be ne diye dua edicekmişim ki o yiyorsa zaten beni bir bagaja atsın ben onu doğduğuna pişman ederim.

Pardon ama nah edersin.Kızım farkında mısın bilmiyorum ama adam şuan seni kaçırıyor.Evine çay kahve içmeye götürmüyor.

Aman iç ses bir kerede benim tarafımı tutsan zaten şaşardım.

Ben iç sesimle kavga ederken adam arabayı durdurmuştu.Geldiğimiz yere baktığımda ise bir dakika ben burayı hatırlıyorum.Ee burası orasıysa o zaman beni kaçıran kişi de .........

〰️〰️〰️〰️〰️
Evet yeni bölüm geldi.Kusura bakmayın aslında yeni bölüm daha erken gelecekti.Yaklaşık bir buçuk hafta önce.Hatta ben bir buçuk hafta önce bu bölümü yazmıştım ama yazım yanlışlarımı düzeltip atmak için zamanım olmadı bu yüzden sizden özür dilerim.

Neyse diğer bölümü bu sefer daha erken atmaya çalışacağım.Diğer bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin