Evet kısa bir ar....
Yeter sövmeyin. Birazcık uzun bir ara olmuş olabilir yani. Ama birazcık. Neyse umarım bol voteli bir bölüm olur.
Haaaa birde size sormak istediğim bir felsefe sorusu var. Cevabını kim doğru bilirse gelecek bölümlerden bir kesiti mesaj olarak kendisine ileteceğim.Sevgili sınıf arkadaşlarım. Sakın siz yorum yapmayınnn!!!!!!!
Soru: Şu sandalyenin olmadığını kanıtlayın.
Cevap iki kelime ve sakın unutmayın BU BİR FELSEFE SORUSU!!!
*****†***†**†"Kalem?"
"Tamam"
"Silgi?"
"Aldım."
"Su?"
"Of Selin. Sınava ben mi giricem sen mi belli değil. Benden daha çok heyecan yaptın."
"Of abla. Sanada iyilik yaramıyor. Ya kalemini unutsaydın. O zaman ne yapıcaktın?"
"Hiç bir şeyi unutmadım. Sabahtan beri üç defa kontrol ettin." Kahvaltı yaptıktan sonra direk odama çıkıp çantamı hazırlamıştım. Selin üç defa bir şey unuttum mu diye kontrol etmişti. Benden daha heyecanlıydı.
Bende heyecan yoktu. Korku vardı. Evlilik işi çıktığından beri hiç çalışmamıştım. Muhtemelen sınav kötü geçicekti.
"Tamam tamam. Ben aşağı iniyorum. Sende hemen gel. Geç kalmayalım."
"Tamam. " dediğimde odadan çıktı. Aynanın karşısına geçtim ve son kez kendime baktım. Sınava puanımı yükseltip daha kıdemli öğretmenlik yapmak için giriyordum. Kazanmazsam sanırım öğretmenliği bırakıp şirkette çalışırdım. Tabii Poyraz ne kadar çalıştırırsa. Eminim o beni fazla yormamak için mesai saatimi 1 saat yapardı. Ve burada bana söz hakkı tanımazdı. Bende bütün günümü konakta geçirmek zorunda kalırdım. Bu en son isteyeceğim şeydi. O yüzden bu sınavı geçmeliydim.
Odamdan çıkıp aşağı indim. Poyraz ve Selin beni bekliyordu. Mervenin işi olduğu için onunla sınavdan sonra buluşup vakit geçirecektik.
"Çıkabiliriz."
"Bir şey unutmadın değil mi?"
"Off Poyraz bir de sen başlama. Selinden zor kurtuldum zaten." dediğimde güldü ve kapıya ilerledi.
"Tamam tamam. Hadi çıkalım." dedi ve dışarı çıktı.
"Pelin, kızım dur!"
"Ne oldu annecim?"
"Al şu okunmuş suyu. Zihin açıklığı verir." derken elinde olan Barbie detaylı pembe su matarasını bana uzattı. Bana uzattı!
"Annecim bu şişe ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİCİK _ (Tamamlandı)
ChickLitİnce ve uzun bir çizgideyim. Bir yanımda somurtmak, diğer yanımda gülümsemek var. Somurtmak istemiyorum. Ama gülümsemek için de bir çaba sarf etmiyorum. Araftayım, boşluktayım. Öyle bir kararsızlıktayım ki... Bir çıkmaza sürükleniyorum... ******...