Merhaba arkadaşlar. Bölümler kısa ve yavaş ilerliyor biliyorum ama sürekli yayımlayabilmek için böyle bir karar aldım 4-5 günde bir yayımlayacağım ama kısa olacak.
Vote ve yorumlar çok az. Benim saatlerce yazarak hazırladığım bölüme bir saniyeliğine yıldız simgesine basarak oy vermeniz çok ta yorucu olmamalı. Emeğe saygı lütfen!!!!! ^_^
***********
"Ne çığırıyorsun be! Kulağımın zarını patlattın."
"Senin burada ne işin var?" kaşlarımı çatmış yanımda oturan Deniz'e baktım. Dönme dolap çoktan hareket etmeye başlamıştı.
"Dolaşırken seni gördüm ve bir halini hatırını sorayım dedim." Kendini beğenmiş edasıyla yüzüne yerleştirdiği sırıtışı onu çok itici gösteriyordu.
"Benim seninle konuşucak bir şeyim yok. Ama senin düşünmen gereken birşeyler var." bana tek kaşını kaldırmış bakarken sırıttım ve önüme döndüm.
"Ne gibi?"
"Aşağı indiğimizde Merve'den yiyebileceğin dayak gibi mesela." iğrenç sesiyle kahkaha attığında onu şurdan aşağı atasım gelmişti.
"Bunu yapabileceğini sanmıyorum." gözlerimi devirdim ve etrafa baktım. Konuşurken tepeye yaklaşmıştık. Onunla konuşmak istemiyordum. Bu yüzden başka şeylerle ilgilenmeye başladım.
"Poyraz'cığım ne yapıyor." bu sorusu beni yersiz yere sinirlendirmişti.
"Sana ne?"
"Hey, sakin ol. Ayrıca 'sana ne' mi? Sen yokken ben vardım Pelincim."
"Ama artık ben varım. Ve sen yoksun." sonunda yüzündeki o aptal sırıtışı sildirebilmem beni keyiflendirmişti.
"Poyraz'ın beni yok sayıcağını gerçekten düşünüyor musun?"
"Neden düşünmeyeyim."
"Ah tabi. Sana Amerika daki anılarımızından bahsetmemiştir." ne anısı olabilirdiki. Sonuçta orada iş için bulunuyordu.
"Bu beni ilgilendirmez. Her ne yaşadıysanız anlatılmaya değer bir şey değilmiş demek. O yüzden anlatmamış." Deniz iyice sinirlenirken turun bitmesine az kalmıştı.
"Ben hiçte öyle olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta hiç kimsenin kız arkadaşıyla paylaştığı geceler değersiz olamaz." ben şok olmuş bir ifadeyle ona dönerken o çoktan durmuş olan dönme dolap kabininden çıktı.
"Görüşürüz Pelincim. Poyraz'a selam söyle." diyip arkasını döndü ve yanımdan uzaklaştı. Ne yani? Bu ikisi sevgili miydi, ve en önemlisi Deniz'in bahsettiği bir gece yaşamışlar mıydı? Neden olmasın ki? Yapmıştır. Ama neden bana bundan bahsetmedi. 'yok artık. Sana gelip biz Deniz'le önceden şey yaptık mı diyecekti?' mantığım haklıydı. Ama en azından sevgili olduklarını söylemeliydi. Ve her şeyi geçtim beni o kızla yameğe çıkardı! Poyraz'a inanamıyordum. Bunu nasıl yapardı?
"Hey!!" gözlerimin önünde sallanan ellerle düşüncelerimden koptum. Asmin, Merve ve Selin kabinin önünde durmuş bana delirmişim gibi bakıyorlardı.
"İstersen bir tur daha dönebilirsin." kafamı hızlıca iki yana salladım ve kabinden çıktım. Gülmeleriyle benimle dalga geçtiklerini anlamıştım.
"Sen iyi misin abla?" Selin'in endişeli bakışları beni bulduğunda bu soruyu ben de kendime sordum. 'İyi miyim?' Poyraz'ın geçmişi beni neden bu kadar sarstı?
"İyiyim, dalmışım sadece."
"Dikkat et fazla dalma boğulursun." Selin'in bu espirisine göz devirdikten sonra gondolun bulunduğu tarafa doğru ilerlemeye başladım. Amacım buradan uzaklaşmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİCİK _ (Tamamlandı)
ChickLitİnce ve uzun bir çizgideyim. Bir yanımda somurtmak, diğer yanımda gülümsemek var. Somurtmak istemiyorum. Ama gülümsemek için de bir çaba sarf etmiyorum. Araftayım, boşluktayım. Öyle bir kararsızlıktayım ki... Bir çıkmaza sürükleniyorum... ******...