Merhaba arkadaşlar. Hayırlı Ramazanlar diliyorum hepinize.
Oruçlu olduğum için gündüzleri yazamıyorum. Geceleri yazabildiğim kadarıyla yayımladım. Umarım beğenirsiniz.
Bu arada beni merak eden varsa instagram hesabımdan fotoğraflarıma bakabilirsiniz. Takip etmenize gerek yok. Profilim açık. Ama tabi takip ederseniz de beni mutlu etmiş olursunuz. Hem mesaj da atın tanışalım. Okurlarımla yakın olmak istiyorum.
İnstagran Hesabım= seval_s.09 👉👉👉👉 Facebook hesabım= İmam Hatipli ekleyinn ;)İyi okumalar....
************
Poyraz'dan ( İki hafta sonra)
Son iki saattir düzenli olarak her dakika kolundaki saate bakan karıma baktım. Oldukça heyecanlı gözüküyordu.
"Biraz sakin ol. Gelirler şimdi."
"Ne yapayım. Çok özledim onları."
Sabah Selin aramış, Merve ile birlikte Mardin'e geleceklerinin haberini vermişti. Tabi Pelin de hâliyle heyecanlı ve sabırsız bir şekilde hazırlıklar yapmıştı. Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım ve kolundan tutarak avludaki koltuğa oturttum. Onun yerine ben yorulmuştum artık.
"Kardeşlerini pekâla burada oturarak da bekleyebilirsin." sıkıntılı bir şekilde nefes alırken, Yalgın onun bu haline gülmüştü. Ben de Pelin'in yanında ki yerimi alırken avlunun kapısı açıldı. Pelin yerinden fırlarken içeri korumalardan biri girdi. Biricik, hâyal kırıklığıyla yerine otururken Yalgın alayla konuştu.
"Ne kardeş sevgisiymiş arkadaş." Pelin delici bakışlarını Yalgın'a armağan ederken içeri giren koruma bana doğru geliyordu. Ayağa kalkıp ben de ona doğru ilerledim.
"Ağam gelin hanımın kardeşlerini almaya giden aracın benzini bitmiş. Yolda kalmış. Biz almaya gidelim mi diye soracaktım."
"Tabi gidin. Durduğunuz kabahat."
"Hemen ağam." Yerime geri döndüğümde Yalgın Pelin'in yanına oturmuştu.
"Ne olmuş Poyraz?" diye sordu endişe ile.
"Kızları almaya giden araç arıza yapmış. Yeni araç gönderdim." büyük hâyal kırıklığıyla sindi koltuğa. Çocuk gibiydi... Masum...
"Hadi ama gelin hanım. Geleceklermiş şimdi." daha fazla surat asma. Çirkin oluyorsun." kaşlarını çatım Yalgına baktı Pelin.
"Sensin çirkin."
************
Aradan yarım saat geçmişti. Avluda beklemekten yorulup odama çıkmıştım. Pelin gerçekten çok sabırsızsı. Eğer ileri de bir çocuğumuz olacak olsaydı 9 ayın sonunu zor getirirdik.
Bu düşünceme gülüp kafamı iki yana salladım. Kız benden ayrılmayı planlıyordu. Bir de çocuğumuz olacaktı öyle mi?
Aşağıdan gelen seslerle ayaklandım. 'Sonunda' diyerek çıktım odadan. Avluya indiğimde heyecanlı olan tek kişinin sadece Pelin olmadığını anlamıştım. Selin sarılırken bir yandan da çığlık atıyordu. Bu ne cırtlak bir sesti böyle? Birbirlerini özlemiş olmalılardı. Yanlarında gittiğimde nihayet ayrılmışlar ve annemle selamlaşmışlardı. Bende kısa bir hoş geldiniz dedikten sonra koltuğa oturduk hep beraber. Yalgın'a baktığı da kaşlarını çatmış bir şekilde Merve ile Selin'e bakıyordu.
Yalgın dışarıya karşı soğuk bir insandı. Eminim kızlarla yakın bir iletişim kurmayacaktı.
"Ee nasıldı yolculuk?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİCİK _ (Tamamlandı)
ChickLitİnce ve uzun bir çizgideyim. Bir yanımda somurtmak, diğer yanımda gülümsemek var. Somurtmak istemiyorum. Ama gülümsemek için de bir çaba sarf etmiyorum. Araftayım, boşluktayım. Öyle bir kararsızlıktayım ki... Bir çıkmaza sürükleniyorum... ******...