Yazarı Tanıyoruz...

9.3K 203 39
                                    

Selam arkadaşlar. Geçen bölümde de dediğim gibi bu bölümde kendimi tanıtacağım. Yani yeni bölüm değildir...


Bu bölümü sıkılmadan okuyacak olan herkese şimdiden teşekkür ederim...


Başlamadan önce;


ÖNEMLİİİİİ!!!!!


Arkadaşlar karakterleri ve kitabın ismini değiştiriyorum yeni karakterlerimiz:


Poyraz Haznedar: Mason Dye

Pelin Soylu: Lily Collins


Yeni İsim: BİRİCİĞİM...


Bu karakterler ve isim içime daha çok sindi.


Multi yeni kapağımız:)


Karakterlerle ilgili kapak yapmak isteyenler bana ulaşırsa sevinirim...


************


Merhaba. Adım Seval. 15 yaşında 9. sınıf öğrencisiyim. Yani öğrencisiydim. 10. sınıfa geçmiş bulunuyorum.


Aydın Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde okuyorum. Hikaye yazma dışında şiirde yazarım. Ve genelde şiirlerim arkadaşlarım ve öğretmenlerim tarafından beğenilir. Okulumun seviyesine göre başarılı bir öğrenci olduğumu düşünüyorum. Okulumu çok seviyorum.


Öğrencilerin çoğunluğu okula zoraki olarak giderken ben koşa koşa giderim. Öyle bir deliyim. :) Neyse...


Hukuk okuyup savcı olmayı istiyorum. Tabii Allah nasip ederse.


Hakkını sonuna kadar savunan bir kişiliğim vardır. Haklı olduğum konularda asla geri adım atmam, hakkım olan şeyi alana kadar savaşırım. Aynı zamanda haksız olduğum konularda konuyu uzatmam ve kendimi affettirmek için elimden geleni yaparım. Kısacası haksızlığa gelemem. Haksızlığı yapan kişi öz kardeşim dahi olsa karşıma alır hakkını yediği kişiye elimden gelen yardımı yaparım.


Bunun dışında sevecen bir yapım vardır. Aşırı duygusalımdır...


Kırılgan biriyim... Ama beni kıran kişiyi her ne derecede kırmış olursa olsun bir özür dilemesiyle affedebilirim. Kinci yada kıskanç asla değilimdir.


Ruh halime göre bölüm yazarım. Bazen çok kısa bir sürede yeni bölüm gelebilecekken, bazen de uzun bir süre sonra gelebilir.


Yaptığınız ve ya yapacağınız yorumlar her yönüyle beni olumlu etkiler. Yaptığını yorum eleştirisel bir yorum olsa da. Sınırlar zorlanmadığı sürece asla olumsuz yorumlarınıza ters cevap vermem. Aksine o tür yorumlarınız benim tecrübemi biraz daha arttırır. Bu sebepten istediğiniz ve düşündüğünüz şeyleri çekinmeden yorumlarla belirtebilirsiniz.


Şimdilik sanırım galiba bu kadar... : D Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim....














BİRİCİK _ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin