"Acaba su mu döksek?"
"Bence de. Başka türlü uyanacağı yok." Ah Selin ve Merve. Beni uyandırma çabasındalar. Bir dakika bir dakika. Onlar az önce su mu dediler? Hayır.
"Sizi kaçkınlar. Su mu dökecektiniz üzerime?"
"Oh be. Sonunda." dedi Selin.
"Nihayet." diye destek çıktı Merve. Ve devam etti.
"Farkındaysan bu gün düğünün var. Kalk kalk kalk. Hemen. Şimdi kuaför gelicek."
"Offfff, tamam ya. Gem ben bu kadar sakinim size ne oluyor?"
"Biz seni heyecanlandırmak için burdayız tatlım." Selimin bu lafı üzerine üçümüzde güldük.
"Tamam ben bir elimi yüzümü yıkıyım. Ya da duş alıyım. Evet evet. Duş alsam daha iyi olc..." Merve lafımı kesip beni banyoya doğru sürükledi.
"Ya ne yaparsan yap. Ama çabuk ol!" dediğinde daha fazla karşı gelemeyerek banyoya girdim.
*********
Sonunda saç işi bitmişti. Saçımı başımın sağ tarafından arkaya doğru gelen bir topuz yapmıştım. Gelinliğimide giydiğimde hazırdım. Düğün konakta olacaktı ama ben istemedim. Mardinde çok lüks bir otelde olacak. Kapım tıklatıldığında gir komutu verdim. İçeri Poyraz girdi. Gözleri beni bulur bulmaz dona kaldı.
"İyimisin?"
"Ç-çok güzel olmuşsun."
"Teşekkürler. Sende öyle."
"H-hazırsan çıkalım."
"Olur." kol kola odadan çıktığımızda davul zurnalar daha istekli çalmaya başladı. Ben ve Poyraz önde diğerleri arkada konaktan çıktık. Süslenmiş gelin arabasına bindiğimizde uzun gelin konvoyuyla düğün salonuna vardık.
Davetlilerin çoğu gelmişti. Neredeyse Mardinin yarısı buradaydı. Poyraz ile yerimize geçtiğimizde bizi tebrik etmek için gelenler ile tanıştık. Genç kızlar ve erkekler çoğunluktaydı. Kızlar gözlerini Poyrazdan, erkekler ise benden alamıyordu. Poyraz bundan rahatsız olmuş olacak ki bana dönüp;
"Bir an önce kıyılsın şu nikâh. Şuraya bak, yiyecek gibi bakıyorlar. Şimdi ağızlarını burunlarını kırmak vardıda..." dedi. Bu hâline gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Saçmalama Poyraz. Ayrıca bize bakan o gözlerin sahiplerinin yarısı kız."
"Kızlar bakabilir ama erkeler bakamaz."
"Allah allah kızlar niye bakabilirmiş?"
"Benim açık biryerim yok Pelin."
"Benim de yok." dediğimde annesine seslenip bir şal getirmesini söyledi.
"Poyraz abartıyosun."
"Hayır, abarttığım falan yok. Dekoltenin farkında mısın?"
"Abartılacak bir dekoltem yok. Ayrıca beni gördüğünde beğendiğini söyl-" öküz lafımı kesti.
"Evet çok güzel görünüyorsun. Sorunda tam olarak bu. Kimse sana hayran hayran bakamaz. Bakanı öldürürüm. Evlendikten sonrada dize kadar olsa bile elbise giymeyeceksin. Ha sadece benim yanımda giyebilirsin. Bunda hiçbir sakınca yok." tam konuşmaya başlıcaktım ki Gülsüm hanım elinde beyaz bir şalla geldi.
Poyraz elinden alıp benim üstüme örtü. Omuzlarımı tamamen örtüp önüne döndü.
"Poyraz! Söylediğin şeyleri unut. Asla dediğini yapmıcam."
"Çeneni boşuna yorma güzelim. Ben ne dediysem o."
"Bu dediğini yapmıyac-" yine sözümü kesti öküz!
"Konuşma ve nikâh memurunu dinle." ne nikâh memuru ne ara geldmişti. Sinirden onu bile fark-
"Siz Pelin Soylu, Poyraz Haznedarı kocalığa kabul ediyor musunuz?" cevabın belliydi ama biraz beklemekten zarar çıkmazdı.
Durdum, durdum, durdum. Davetliler merakla bana bakıyorlardı. Sanki hayır deme gibi bir şansım vardıda. Fazla bekletmeden "Evet," dedim. Herkes tuttuğu nefesini dışarı verdi. Allah aşkına ne diyecektim.
"Siz Poyraz Haznedar, Pelin Soyluyu karınız olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet." şimdi intikam zamanı. Poyrazın ayağına sert bir şekilde bastım. Dudaklarını bastırarak ses çıkartmamak için uğraşıyordu. Bende bu haline gülmeden edemedim.
"Gelini öpebilirsiniz." Poyraz ayağa kalktı ve Benice nazik! bir şekilde kaldırdı. Ellerini omuzlarına koydu ve yaklaştı. Hey hey! Bir dakika herkesin içinde dudağımdan öpmeycek değil mi? Ve... Alnımı öptü. Oh, rahatladım. Davetlilere döndük. Poyraz beni öptüğünde büyük bir alkış tufanı kopmuştu. Nikah memuru bana aile cüzdanını uzattığında nazik bir şekilde ve zoraki gülümsemeyle cüzdanı aldım.
Artık evliydim artık Pe-
"Evet, artık Pelin Haznedarsın." bu benim düşüncemi mi okumuştu? Artık ciddi anlamda ondan korkmaya başlayabilirdim.
Evliyim, sevmediğim adamla. Ama daha herşey bitmedi. Artık yepyeni bir Pelin var. Poyraza öyle şeyler yapıcamki benden boşanmak için yanıp tutuşucak.
**†**†**†*****
Gecikti biliyorum ama nedenini belirtmiştim. Beni anlayan herkese teşekkürler.Vote ve yorumları unutmayalım.
Sizce Pelinin planı ne?
(Diğer hikayem "Suçsuz Kaçak" a da bakarsanız sevinirim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİCİK _ (Tamamlandı)
ChickLitİnce ve uzun bir çizgideyim. Bir yanımda somurtmak, diğer yanımda gülümsemek var. Somurtmak istemiyorum. Ama gülümsemek için de bir çaba sarf etmiyorum. Araftayım, boşluktayım. Öyle bir kararsızlıktayım ki... Bir çıkmaza sürükleniyorum... ******...