Multi PELİNin elbisesi:-) beğeni ve yorumları bekliyorum. Kimse yorum yapmıyor. Böyle olunca hikayeyi yazıp çöoe atıyormuşum gibi geliyor. Lütfen bu hissi yaşamama izin vermeyin.
PELİN'den
Her şey tam hayalimdeki gibiydi. Gelinliğimden çiçeğime kadar her şey. Çok mutluydum. İstemeden evleniyor da olsam sonuçta gelinliği bir kere giyicem. O yüzden hayalimdeki gelinliği giymek daha mantıklıydı değil mi?
Ben bunları düşünürken eve varmıştık. Poyraz ile vedalaştıktan sonra yalının kapısına doğru ilerledim. Tam kapıyı çalacaktım ki arkamdan Merve seslendi.
"Pelinellaaaaam." dedi 'a' harfini uzatarak. Evet bana 'pelinellam' diyordu. Yanıma geldi ve bana sarıldı.
"Mervem, nereden böyle?"
"Sinemadan geliyorum."
"Hımm, hangi filmi seyrettin bakalım?"
"Ateş Ve Barut. Harika bir film. Tavsiye ederim."
"Boş bir vaktim olursa giderim." konuşurken içeri girmiştik. Salona doğru ilerledik. Arkamdan annem de gelmişti.
"Hoş geldiniz kızlar." dedi ve bana döndü. "Kızım Mert abin nerede?"
"Hoşbulduk annecim. Mert abim ve Asmin birşeyler içmeye gittiler."
"Ee sizde Poyraz ile birşeyler yapsaydınız."
"Ne yapabiliriz anne. Eve gelmemi istemiyorsan gidebilirim sorun değil."
"Kızım ben o anlamda demedim. Poyraz ile kaynaşmanız lazım. O yüzden."
"Biliyorum annecim. Şaka yaptım. Poyraz da teklif etti dışarıda bir şeyler yapmayı. Ama ben yorgun olduğum için kabul edemedim. Şimdi izninizle odama çıkıp dinlenmek istiyorum."
"Tamam kızım git dinlen. Yarına dinç olman lazım."
"Ha bide şey sorucaktım. Ne zaman Mardine gidicez?"
"Kızım sen ve Mert abin Poyrazın ailesi ile nişandan sonra Mardine gideceksiniz."
"Nasıl ya? Siz gelmiyor musunuz?"
" Senin önden gidip ailenin geri kalanı ile kaynaşman lazım."
"Tamam." dedim ve odama çıktım. Ben ne yapacaktım orada. Birde zorla gelin olduğum eve gidip oradakilere mi tanışacam? Offff offff. Kalkıp üzerin dekileri çıkardım. Rahat bir eşofman altı giydim ve üzerime siyah Mickey mouselu bir t-shirt geçirdim. Birden aklıma gelen şey ile olamaz diye bağırdım. Aldığım kıyafetler Poyrazın arabasında kalmıştı. Hemen elime telefonu aldım ve merdivenlerden aşağı indim. Hemen Poyrazı aradım. Çok geçmeden telefonu açtı.
"Alo Poyraz."
"Pelin?"
"Ya Poyraz kıyafetleri arabada unuttum."
"Evet bende az önce fark ettim. İstersen hemen getiriyim."
"Zahmet olmasın."
"Saçmalama Pelin ben 10 dakikaya oradayım."
"Peki teşekkür ederim." dedim ve telefonu kapattım. Salona geçtim ve televizyon izlemeye başladım. Kallarda hiç bir şey yoktu. Sıkıntıyla ofladığımda arkamda gelen ses ile o tarafa döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİCİK _ (Tamamlandı)
ChickLitİnce ve uzun bir çizgideyim. Bir yanımda somurtmak, diğer yanımda gülümsemek var. Somurtmak istemiyorum. Ama gülümsemek için de bir çaba sarf etmiyorum. Araftayım, boşluktayım. Öyle bir kararsızlıktayım ki... Bir çıkmaza sürükleniyorum... ******...