Charlotte,
srdce ma bolí aj po toľkých rokoch, chýbalo málo aby som si aj ja po tvojej smrti siahol na život. Nemal som síl bojovať ďalej, no som tu.
Vďaka Ziphinovi som prežil tvoju stratu. Radil mi, ako sa mám s tým vyrovnať , robil som to, čo on po smrti mojej sestry. Vybral som sa cestou pomsty. Zabralo to viac rokov, než som myslel, o chod svorky sa zatiaľ staral Ziphin.
No podarilo sa, našiel som Liama skrývať sa v inej svorke vlkolakov na Aljaške, ako jedného z nich. Sú mi zaviazaní, že som zneškodnil upíra, ktorý sa vmiesil do ich svorky rovnako ako do tej našej. Uzavreli sme dohodu o mieri a výpomoci, ak by sa niečo stalo. Síce som pomstil tvoju smrť ale teba mi to aj tak nevráti.Viktória a Ziphin plánujú svadbu. Je nám ľúto, že tu nebudeš aby si sa jej zúčastnila, chýbaš nám. Chýbaš mne. Chcú pomenovať svoju dcérku po tebe, malá Charlotte. Znie to prekrásne, už navždy mi ťa bude pripomínať. Aj keď ešte nie je na svete.
Odišiel som zo sídla, do malého domčeka, ktorý si vždy chcela. Ziphin sa stal mojim poradcom, prenechal som mu vilu, vo veciach svorky sa vyzná takmer tak dobre, ako ja. Raz mu zverím jej vedenie, je nesmrteľný a viem, že sa po mojom odchode postará o mojich ľudí. No stále zastupujem post Alfy ja. On sa stal mojou Betou, od kedy sme vyhnali Liama, svorka fungovala bez nej.
Nemyslel som, že mu niekedy odpustím, za to, čo sa stalo s Ericou. Ale - aj keď to hovorím nerád - tvoja smrť nás zblížila.
V Hore Severu vypukla vzbura a svorka sa rozpadla. Vodcu zavraždili, aj vďaka tomu som pocítil zadosťučinenie, pretože vtedy sa začalo diať všetko zlé, pri ich vpadnutí na naše teritórium.
Aj Mackenzie, ktorú si považovala za hrozbu, sa niekam vyparila. Po tvojej smrti zo dňa na deň odišla a viac sa neozvala. Nikto o nej nič nepočul.
Verím, že na nás dozeráš, raz sa stretneme vo večnosti a už nikdy nedovolím aby ti niekto ublížil.Moja láska k tebe nepoľavila, stále ťa milujem Charlotte, budem na teba spomínať až do konca môjho života. Bez teba nebude úplný.
Thomas
Drahí čitatelia,
ďakujem, že ste prešli celú cestu touto knihou až sem. Boli ste pri všetkom, čo sa tu udialo, aj pri smrti našej hlavnej hrdinky. Verím, že ste sa kvôli tomu nepohnevali, ale nie každý príbeh konči šťastne. No verím, že na Charlotte si občas spomeniete, rovnako ako na túto knihu.
Môj prvý príbeh je takmer po troch rokoch konečne u konca. Ďakujem mojím skalným čitateľom, ktorý ma od začiatku sprevádzajú a podporujú v písaní, verím že som Vás nesklamala.
Sľubujem, že tento príbeh nezostane posledný v mojej tvorbe. Budem rada, za hocakú odozvu, mám Vás rada, moji drahí čitatelia.Zania
YOU ARE READING
Vlčia krv ✓
WerewolfUpíri, vlkolaci a blesky z nočnej oblohy, za ktorými zostáva fialová stopa. Blesky, ktoré sa ju snažia dostať. Mladá Charlotte o takýchto veciach ani nesnívala. Nevedela, že sa stane vlkolakom, že ju napadne upír a stretne svoju spriaznenú dušu, kto...