-Hogy ment odalent? - érdeklődtem és átkaroltam Dávid nyakát.
-Hát... - tette a kezeit a derekamra. - hazudnék, ha azt mondanám jól, de azt hiszem a végére sikerült megbékéltetnem őket.
-Akkor már nem utálnak?
-Eddig se veled volt bajuk, csak azzal, hogy én veled vagyok. - javított ki.
-Jó, tehát támogatnak minket... - kezdtem. - és a babát?
-Azért azt nem mondanám, de legalább nem utáltak meg érte. - válaszolt vállat vonva.
-Az is valami! - mondtam biztatóan, majd megcsókoltam.
Folyamatosan a számon tartotta a sajátját és közben a csípőmnél fogva közelebb húzott magához.
-Mutatok valamit. - szakította félbe édes csókunk pár pillanattal később.
-Oké.
Megragadta a csuklóm és elkezdett kifelé húzni a szobából. Végig mentünk a folyosón és Dávid a jobb oldalon lévő utolsó szobába nyitott be. A szoba falai feketére voltak festve és autós újságkivágások voltak a felragasztva rá.
-Ez volt a szobám. - mondta körülnézve.
-Ilyen autód van most, igaz? - simítottam végig az évek alatt kissé porossá vált plakátot.
-Igen, - mosolyodott el ahogy a falra tett papírra nézett. - régen álmodtam már róla, aztán két éve végre meg tudtam venni.
-Szóval itt élted át a gyerekkorod? - néztem körbe a sok kis tárgyra a polcokon, melyek biztosan sok emléket rejtettek.
-Itt. - helyeselt, majd odalépett hozzám, két kezével megragadta az arcom és megcsókolt.
Kezei a pulcsim alá kúsztak és a hasamat kezdték simogatni, miközben egymás ajkát csókoltuk.
-Tényleg itt akarod? - suttogtam. - És most? Dávid, a szüleid és a húgod itt vannak a házban!
-Nem hiszem, hogy még jobban fel tudom őket dühíteni ezek után. - vont vállat és elfordította a kulcsot a zárban. - Csak egy kicsit legyél halkabb, mint szoktál...
Egy mosoly kíséretében estem újra a szájának. Ő levette rólam a pulcsit és földre dobta én pedig a pólója alját megragadva kaptam le róla azt.
-Még egy családi vacsorára is ilyenbe jössz? - ingatta a fejét a fehér csipke melltartómra utalva.
-Ez a szerencsehozó! - vontam vállat és újra megcsókoltam.
Dávid a fenekemnél fogva felemelt és az ágyra fektetett. Elkezdte kigombolni a szoknyámat és lehúzta azt. Ezután a harisnyám következett. Miután már ez sem volt rajtam, fordítottam a helyzetünkön és én kerültem felülre. Ringatózni kezdtem Dávid ölében, amitől mindkettőnk szájából jóleső sóhajok törtek elő, majd lehúztam Dávid nadrágját az alsójával együtt. A kezemet ágaskodó péniszére vezettem és elkezdtem fel-le mozgatni. Ő a lepedőbe markolt és látszott rajta, hogy nagyon igyekszik csöndben maradni. Ezután újra az ölébe ültem, félrehúztam alul a bugyim és beleültem Dávid farkába. A számba haraptam, hogy elfojtsam a feltörni készülő nyögéseimet. Mozogni kezdtem és Dávid a combomat megmarkolva segítette ezt. Nem kellett sok, pár pillanattal később mindketten elélveztünk és kimerülten, levegőért kapkodva feküdtem Dávid mellkasára.
-Szerinted meghallottak? - kérdeztem kicsit később.
-Talán nem, de már onnan is tudni fogják, hogy mit műveltünk itt az imént, hogy ketten bezárkóztunk a szobámba. - nevetett halkan.
-Jézusom... - temettem a fejem a mellkasába. - Én inkább kiszököm az ablakon, de nem fogok ezután lemenni hozzájuk! - mondtam szégyenkezve, de Dávid csak továbbra is nevetett.
-Pedig, jobb lesz, ha most megyünk, megígértettem velük, hogy kedvesek lesznek hozzád. - kezdett velem együtt felülni. - Ezek után nem mondhatnak majd egy rossz szót sem.
Megadóan felálltam az ágyból és felöltöztem. Dávid is így tett, majd velem szembe lépett és átkarolta a derekam.
-Minden rendben lesz. - suttogta és egy rövid csókot nyomott a számra, majd elindultunk a nappaliba.
-Egyébként... - álltam meg egy pillanatra. - Tudtad, hogy ma van az első advent?
-Tényleg?
-Bizony, ideje lesz kitennem otthon a karácsonyi dekorációt. - vidultam fel, mivel mindig is imádtam a karácsonyt. - Hozzád is vihetek majd egy-két égősort, jól mutatnának... mondjuk a hálóban... - rebegtettem meg a szempilláimat ártatlan tekintettel.
-Értem már... - húzódott féloldalas mosolyra a szája és hosszasan megcsókolt. - Szívesen látlak majd.
Bólintottam egyet, jelezve, hogy „ezt megbeszéltük", majd kézen fogva mentünk a nappaliba.
Dávid apja a kanapén ült és elmélyülten tanulmányozott egy autósújságot, az érkezésünkre se emelte fel a fejét. Emma még az asztalnál ült és krumplipürét evett, Éva pedig gondolom a konyhában tevékenykedett.
-Mi nem is zavarnánk tovább... - kezdett búcsúzkodni Dávid.
-Jó, hogy jöttetek, máskor is szívesen látunk. - lépett be a szobába Dávid anyja.
Az ő hangja egész őszintén csengett, de a Csaba szájából hallottak már kevésbé.
-Nagyon örültem, - jött oda hozzánk az újságát a kis asztalra dobva. - Eszter.
-Szintúgy. - fogtam vele kezet diplomatikusan.
-Nem akarom, hogy elmenjetek még! - mondta szomorúan Emma és odasétált elénk.
-Már késő van, mennünk kell és neked is aludnod nemsokára. - guggoltam le vele szembe. - De megígérem, hogy majd még találkozunk.
-Oké. - ölelt meg. - Majd mesélj, hogy van Liza.
-Liza? - érdeklődött az anyja. - Ki az a Liza?
-Eszter babája! - nézett rá Emma.
-Ó, értem... - halkult el a végén Éva hangja. - Na gyere, hagyd elmenni a bátyádékat.
Erre a kislány elvált tőlem és az anyja mellé állt.
-Sziasztok! - köszönt el Dávid és egy gyors felöltözés után kiléptünk az ajtón.
YOU ARE READING
AMIT NEM LENNE SZABAD | BEFEJEZETT
RomanceMert mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. "Felnéztem, és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szembe magam, ami egyre csak közeledett felém. Behunytam a szemem, úgy vártam ajka érintését az enyémen, de ez nem következett be. Zavartan kinyitottam...