-Shh... - csitítgattam Bencét. - Csak egy kicsit... kérlek...
Zsinórban az ötödik éjszakámon keltem fel hajnalban üvöltő, szakadatlan sírásra. Ha valaki azt mondja, az anyaság csupa boldogság, minden szép és jó, a világ legnagyobb hazugságát ejti ki a száján. Az anyaság igenis egy embert próbáló feladat, ahol aztán nem vehetsz ki csak egyszerűen egy kis szabadságot, nem, ez egy állandó, örökre szóló munka.
-Eszter? - nyögte elgyötörten Dávid, félig felemelve a fejét az ágyról.
-Bocsánat... bocsánat... - álltam fel az ágyból, hogy ne zavarjam őt az alvásban.
Az azóta is kíméletlenül síró Bencével a karomban siettem ki a nappaliba. Fel-alá járkáltam a szobába, ringattam a kezemben, hátha megnyugszik. Pár perc múlva Dávid jelent meg a szobában Sophieval a kezében.
-Megetetted már? - ásította és lassan leült a kanapéra.
Dávid kezében Sophie már egészen megnyugodott. Egyre lassabbakat pislogott, úgy tűnt még Bence sírása sem zavarja igazán.
-Pár órája... nem is tudom már hánykor... - gondolkoztam el. - Szerinted éhes?
-Egy próbát megér. - vonta meg a vállát. - Ha más nem, legalább én vethetek egy pillantást a gyönyörű melledre. - tette hozzá, miközben az ajkába harapott.
Megjegyzésére csak megingattam a fejem, majd lehuppantam Dávid mellé a kanapéra. Fél kézzel kikapcsoltam a melltartómat - az egyetlen dolgot, ami felül takart - és magam mellé dobtam.
-Be kéne szereznem egy szoptatós melltartót. Akkor nem kéne levenni mindig az egészet. - jegyeztem meg sóhajtva, de Dávid hamar tiltakozott.
-Még csak az kéne! Nagyon jó ez így.
Halványan elmosolyodtam felháborodásán, miközben Bence azonnal abbahagyta a sírást és szopni kezdte a mellbimbóm. Apró kis keze a mellemet fogta, mintha csak félne, hogy valaki elveszi tőle.
-Végre csönd van. - sóhajtottan egy mélyet, és kényelmesen hátradőltem a kanapén. Lehunytam a szemem.
Dávid felállt, majd kisvártatva visszatért, de Sophie már nem volt a karjaiban.
-Lefektettem. - mondta magyarázatképpen, mire csak lágyat bólintottam, és újra lehunytam a szemem.
Pár perc múlva megéreztem, ahogy Dávid puha csókokat nyom a szabad mellemre, majd nedves ajka egyre feljebb halad. A kulcscsontom következett, majd a nyakam, míg végül már a számat csókolta.
-Fel fogjuk ébreszteni! - váltam el Dávidtól kicsivel később, a már nyugodtan alvó Bencére utalva a karomban.
-Add csak ide, elviszem az ágyába. - nyújtotta a kezét, mire mosolyogva átadtam neki Bencét. Akarva sem kívánhattam volna jobb apát.
Alig egy perc múlva már vissza is tért Dávid.
-Folytathatjuk? - vonta fel a fél szemöldökét.
Az ajkamba harapva bólogattam.
-De halkan! - tettem azért hozzá.
-Ó, ezt inkább magadnak mondd. A te sikolyaidtól szokott hangos lenni a ház... - mondta féloldalas mosollyal, de nem hagyta, hogy bármit is válaszolhassak, ajkát az enyémre tapasztotta.
Meleg kezei a hátamra siklottak, szorosan ölelt magához, majd óvatosan oldalra fordított, és elfektetett a puha kanapén. Ajkaimról áttért a melleimre, nedves lágy csókokkal hintette a szabad bőrt, miközben kezeivel a nadrágomat húzta le rólam.
VOUS LISEZ
AMIT NEM LENNE SZABAD | BEFEJEZETT
Roman d'amourMert mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. "Felnéztem, és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szembe magam, ami egyre csak közeledett felém. Behunytam a szemem, úgy vártam ajka érintését az enyémen, de ez nem következett be. Zavartan kinyitottam...