Óvatosan simítottam végig a vékony, csillámló anyagon. Ezt a koktélruhát már régebben vettem, de még egyszer sem mertem felvenni, mivel borzalmasan kivágott. Nem csak a dekoltázsa mély, de hihetetlenül rövid is, ráadásul a két oldalán még egy-egy felvágás is van. De mindezt ellensúlyozza, hogy gyönyörű, és bevallom, nagyon jól érzem magamat benne.
A hálószobai tükörben figyeltem magam, és közben azon gondolkoztam, hogy vajon tetszeni fog-e Dávidnak?-Bassza meg!
A káromkodás mögülem jött. Dávidot láttam a tükörben felém sétálni.
-Nem létezik... te... Jézusom! - beharapta alsó ajkát, majd odaérve hozzám hátulról a derekamra tette a kezeit.
-Hogy tetszik? - kérdeztem ártatlan tekintettel a tükörképe szemébe nézve.
-Kimondhatatlanul gyönyörű vagy. Éppen ez a problémám. Te még nem jártál egyetemi buliban, igaz?
Erre megingattam a fejem.
-Miért?
-Nagy vonalakban kanos pasik gyűlnek össze, néhány szexéhes kurvával.
Elfintorodtam.
-Azért nem lehet ennyire rossz.
-Jó... lehet kicsit torzítottam, de a lényeg, hogy nem lesz olyan srác az egész rohadt bulin, aki ne akarna megbaszni.
-Éppen ezért vettem föl ezt mára.
Kijelentésemre kezei megfeszültek és összehúzott szemöldökkel nézett rám.
-Hogy mi?
-Mármint... jó most esett le, hogy ez így félreérthető volt. Úgy értettem, hogy azért most veszem fel, mert te ott leszel mellettem és tudom, hogy vigyázol rám.
Megenyhült a szorítása.
-Valóban vigyázok rád, de a vágyaikat nem tudom megmásítani.
-Nem is kell. Kívánhatnak, de nem kapnak meg. - vontam vállat.
-Soha. - bólintott, majd a nyakamba csókolt. - Örülök, hogy még látszik.
A kis piros foltra utalt a nyakamon. Igaz, már nem volt olyan feltűnő, de valóban látszott még.
-Jelzi, hogy az enyém vagy. - meleg leheletét a bőrömön éreztem.
-Khm... - köhintettem egyet, hogy visszarázzam magam a valóságba. - Még meg kell csinálnom a sminkemet.
-Minek? Így is szép vagy.
Erre csak megforgattam a szemem, majd karjaiból kiszabadulva a fürdőszobába indultam. Különleges alkalom lévén, egy extrább sminket csináltam. Arany csillámmal, fekete tussal és vörös rúzzsal. A végére kifejezetten elégedett voltam magammal.
-Azért mondd, hogy van rajtad bugyi!
Dávid már felöltözve, készen állt a fürdő ajtajának támaszkodva és éhes szemekkel mért végig többször is.
-Nincs. - sütöttem le a szemem.
-Jézusom... - a plafonra nézett, és megdörzsölte a halántékát.
-Kilátszana alóla, ahogy a melltartó is. - próbáltam magyarázkodni.
-Ennek nem lesz jó vége.
Rosszallóan megingatta a fejét.
-Indulhatunk is. - a nappaliba érve felkaptam a ruhához vett, szintén csillámló kis kézitáskám és a magas sarkúm.
YOU ARE READING
AMIT NEM LENNE SZABAD | BEFEJEZETT
RomanceMert mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. "Felnéztem, és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szembe magam, ami egyre csak közeledett felém. Behunytam a szemem, úgy vártam ajka érintését az enyémen, de ez nem következett be. Zavartan kinyitottam...