"-Most már megnézhetjük a hálószobát is."
Dávid, mint aki csak erre várt, két karjába kapott és elindult az említett helység felé. Egy halkat sikítottam, mikor felemelt, majd nevetni kezdtem. Egy pillanat alatt a hálószobában voltunk, ahol ledobott az ágyra. Ő felállt és gyorsan levetkőzött, csak az alsója maradt rajta. Izmos felsőtestét nézve megharaptam a számat, ami láttán Dávid odajött és hevesen megcsókolt.
-Tetszik, amit látsz? - kérdezte féloldalas mosollyal, mire csak bólogattam. - Akkor most te jössz. - mondta és elvált tőlem.
Feltérdeltem az ágyon és először a tőle kapott pulcsit, majd a garbómat vettem le. Eközben Dávid árgus szemekkel figyelte a mozdulataim, majd megakadt a szeme valamin.
-Te keresztény vagy? - kérdezte meglepetten.
-Igen, református. - néztem a nyakamban lógó kis aranykeresztre, amit még a keresztelőmre kaptam a nagymamámtól babakoromban.
-Nem gondoltam volna, hogy még... érintetlenebb, vagy jobb lehetnél, és most tessék. - ingatta a fejét. - Nem érdemellek meg. Miért láthatlak egyáltalán így? Annyira szép vagy, hogy az már lehetetlen.
Mosolyogva mentem oda hozzá és az arcát megragadva megcsókoltam.
-Azért látsz így, mert én téged választottalak. Úgyhogy ne mondd, hogy nem érdemelsz meg, mert attól még, mert, fiatalabb vagyok, vagy mert te voltál nekem az első, nem leszek jobb nálad. És nem számít, hogy melyikünk vallásos és melyikünk nem. Én így szeretlek. - mondtam komolyan. - Igen, szeretlek. - mosolyodtam el. - Azt hiszem erre most jöttem rá.
-Én is szeretlek, és veled akarok lenni. Csak veled. Mindig. - nézett mélyen a szemeimbe. - Neked még a szemeid is tökéletesek. - suttogta.
-Ugyanezt én is mondhattam volna neked. - ingattam a fejem. - Imádom a zöldet. - utaltam az ő szemeire.
Dávid közelebb hajolt hozzám, és megcsókolt. Kezeivel kikapcsolta a melltartómat, ami egy sötétzöld, átlátszó darab volt, hozzá tartozó magas derekú bugyival és arany színű kapoccsal. Hátradöntött a puha ágyon és kigombolta, majd lehúzta a nadrágom. Fölém térdelt, majd tetőtől talpig végigmért, mire egy kicsit elpirultam és behunytam a szemem. Majd fölém hajolt és hevesen megcsókolt, miközben a kezeimet a fejem fölé szorította, majd szájával a szám helyett a melleimet kezdte csókolni. Először a balt, aztán a jobbat hintette csókokkal, majd lejjebb ment. Lehúzta a bugyimat, az utolsó engem takaró ruhadarabot. Ő is meztelenre vetkőzött, majd az éjjeliszekrényről elvett egy óvszert. Kitépte a kis zacskót a fogával és magára görgette.
-Mehet? - kérdezte karjaival a fejem mellett támaszkodva, mire bólintottam.
Először lassan belém tolta magát és az arcomat fürkészte, majd adott egy gyors csókot és gyorsabb tempóra kapcsolt. Pár pillanattal később elmentem, és nem sokkal utánam ő is.
Kielégülten feküdt le mellém, én pedig a mellkasára tettem a fejem.-Ugye tudod, hogy eddig senkivel se volt olyan jó a szex, mint veled? - kérdezte miközben a hajammal játszott.
Elmosolyodtam, majd így szóltam:
-Pont ugyanígy gondolom én is. Nem mintha neked nagy lenne a konkurenciád. - nevettem halkan.
-Az egyből is tudni kell elsőnek lenni. - jelentette ki ő is nevetve.
YOU ARE READING
AMIT NEM LENNE SZABAD | BEFEJEZETT
RomanceMert mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. "Felnéztem, és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szembe magam, ami egyre csak közeledett felém. Behunytam a szemem, úgy vártam ajka érintését az enyémen, de ez nem következett be. Zavartan kinyitottam...