"-És most kezdetét veheti, az igazi szórakozás. - vigyorodott el kajánul Áron."
-Hozom a piát. - állt fel Beni, mire nevetve megingattam a fejem.
-Nem bírjátok ki anélkül, igaz? - forgatta a szemét Lilla.
-Itt te vagy az egyetlen, aki nem azon él. - jelentette ki Mesi. - Jó, jelen esetben még Eszter, de máskor ő is vedel, mint állat.
-Valóban? - vonta fel a szemöldökét a mellettem ülő Dávid meglepetten.
-Nem olyan ártatlan ő, mint amilyennek ismered. - mosolyodott el ravaszul Beni.
-Pedig jól ismerem. - jegyezte meg Dávid.
-Nálunk nem jobban. - legyintett Lilla.
-A múlt nyáron egyszer annyit ivott, hogy a medence vizében kereste a Titanic-ban elsüllyedt DiCaprio-t. - nevetett hangosan Áron, mire a többiek is csatlakoztak.
-Miket meg nem tudok. - nézett rám Dávid mosolyogva.
-Ez semmi. - legyintett Milán. - Volt egyszer, mikor szintén részegre itta magát, hogy bement a Balatonba és elkezdte...
-Nem muszáj ám ezt elmondani most. - szakítottam félbe, miközben már lángolt az arcom, olyan zavarban voltam. Pontosan tudtam, melyik alkalomra gondol.
-Most már kíváncsi vagyok. - ingatta a fejét Dávid, felettébb jól szórakozva. - Szóval, mit kezdett el?
-Levenni a ruháit. - fojtotta el nevetését a bátyám.
-Jézusom, tényleg! - jutott eszébe Gerinek is. - Teljesen meztelenre vetkőzött, majd elkezdte kiabálni...
-Hogy szereti a cseresznyét, mert sárga. - fejezte be nevetve Mesi, mire az egész társaság csatlakozott hozzá.
-Csak most ismerlek meg igazán. - karolt át szorosan Dávid, mire lesütöttem a szemem.
-Hosszú lesz ez a két hét, mennyi mindent el fogunk tudni mesélni addig. - vigyorgott Áron.
-Az italok, hölgyeim és uraim. - érkezett vissza Beni, és mindenki kezébe nyomott egy-egy üveget.
-Végre! - nyitotta ki a sörét Márk.
-Jöhet valami játék? - kérdezte Áron.
-Attól függ, milyen. - ivott egy kortyot Mesi.
-Mondjuk egy vetkőzős póker? - dobta be vigyorogva az ötletet Beni.
-Álmodban!
-Biztosan nem!
-Soha!
-Ki van zárva! - ellenkeztünk négyen lányok, kivéve Kata, aki csak csendben ült, és maga elé nézett. Nem igazán találta a helyét köztünk, de mondjuk nem is bántam, hogy nem szólt közbe.
-Úgysincsen asztal, rendes póker sem menne. - legyintett Geri.
-Felelsz vagy mersz? - húzta kaján mosolyra a száját Beni.
-Az nem egy gyerekjáték? - forgatta a szemét Áron.
-Az a feladattól, vagy kérdéstől függ. - vont vállat Beni.
-Felőlem oké, de egy dolgot leszögeznék. - szólt Dávid mellőlem. - Senki nem nyúl Eszterhez. Olyan feladat ne legyen.
-Figyelj, itt elég sok a vérrokon, így eleve nehéz lesz olyasmit kitalálni. - mondta Milán.
-Játsszunk, tőlem, de maradjunk az értelmes kérdéseknél. - forgatta a szemét Lilla.
-Ja, én sem terveztem ma este semmi faszságot csinálni. - jelentette ki Mesi.
YOU ARE READING
AMIT NEM LENNE SZABAD | BEFEJEZETT
RomanceMert mindig a tiltott gyümölcs a legédesebb. "Felnéztem, és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szembe magam, ami egyre csak közeledett felém. Behunytam a szemem, úgy vártam ajka érintését az enyémen, de ez nem következett be. Zavartan kinyitottam...