Özel Bölüm ❤️

856 43 4
                                    

Beeen geeeldiiimm

Seveceğinizi umduğum bir bölüm ile geldim. ❤️

İyi okumalar 🎶

Derin bir nefes aldığımda telefonuma gelen fotoğrafa bakmıştım. Fotoğrafı açtığımda Araf'ın bir kadına sarıldığını görmüş kaşlarımı çatarak fotoğrafın sahibine mesaj atmıştım.

Afra: Bu nedir?

Bilinmeyen Numara: Araf Bey uzun zamandır bu kadın ile görüşüyor Afra Hanım, ben Halim.

Bilinmeyen Numara: Atıp atmamak arasında çok kaldım ama haberinizin olması gerektiğini düşündüm.

Afra: Anlamadım? Bu kadın kim? Ve bunu ne zaman çektin?

Bilinmeyen Numara: Bilmiyorum, sürekli görüşüyorlar ve bugünde sarıldılar.  Önceden sürekli bir kafede ya da başka bir mekanda olurlardı, izleyemezdim.

Bilinmeyen Numara: Beş dakika öncesine ait efendim.

Afra: Araf'a ne ima ettiğinin farkında mısın Halim?

Bilinmeyen Numara: Ben sadece gördüklerimi söylemek istedim. Bir şey ima etmiyorum.

Görüldü...

Derin bir nefes aldığımda tekrar fotoğrafa girmiştim. Kadın, Araf'a sarılmış oldukça huzurlu görünüyordu.

Araf'a sarılmıştı.

Benim kocama.

Benim sevgilime.

Benim kızımın babasına.

Araf'a sarılacak kadın sayısı belliydi, ben ve kızım hariç şu an bu dünyada hiç kimse ona sarılamazdı.

Fazla yılışıklığa gerek yoktu.

Aynı şey benim içinde geçerliydi yani sadece onu kısıtladığımı düşünmeyin. Ben bir başka erkeğe nasıl sarılamıyorsam o da bir başka kadına sarılamazdı.

Ve Allah aşkına bu kadını tanımıyordum bile.

Ayla'ya(doktor arkadaşları) sarılsa mesela böyle düşünmezdim. Ayla'nın bir eşi vardı, yani Ayla Araf'a sarılıp fotoğraftaki kadının itici yüz ifadesine sahip olsaydı bu kadar sinirlenmezdim.

Çünkü Ayla'yı tanıyor ve gerçekten dost olarak sarıldığını biliyordum.

Derin bir nefesi içime çektiğimde daha fazla kuruntu yapmamak ve öfkelenmemek adına Araf'ı aramış ama telefonumu açmadığında alt dudağımı dişlerimin arasına almıştım.

Neden bakmıyordu?

Tekrar aradığımda bu sefer aramamı reddetmiş ve derin bir almıştım. Halim bana o kadının yanında demişti ve ben şu an endişeleniyordum.

Belki iş arkadaşıydı?

Ama neden o kadar samimiydi?

Artık beni sevmiyor muydu?..

Saçmalama.

Afra saçmalama. Araf o.

Ne yani Araf diye sevgisi bitmeyecek gibi bir kaide mi vardı?

"Anne." kolumda hissettiğim küçük eller ile küçük meleğimin uyandığını fark ederek kucağıma almıştım.

"Benim bebeğim uyanmış mı?" diyerek gülümsediğimde yanağını öpmüş bana gülerek ellerini çırpmıştı.

UNUTULAN/Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin