Özel Bölüm 2

962 51 16
                                    

"Anne." diyerek saçlarımın arasını öpen kızıma uykulu bir sesle mırıldandığımda bu sefer yanağımı öperek konuşmuştu.

"Babamla sana kahvaltı hazırladık, hadi uyan."

Elimin üzerini tuttuğunda gözlerimi açmadan onun kolundan tutmuş ve kendime çekmiştim.

"Benim bebeğim bana kahvaltı mı hazırladı?" diyerek onu öptüğümde ona sıkıca sarılmış bana sarılarak gülmüştü.

"Hayır, en çok babam hazırladı. Ben az hazırladım."

Ona güldüğümde üşüyen kollarını fark ederek gözlerimi hafifçe aralamış ve onu yorganın altına çekmiştim.

"Üşümüşsün güzelim, bu soğukta hiç kısa kollu giyilir mi?" diyerek ona güldüğümde bana kaşlarını kaldırmıştı.

"Ama sende böyle giyiniyorsun." dediğinde yüzümü küçük boynuna gömmüştüm.

"Ben üşümüyorum ama bak, senin kolların buz gibi olmuş. Hastalanacaksın."

Beni başıyla onayladığında "Tamam, bundan sonra yaz gelene kadar bu kadar ince giyinmeyeceğim." onun saçlarının arasını öptüğümde "Aferin benim zeki kızıma." demiştim.

"Eğer bu menemen soğursa ısıtmam!" diyerek bize seslenen Araf'a güldüğümde
"Dalya, bebeğim. Sen aşağı in, yüzümü yıkayıp geliyorum." diyerek saçlarının arasını tekrar öpmüş banyoya geçerek rutinlerimi halletmiştim.

Üzerimi değiştirdikten hemen sonra alt kata ilerlediğimde mutfağa geçmiş Araf'ın içecek koyduğunu fark etmiştim.

Dalya'ya süt, bize de kahve koymuştu.

Araf boynumu öptüğünde "Günaydın." demiş ona gülümseyerek masaya geçmiştim.

"Günaydın."

Dalya"Anne, neden babamı öpmüyorsun?" diyerek bu durumu tuhaf karşıladığında masadan bir şeyleri ağzıma atarken konuşmuştum.

"Şu an çok açım bebeğim."

Normalde her sabah Araf ile Dalya'yı öperdim ama bugün gereğinden fazla açtım bu yüzden önce yemek yemek istiyordum.

Dalya'nın sevgiyi yalnızca kitaplarda dinlememesi için Araf ile birbirimize olan sevgimizi kızımızın yanında sınırı aşmadan gösterirdik çünkü eğer biz birbirimizden sevgimizi gizleseydik eğer Dalya da büyüdüğünde birilerine sevgisini yansıtmakta zorlanabilirdi.

Hep beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra "Ellerinize sağlık." diyerek dudaklarımı silmiş önce Dalya'nın yanağını ardından Araf'ın saçlarının arasını öpmüştüm.

Herkes yedikten sonra masayı toplamaya başlamış Araf da, Dalya'yı alarak mutfaktan ayrılmıştı.

Kısa bir süre sonra Dalya'nın üzeri değişmiş bir şekilde içeri giren ikiliye gülmüş ardından Dalya'nın sorusuyla bulaşıkları makineye dizmeyi ertelemiştim.

"Anne, babam neden kocaman?"

Bu sorusu gülmeme neden olduğunda kalan birkaç parçayı da makineye yerleştirmiş ardından ellerimi yıkamıştım.

Araf"Seni ve anneni kucağıma alabilmek için." diyerek saçlarının arasını öptüğünde Dalya kocaman olmuş gözleriyle bize bakmaya başlamıştı.

"Kırmızı Başlıklı Kız'da ki kurt gibi mi?"

Araf yüzünü buruşturarak "Bebeğim, sana onları izlemek ve okumak yasak değil mi?" diyerek gözlerinin içine bakmaya başlamış, Dalya oflayarak omuzlarını düşürmüştü.

UNUTULAN/Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin