39...

655 59 16
                                    

Alt dudağımı gergince dişlediğim sırada oturma odasında kadının kahkahasını duymuştum.

Şimdi oraya gelirsem ses tellerini yerinden sökerim.

Derin bir nefes aldığımda Araf'ın "Anlaşmayı imzalıyor muyuz?" demiş kadın"Sizin gibi zeki ve yakışıklı bir adamın iş teklifini reddedecek değilim." şuh bir kahkaha daha attığında gözlerimi kapatarak derin nefes almıştım.

Allah'ım sen bana sabır ver.

Kadının karşısına çıkıp 'O benim, ikizi var. Onu versek olmuyor mu?' dememek için kendimi zor tutuyordum.

Araf Pekala, o halde daha sonra tekrar görüşürüz." dediğinde öfkeyle odanın kapısını açmış mutfağa doğru ilerlediğim sırada oturma odasının önünden geçmiştim.

"Hizmetlin mi?" dediğinde alayla gülerek başımı kapıdan uzatmış "Yok bebeğim, mahkumum." demiştim.
Kadın kaşlarını çattığında anlamayarak Araf'a bakmıştı.

"Anlayamadım." dediğinde Araf konuşacağı sırada izin vermemiştim. "Şaşırmadım." diyerek kaşlarımı kaldırıp indirdiğimde Araf"Afra içeri geç." demişti.

Tek kaşımı kaldırarak ona baktığımda"Eğer bu kadını evimden yollarsan neden olmasın?" Araf gözlerini kapatarak derin bir nefes aldığında kadın gülümseyerek "Öyle mi? Eviniz çok hoş, mat siyaha bayılırım." demişti.

Vah yazık garibim.

Ondan nefret ettiğimi hala anlayamamış.

"Ne güzel, eşyaları ben seçmemiştim. Oysa ki siyahtan nefret ederim." dediğimde Araf'ın kaşları çatılmıştı.

Kadın"Niçin kapıda duruyorsunuz? Yanımıza gelsenize." dediğinde kendi evimde gördüğüm muameleye karşılık Araf'a kısa bir bakış atmış onun da beni izlediğini fark etmiştim.

Kadının yanına doğru ilerlediğim sırada vazgeçerek Araf'ın yanına oturmuştum.

"Bana kıyafet al." diyerek fısıldadığımda bana gülerek alayla yüzüme bakmıştı.

"Almıyorum." dediğinde "Adam o zaman benim almama müsaade et." "Bunlar çok yakışmış bunları giy." diyerek kadına döndüğünde kadın gülümseyerek "Ne diyorduk?" demişti.

Araf"Sözleşmeyi imzalamıştık." kadın başıyla onaylayarak "Mükemmel, o halde bu akşam bekliyorum." dediğinde Araf'a baktım.

Sen nereye bekleniyorsun?

Ben seni gönderir miyim?

Bu kadının yanına ölsen gidemezsin, kendine gel.

Kadın"Ve söylemeden geçemeyeceğim gözleriniz çok güzel hanımefendi." dediğinde ona dönerek gülümsemiştim.

"Sizin de öyle." diyerek açık yeşil gözlerine baktığımda yanağımı dizime yaslayarak Araf'ı izlemeye başlamıştım.

Kadını uğurlamak için kalktığımızda kısa bir süre de onu yollamış Araf kapıyı kapatmasıyla "Hiçbir yere gitmiyorsun." demiştim.

UNUTULAN/Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin