Violetta'dan
Orlando konferans salonunda şarkı söylüyordu.Onun sesini ilk kez duyuyordum.Çok güzel söylüyordu.Galiba şarkı söylemek bizim ailenin genlerinde var.Yani annem,Angie,Orlando,Ally,ben şarkı söylemeyi bu kadar çok sevmeme şaşırmamalı.Orlando şarkıyı bitirdiğinde biriyle konuşmaya başladım.Aslında dinlemek istemezdim ama yanlış yerdeyim.
O:Özlemişin değil mi?
O:Zevkle.Ve ben şirkete geç bile kaldım.Kapatsam sorun olur mu?
O:Asla unutmam.Ve öptüm.
Galiba Ally'le konuşuyordu.Yani galiba değil kesin Ally'le.Çünkü Maia ya da Angie'yle hiç böyle konuştuğunu görmedim.
O:Ally'le konuşuyordum Violetta.
Ben olduğumu daha arkasına bakmadan nasıl bilebilmişti,merak ediyorum doğrusu.Piyanoya doğru gidip yanına oturdum.
V:Nasıl ben olduğunu bilebildin?
O:Hissetim desem inanır mısın?
V:Belki.
O:Telefondan yansımanı gördüm.
V:Şimdi inanırım işte.
İkimiz de güldük.
O:Şaşırdın değil mi?
V:Neye şaşırdım?
O:Şarkı söylememe yani ilk kez beni şarkı söylerken duydun.
V:Evet ve hayran kaldım.Şarkıcı olmana şaşırmadım.
O:Sağ ol.Ve galiba şarkıcı olmak bizim genlerde var.
V:Annem,sen,Angie,Ally,ben.Çok doğru bence de.Sen söylerken bende aynısını düşünmüştüm.
O:Çünkü öyle.Merak ettim doğrusu Madrid'deyken evde gizlice şarkı söyler miydin hiç?
V:Evet.Ve demek istediğini anladım.Babam çabalayıp dursun ben her koşulda şarkı söyleyecektim.Sadece buraya gelmemiz bunu hızlandırdı.
O:Bu da var elbette.Ve Maia'nın dediği çıktı.
V:Maia ne alaka konumuzla şimdi.
O:Maia havaalanına gidip babanı durdurmaya çalıştı.Baban gitmekte kararlı olunca şöyle dedi:"Sen istediğin kadar uğraş ama kızında annesi şarkıcı olmak isteyecek ve buna engel olamayacaksın."
V:Maia kâhin çıktı.
O:Sen stüdyoya girdiğinde bende aynısını dedim.
V:Peki bunu derken öylesine mi dedi?
O:Ally'yi düşündü herhalde.O yaştayken hep şarkıcı olmak istiyorum derdi.Seninde öyle olduğunu tahmin etti herhalde.
V:Ally'yi özledin değil mi?
O:Evet hem de çok.Ayrıca ben şirkete göndermemek için bugün herkes çaba sarf ediyor.
V:Gitmesene n'olur?
O:En sevmediğim toplantıyı kaçırırım.Benim için hava hoş sen devam et.
V:En kötü ne olacak merak ettim şimdi?
O:Şirkettekiler bana kızmaya kalkacak ama patronları olduğumu hatırlatacağım ve susmak zorunda kalacaklar.
V:Maia ne yapar?Sonuçta şirket ikinizin.
O:Iıı şey...Ona bunu diyemem işte.Maia iş hayatıyla aile hayatını ikiye ayırır.Yani şirkette bana kızar ama şu sıralar kafası başka bir şeyler meşgul.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.