Koşarak eve geldim.Babam evdeydi.Ama onu umursamayarak önünden geçtim.Hala bunu nasıl yaptığımın etkisindeyim.Duygularım çok karışık.Yani Diego karşılık verdi diye sevinmeli miyim yoksa üzülmeli miyim ?En ufak bir fikirim yok.Ufff!!Neden yaptım ki bunu?Onu mu seviyorum yoksa?Hayır!!Onu değil Leon'u.Ama Leon'nun beni sevdiğine dair en ufak belirtisi bile yok!!İkimizde kendi hayatlarımıza bakmalıyız.Hem ilk o başlattı.Lara'yla öpüşen o.Ben ondan sonra Diego'yu öptüm.Ama sorun burada da bitmiyor.Diyelim ki Diego'yla çıkıyorum.Ally beni hayatta yaşatmaz.Tamam biraz bu konulardan uzaklaşmalıyım.Oturup piyano çalmaya başladım.Önce Underneath it all'u çalmaya başladım.Sonra başladığıma pişman oldum.Şarkıyı Ally yazdı ve ben onun eski sevgilisiyle öpüşüyorum.Onun haberi bile yok üstüne bir de onun bana yazdığı şarkıyı söylüyorum.Böyle bir vicdan azabıyla nasıl bu şarkı söylenir ki?En iyisi yeni bir şarkı yazmaktı.Ruh halimi anlatacak bir şarkı.
~~~~~~~~~~~~~
Ne kadardır çalmayı denediğimi bilmiyorum.Ama uzun süre olduğunu tahmin edebiliyorum.Sonuç var mı peki?Hayır!!Neden ilham en gerekli zamanda olmaz ki.O anda kızlar aniden odama girdi.Girdi kelimesi yanlış oldu.Direk daldılar.Kızlar dediğimde hepsi.Ludmilla,Francesca,Camilla ve Nata hepsinin burada ne işi vardı?Önemli bir şey mi oldu yoksa?
Lu:Bunu nasıl yaparsın?!
N:Ludmilla bir az sakin ol istersen.
C:Bence Ludmilla tepkisinde fazlasıyla haklı.Ben de aynı görüşteyim.
F:En iyisi Vilu'dan dinleyelim.
V:Kızlar siz neyden bahsediyorsunuz?
F,C,N,Lu:Diego'yu öpmenden!!
V:Siz bunu nereden biliyorsunuz?
Lu:Leon sizi görmüş.Stüdyoya siniri bozuk bir şekilde geldiğinde öğrendim.
Bir an dona kaldım.Leon acaba ne kadarını gördü?Acaba benim öptüğünü gördü mü?Aslında pek umrumda olmamamlı ama bilmiyorum işte çok arada bir durumdayım.Kendimi toparlayıp konuştum.
V:Leon..ne kadarını görmüş?
Lu:Senin öptüğünü görmüş.
F:Neden yaptığını öğrenebilir miyiz?
N:Leon'u kıskandırmak için mi?
V:Bilmiyorum.
C:Nasıl bilmiyorsun Violetta?Öpen kötü ikizin falan değil ya?
Hızla yatağıma oturup şöyle cevap verdim:
V:Evet öpen bendim ama... bilmiyorum işte.Bir anda oldu.
F:Yoksa Diego'ya mı aşık oldun?
Yüzümü ellerime kapatıp "Bilmiyorum" diyebildim ancak.Sonra -galiba Fran-yanıma oturup bana sarıldı.
Lu:Herşeyi başından bir anlatabilir misin Vilu?
Diego'yla olan herşeyi anlattım.Kızlar hiç sözümü kesmeden dinlediler.Normal bir zamanda bu garipti ama şimdi beklenmeyecek bir durum değildi.
V:..işte böyle.Ve kızlar bunu n'olur Ally'e anlatmayın.
Hepsi kısa bir süre bakıştı.Hayır lütfen Ally öğrenmiş olmasın.
V:Kızlar!!
C:Ally belki öğrenmiş olabilir.
F:Hatırlatayım.Ally ve Leon'nun arasından su sızmaz.Leon'nun anlatmış olma olasılığı çok yüksek.
N:Şimdi Ally'i arasak ve Leon'la konuşmadıysa hemen sorgulamaya başlar.
Lu:Özetle bunu onunla çok konuşan birinden öğrenmelisin.Leon dışında.
Hepimiz bir süre düşündükten sonra aynı anda:
Lu,F,C,N,V:Angie olabilir!!
Hepimizin bunu aynı anda düşünmesi komikti aslında.Ama şimdi sırası değildi.Çünkü bir sorunumuz olabilirdi.
V:Angie nedeni sormayacak gibi konuşuyorsunuz?
Lu:Bay Orlando ve Bayan Maia'ya göre daha iyi karşılayabilir.
C:İkisinin de bazı huyları kestirilemiyor.
F:Hem Angie senin teyzen!!
V:Pekala haklı olabilirsiniz.Ama yalnız konuşabilir miyim?
F:Elbette.Biz aşağı da olacağız.
V:Teşekkürler.
Sonra da hepsi çıktı.Hadi bakalım Violetta.Bilgisayarı açıp Angie'yi aradım.Acaba neredeydi?Fransa da değildi.Çünkü Barcelona'dayken Ally'lerle bir yerlere gideceğini söylüyordu.Bir kaç kez çaldıktan sonra açtı.
An:Vilu!!Nasılsın canım seni çok özledim?
V:Bende seni Angie.Neredesin?
An:Los Angeles'ta.
V:Vaovv!!İyiymiş kimler var?
An:Sence.Ally,Orlando,Maia,James ve Hazel.Ve merak etme Los Angeles'tan sonra Buenos Aires'a döneceğim.
V:Ciddi misin?!
An:Evet!Ama tam tarihi vermeyeceğim canım.
V:Olsun geleceksin ya o da bir şeydir!!Temelli değil mi?Buradan Paris'e geçmeyeceksin?
An:Şeyy o işin pek garantisi yok...
V:Angie!!Sırf babamla karşılaşmak için beni Bırakma ama!!
An:Vilu söz bunu geldiğimde konuşalım olur mu?
İstemiye istemeye olur dedim.
V:Olur.
An:Pekala içimden bir ses beni sadece özlediğin için aramadığını söylüyor.Doğru mu?
V:Angie,ben öyle şey yapar mıyım hiç?
An:Sen yaparsın.Ve söyle bakalım.
V:Ally yakınlarda mı peki?
Angie etrafına bakıldıktan sonra cevap verdi:
An:Hayır neden ki?
V:Şey ben bugün......
An:Şttt!!Ally geliyor.
Angie bilgisayarı biraz kapadı.Onları göremiyordum ama seslerini rahatlıkla duyabiliyordum.Ally galiba telefonla konuşuyordu.
A:Ne oldu sesin kötü geliyor?Bir sorun mu var?
A:Hayır.Leon ne olduğunu söyler misin kötü bir şey mi?Kötü bir şeyse hemen gelebilirim bunu biliyorsun.
Zamanlama hayranım.Ancak dinlemekten başka çağrem yok.Zaten durdurabilseydim bile ne yapabilirdim ki Ally'e bunu ben asla söyleyemezdim.Ama belki benden duysa o kadar kızmazdı.
A:Ne!?!?Leon ciddi misin?Şaka günün günü değişti de benim mi haberim yok.
Leon bir şeyler daha dedikten sonra Ally sanki dişlerini gıcırdatıyordu.
A:Mutluluklar dilediğimi söyle.Sonra konuşuruz.Bay.
Sonra da telefonu kapattı.Ally sinirle Angie'nin yanında oturdu.
An:Ally ne oldu?
A:Diego ve Vilu çıkıyormuş!!
An:Ciddi misin?
A:Evet Leon söyledi.Ben de başta inanmadım.Vilu'dan böyle bir şey beklemezdim.
An:Ally Violetta'nın böyle bir şeyi kolay kolay yapmayacağını biliyorsun.Bi açıklaması.....
A:Hayır Angie işte!!!Vilu benim sevgilimle çıkıyor!!!
An:Sevgilin?Ally sen Diego'dan ayrıldın.Benim anladığım sen hala Diego'ya karşı bir şeyler hissediyorsun.
A:Hayır.Bundan sonra varsa bile bitti.Bunu kesin bana acı çektirmek,pişman olmam için yaptı.Çünkü bana öyle demişti."Benden ayrıldığına pişman olacaksın" demişti.Ama hayır bu oyun daha yeni başlıyor.
An:Yani sence bu Diego'nun oyunu ve Vilu'yu kullanıyor?
A:Evet Vilu'nun böyle bir şey yapmayacağını söylüyordun.O değilse bu.
An:Bence biraz daha iyi öğren olayları.
A:Tamam.Ludmilla'yı arayacağım.
Kızların aşağı da ellerinin ayaklarına dolaşmasını istemiyorum.Benim yüzümden yalanda söylemelerini istemiyorum.Madem yaptım bunu kabul edeceğim.
V:Ben öptüm Ally.
İşte deyiverdim.Ally bir an sesi duyunca şaşırdı önce galiba Angie'ye baktı.Sonra da bilgisayarı açtı.Beni görünce sinirle bakıp gitti.Angie Ally'nin arkasından seslendi.Ama Ally çoktan gitmişti.Gittiğini anladığında bilgisayara döndü.
An:Diego'yu gerçekten sen mi öptün Vilu?
V:Evet ama neden yaptığını bilmiyorum Angie bir anda oluverdi.
Angie Ally'nin gittiği tarafa baktı.Onun peşinden gitmek istediği belliydi.
An:Vilu Ally'nin yanına gitsem senin için bi sakıncası olur mu?
V:Asla.Ama sonra beni ara.
An:Söz.Öptüm.Bay.
V:Bende.
Sonra bilgisayarı kapadım.Harika (!)Ally bana çok kızgın,Leon'da öyle.En çok Önem verdiğim iki kişi bana inanılmaz öfkeli.İşler neden bu kadar ters gidiyor ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fiksi Penggemar"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.