10.Bölüm

345 12 4
                                    

Koşarak ve yarı ağlayarak stüdyodan çıktım.Ben çıktıktan sonra yağmur yağmaya başladı.Bir bu eksikmiş gibi.Koşarak giderken ayağım çamura bastı.Düşecekken biri beni tuttu.Leon'dur diye umuyordum.

V:Tomas!

T:Evet ve daha dikkatli olmalısın.

Beni kaldırdığında yağmur dinmişti.Onun burada ne işi vardı bu arada?

V:Senin burada ne işin var?İspanyadasın sanıyordum.

T:Evet öyleydi.Zaten büyükannemi ziyarete gelmiştim.Geri döneceğim yani.Ve sen neden ağladın?

V:Ağlamak mı ?Ben mi?

T:Evet sen ,gözünde hala yaş var hatta.

Hemen göz yaşlarını sildim.O da bir tanesini sildi.

T:Hala cevabımı alamadım?

V:Tomas bu çok uzun ama çok uzun bir hikaye.

T:Ama bende dinleyebilirim.İstersen bir Kafe'ye gidelim.Yağmur her an geri başlayabilir.

Birlikte bir Kafe'ye gittik."Birlikte" derken ters anlamayın canım ,arkadaşça.Geçen yıl o gittikten sonra olanlardan,Angie'nin teyzem olmasına,yaz tatiline ve neden ağladığıma kadar herşeyi anlattım.Gariptir ki içimi dökmek iyi geldi.Yani günlüğüme yazmaktan bile.

V:Eee?Ben olanları anlattım.Sıra sende sen İspanya'da neler yaptın?

T:Orada bir müzik okuluna yazıldım.Hiç bir yer stüdyo gibi değil ama orası da güzel.Yeni bir kız arkadaşım var.Adı Eleanor.Eğer bir gün gelirsen tanıştırım.O da şarkı söylüyor işte.Benim ki bu kadar işte.O kadarda önemli bir şey olmadı.Ama benim anlamadığı konu şu Angie senin teyzense Ally'nin de halasıysa Orlando ve Angie gerçekten kardeş mi?

V:Evet hemde ikiz kardeş.Biliyorum hiç benzemiyorlar.

T:İnanmak zor kızma.Senin için üzüldüm yani herşey çok üst üste gelmiş.Angie'nin gitmesi,Leon'la ayrılman,Ally'nin gidişi,babanın senle pek ilgilenmemesi ve Ludmila'yla üvey kardeş olma olasılığı....düşüncesi bile korkunç.

V:Ludmila Federico'yla çıkmaya Başladığından beri daha iyi biri.Ama ayırmışlar yani her an eski Ludmila olabilir.Ama ben babamın mutlu olmasını istiyorum.Ancak Ludmila'nın annesiyle olacağını pek zannetmiyorum.

T:Sen bile istemiyorsan Ludmila hepten beterdir.Onları ayırmaya bile kalkar.

V:Eh,yapmayacak kız değil.

T:Peki diğerleri nasıl?

V:Broadway ve Cami galiba yine ayrılırmış.Onların durumunu takip edemiyorum artık.

T(gülerek):Onlar hep öyleydi ki.İkisinden biri tartışmayı kesene kadar devam ederler.

V:Haklısın.Sonra Fran'da sevgilisi Marco'dan ayrılmış.Ama Marco'nun eski sevgilisi yüzünden.Fran ona biraz ders vermek istiyor bu yüzden ayrılıkları o kadarda uzun sürmez.

T:Fran'nın inadı tutmuş galiba.

V:Biraz.Ludmila ile Fede'de hayran meselesi işte.Kızın biri fotoğraf diye Fede'yi dudağından öpmüş.Ludmila da....

T:Delirmiş.Ludmila'nın yaptığı bazı şeyler o kadarda zor değil.

V:Çok doğru.Nata ve Maxi galiba onlar biraz tartışmış birbirlerine küsmüşler.Yani ayrılacak kadar yoklar.

T:Vaovv!!Her kez kavgalı desene.Ally'nin Boston'a taşınma nedeninde bence daha bir şey daha var bence ,anlatacak mısın?

V:Provalarda ayağım takılıp Diego'nun üstüne düştüm.O da beni öptü.Ally ve Leon çok sinirlendi.Ally'ye bir plak şirketi çalışmak istediğini söylemiş.O da gitti.İşte Maia'ya da gelmiş ama onunki tasarımcılık alanında diye biliyorum.Orlando da bir kaç gün sonra gidiyormuş.

T:Diego Ally'nin eski sevgili mi mevcut sevgilisi mi benim anlamadığım konu o?

V:Eski.

T:Bu konuda azıcık Al'e hak versem kızar mısın?

V:Hayır çünkü o haklı.Bende benzer bir şey yapmıştım Leon'a.

T:Ne?

V:Partide kıskandığım kızla öpüşüyordu.Ama meğer kız üstüne düşmüş.Sonra da biraz kavga ettik işte.

T:Bu geçen yıl oluyor değil mi?

V:Evet 80'ler partisinde.

T:Bence Leon'u seviyorsan ve o da seni seviyorsa işin ucunda barışırsınız.

V:Umarım dediğin gibi olur.

Sonra da gülümsedim.O da saatine baktı.

T:Violetta daha stüdyoda diğerlerini görmem lazım.Ama bu hafta buradayım.İstediğin zaman ara konuşuruz.

V:Aklımda buluncak.

Sonra da ona sarıldım.İyi böyle bir arkadaşım vardı ya.O stüdyoya doğru giderken Leon'nun orada olduğunu gördüm.Bana kötü kötü bakıyordu.Hayır ters anlamıştı işte.Göz göze geldiğimizde başka tarafa baktı.Sonra da gülümsemeye başladı.Onun baktığı yöne bakınca Lara'ya gülümsediğini gördüm.Ve kendimi çok kötü hissettim.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin