Violetta'dan
Dün karaoke de ne eğlenmiştik.R5 gelmişti be.Ally'nin onlarla şarkı söylemişti ve bol bol da Ross'la didişmişti.Bu ikisini zamanında sevgili olmasına inanmıyorum ve inanmayacağım.
Akşam öyle geçmişti işte.Leon'la birlikte kahvaltı yapmak için aşağı indik.Aşağı indiğimizde Angie bizi çağırdı bizde onun yanına geçtik.
An:Dün için üzgünüm canım.Geçmiş doğum günün kutlu olsun.
V:Teşekkürler önemli de değil.Dün çok eğlendim inanabiliyor musun Ally'nin eski sevgilisi Ross geldi.
An:Şaşırmadım Orlando'nun biri işi vardı onunla.
V:Eee dün gece nasıldı?"dedim o sırada babam yanımıza gelince Angie kafasının başka yöne çevirdi.Bu işlerin kötü gittiğine dair bir işaretti.Bu işareti anlamayan sevgilim bir de babamı yanımıza davet etti.Ona neden yaptın bakışlarımdan attım.O da ne yapabilirdim ki bakışlarından attı.
An:Ally beyefendiye dün akşam nerede olduğunu sorabilir misin?Angie Ally diyince onun arkamızda telefonuyla uğraştığı fark ettim.
A:Hayır hayır hayır Angie!En son böyle bir şey yaptığımda babam bir haftalığına bilgisayarıma el koymuştu.Hayır olmaz!Hem daha önemli işlerim var.
An:Babana yap demedim.
L:Telefonla ne yapıyorsun?
A:Annemlere ulaşmaya çalışıyorum.Dün gece otele gelmediler.
V:Babanın gönderdiği mesajı hatırla acilen gitmemiz gerekti diyordu belli ki işleri bitmemiş.
A:Annem ve babam bana nereye gideceklerini söylemeden asla bir yere gitmez.Bir gösterim olduğunda da tüm işlerini iptal bile ederler.Bu işte bir şey var."dedi ve sevgilisinin yanına gitti.An:Ben de gitsem iyi olacak yapacak işlerim var çocuklar."diyip o da kalktı.
Fe:Leon,Violetta!!Son kez prova yapmamız gerek gelsenize!!
V:Biz de gitsek iyi olacak."dedim ve Leon'u peşinden sürükledim.Prova yerine geldiğimizde Pablo ve Beto çoktan gelmişti.
Birlikte büyüdük her şeyi yapabilmek için
Ve çok yürüdük öğrenmek için
Birlikte büyüdük ve tesadüfen ellerini buldum
Biz büyüdük bu piyanodaki her notaylaVe şimdi ne olacak? Nerede karşılaşacağız?
Biz sonuna yaklaştıkP:Gerçekten iyi hazırlanmışsınız çocuklar.Ally aklımdayken sorayım annenler nerede?
A:Bilmiyorum dün geceden beri görmedim.
P:Klasik Orlando ve Maia işte.
A:Hayır!Bu klasik annem ve babam değil!İki bu güne kadar hiç bir gösterimi kaçırmadı.Bana gidecekleri yeri de haber verirlerdi hep.Bu klasik bir durum değil!!"dedi ve dışarı çıktı.Ally babamın düğününden beri Pablo'ya böyle davranıyordu.Ona kızgın çünkü Angie o ve babam yüzünde Paris'e dönmüştü.Ally'nin pesinden ben de çıktım.Hep o mu benim peşimden gelecek.Arkasından gittiğimde yine anne ve babasını aramaya çalışıyordu.
A:Baba belki bu milyon kaçıncı mesajım ama ne olduğunu bilmek istiyorum siz asla böyle bir anda kaybolmazdınız.Anneme bir şey mi oldu?Hatırlayım sen derdin:Annen ve sen her şeyimsiniz diye.Bana bir şey olmadığına göre anneme bir şey oldu ya da daha da kötüsü sana.Baba ne olur aç şu telefonu."dedi ve arkasına döndü.
V:"Annem ve sen her şeyimsiniz."
A:Madrid'teki gösteriden önce demişti.Bana sahneyi göstermek için gittiğimizde.
V:Ally merak etme ikisi de seni çok seviyor ve son gösterini de kaçırmayacaklar.
A:Umarım.
V:Senin keyfini ne yerine getirir biliyorum."deyip telefonumdan bir şarkı açtım.A:Neyi açtın anlamadım?
V:Dinle bi.
Ally müziği anladığında güldü ve söylemeye başladı.Bana yaklaştığında nasıl davranacağımı bilmiyorum,
Küçük bir kız gibi gözüküyor, titremeye başlıyorum,
Bilmiyorum bana ne oluyor, bilmiyorum bu normal mi,
Bilmiyorum bütün kızlara aynısı mı oluyor,
Bu arada bir şeyler duyuyorum senin hakkında,
Bu arada bir şeyler büyüyor içimde,
Yalnızlığıma çare olacak cevapları buldum,
Şimdi biliyorum ki yaşamak, hayal kurmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.