Violetta'dan
Dünkü patlamış mısır savaşlarından sonra Angie ve Ally bizde kalmıştı.Her tarafımız batmıştı.Ve şu anda iki saattir Ally'le Ludmilla'nın çıkmasını bekliyoruz.
A:Ludmilla hadi ama iki saat oldu resmen.
Lu:Tamam.Birazdan çıkıyorum.
V:Biraz önce de öyle demiştin.
A:Vilu sana söyleyim.Biz iki saat daha buradayız.
Tam o sırada Ludmilla çıktı.Ve Ally direk içeri daldı.Hadi canım sona mı kaldım.Bir tane iki saat daha mı?
V:Hadi ama Ally!!
A:Üzgünüm ama kapan alır.
Lu:Doğru dedi.Kapan alır.
V:Tamam ben pes ediyorum.Önce kıyafetimi seçeceğim sonra banyoya gireceğim.Zaten kıyafetimi seçmek iki saatimi alacak.
Lu:Ay daha o var değil mi?Bu arada yarışma işi ne olacak?Stüdyoya mı gideceğiz şirketlerine mi?
V:En iyisi biz ilk önce stüdyoya gidelim.Orada konu anlaşılır.
Sonra odasına gitti.Ben de odama gittim.Ally'nin banyodan çıkacağını zannetmiyorum çünkü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ally Ludmilla'dan daha erken çıktı.Hem de çıktığın makyajını falan da yapmıştı.Üstünü de değişmişti.Ağzım bir karış açık kaldı.Ondan sonra ben girdim.Benim de işim çok uzun sürmemiştir.Aşağıya indiğimde Ally koltukta kitap okuyordu.Ludmila ise masaya geçmişti bile.
Ally kitaba o kadar odaklanmıştı benim indiğimi bile fark etmedi.
V:Sana da günaydın Ally!!
A:Violetta fark etmedim pardon.Günaydın.
V:Kiataba fazlasıyla odaklanmıştım fark etmemen doğa.Neyi okuyorsun?
A:Sen Gittiğinde.Müzik Kampı'nda bir arkadaşım önermişti.Birincisini orada bitirdim.Şimdi ikincideyim.Müzikle ilgili falan yani.
V:Müzik ve kitap tam sana göre yani.
A:Ve bu kitabı bana Tomas'ın sevgilisi önerdi.O da oradaydı ve fazlasıyla anneme benziyordu.Gözleri tıpatıp aynı.
V:Tesadüftür.Sen onu nasıl tanıdın?
A:Tomas sayesinde, o beni tanıdı.
V:İyimiş ve kitap kurtluğunu bırak şimdi yoksa aç kalacaksın.
A:Peki tamam zaten bölümü bitirmiştim.
Ally'le beraber kahvaltıya geçtik.Bizden sonra Angie,babam ve Priscila'da geldi.Ne kadar da kalabalıktı bugün ev?
A,V,Lu:Günaydın.
G,P:Günaydın.
An:Günaydın ve Ally sabah aklıma şu takıldı Annenler senin burada olduğunu bilmediğine göre ya seni ararlarsa ne yapacaksın?
A:Telefonum uçak modunda.
An:Sanki şu an dejavu yaşıyorum.4 yıl önceden aynısını yapmıştın.
A:Aynısı değil bir kere.O zaman diye evden kaçmıştım ve yaz okulundan yırtmıştım.
An:Evet hangi dersten kalmıştın peki?
A:İspanyolca.
V,Lu,G:Ne?!
Hepimizin tepkisi ortaktı.Şu anda konuştuğu dilin dersinden nasıl kalabiliyordu?
A:Hepiniz şaşırdınız değil mi?
Lu:Şu an hangi dili konuştuğunu biliyorsun değil mi Ally?
A:Evet ama liseye yeni başlamıştım.İleri ispanyolca ve Fransızca dersleri üstünde bir de Ingilizce dersi vardı.Üç yabancı dil.Tamam aslında iki.Ama konuşamıyordum.
An:Evet,ben hatırlıyorum.İspanyolca bir şey dediğimde Fransızca cevap veriyordu
V:İspanyolca'na bu kadar beter miydi?Küçükken Leon'la nasıl konuşuyordun?
A:Aynı kalıpları kullanıyordum hep.Ve Leon'la bir süre hiç konuşmadık konuşsaydık bu kadar unutmazdım.Bizim ailede illaki konuşulan dil Ispanyolca ve Fransızca olduğu için dert etmiyordum konuşamamayı.
An:Hangi notlarla kalmıştın?Annen kızdığında söylemişti ama unuttum.D,D-,C miydi?
A:Öyle geçerdim.F,F,D aldım ve kaldım.Son Sınavdan C- bile alsam kurtarıyordum.
V:Şimdi ki İspanyolca'na nasıl ulaştın merak ediyorum?
A:O yaz tüm aile bana inat benimle Ispanyolca konuştu.Fransızca cevap verince anlasalar bile takmıyorlardı.Bunların başında da Angie geliyor.
An:Annen demişti "Ben gelinceye kadar tek kelime Fransızca konuşma onunla."diye hem nasıl kalabildin ki?Dediklerimizi anlıyordun.
A:Anlıyorum ama konuşamıyorum mantığı.Ve şu konuyu keselim.Benim içime Fenalık geldi.
Bu konuyu kimse daha fazla uzatamadı.Ama gülmeden edemiyordum yani komik bir durumdu.Ally de bunu fark etti.
A:Neye güldüğünü biliyorum?Ben ilk gördüğümde inanamadım.Aslında görmedim bile çünkü notlarımı biliyordum.O yüzden de biraz Fransa'ya gittim.
V:Ben asıl şunu merak ediyorum.Başka bu kadar kötü olduğun ders var mıydı?
A:Bu kadar beter yoktu.Ama kötü vardı.Müzik tarihiydi o da Şansa onu da geçerken kurtarmıştım.
V:Geçen yılki fikir senden çıktı yani?
An:Hayır Orlando'dan.Onunda okulunda varmış.Ve o da çok zor geçmiş.
V:Peki ya senin dersin nasıldı Angie?
An:Ben Orlando'yla aynı okulda bile değildim.Aynı dersleri görmüyorduk ortalama.
G:Pardon ben kalksam iyi olacak.İşim var da .Siz devam edin ama.
Sonra da masadan kalktı.Şu sıralar babamın ne kadar da işi var?Yarıyıl gösterisini izleyebileceğinden şüpheliyim.Bir süre Priscilla da kalktı.Bizden sıkılıp kalktığını zannediyorum.Artık bizde gitsek iyi olacaktı.Maia geç kalırsak kesin bizim kafamızı kopartırdı çünkü.
V:Biz de gitsek iyi olacak.Özellikle senle ben Ludmilla.Maia çok kızar sonra.
A:Ben gelmiyorum baştan söyleyim.
Lu:Neden?
A:Ben yarışma zamanı geleceğim.Emir babamdan :yarışma işi bitinceye kadar eve gelme.Hem dün pijamamı ararken çok dağıldım.Biraz onları toplarım ve annemler evde değilken eşyalarımı koyarım.
An:Tamam sen bilirsin.Kalkalım bence de geç kalacağım.
Sonra da hepimiz birlikte kalkıp stüdyoya gittik.Tam zamanında gelmişiz.Maia daha sınıfa yeni girmişti çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.