8.Bölüm

399 15 20
                                    

Violetta'dan

Leon'nun benden ayrıldığına inanamıyorum.Yani ben sordum ama bu kadar öküz olacağını düşünemedim.Eve döndüğümde tek istediğim kimseyle konuşmadan odama çıkıp müzik dinlemek ve canım günlüğüme yazmaktı.Ama öyle olur mu hiç?Hayır!?Akşam yemeğe Priscila ve Ludmila gelmiş.Babam benim morelimiz bozuk olduğunu hemen anladı.Ama babamla aşk hayatımı konuşmak mı?Almayayım teşekkürler.Daha kendi aşk hayatını benimle konuşmayan babamın benim aşk hayatıma karışmasına asla izin vermem.Yemeği odamda yemek istedim.Ludmila da benimle odamda yedi.Babamla annesini aşağı da bırakmakla iyi mi yaptık bilmiyorum?Aman neyse şimdi kafamı babamın aşk hayatıyla yoramayacağım.Ludmila,Leon'la olanları anlatım.O da Fede'yle ayrılmış.Fede bir hayranıyla fotoğraf çekişiyormuş.Kız fotoğraf diye Fede'yi dudağından öpmüş.Ludmila da doğal olarak sinir krize girmiş.Ama ben onun kesinlikle arkadandayım.Leon öyle bir şey yapsa motorla ezerdim onu.Ama artık ayrıldığımıza göre istediğini yapabilir.Bu erkeklerin hepsi öküz babam bile bu gruba girer.Erkeklerin öküzülüğünü kadınlar azaltıyor.Ama onlar olmayınca doğal hallerine dönüyorlar.Bu gruptaki erkeklere örnek evli erkekler.Onunda örneği Orlando.

Sonraki gün stüdyoya gittim.Babama hala Leon'la ayrıldığımı söylemedim.Leon'u öldürmesini istemiyorum.Belki bu ara ikimize de iyi gelir.Birbirimiz ne kadar sevdiğimizi anlarız.Stüdyoda herkes konferans salonunda toplanmıştı.Kızlar bir kenarda erkekler bir kenarda toplanmıştı.Hadi canım ama herkes birbirleriyle ayrılacak hali yok ya!!Her neyse öğretmenlerin arasında iki yeni kişi vardı.Biri kadındı biri erkek.Maia ise mutsuz gibiydi.Özellikle söylüyorum çünkü onu hiç bu kadar mutsuz görmemiştim.Lütfen o da Orlando'yla kavga etmiş olmasın ya?!Ben bunları düşünürken Pablo konuşmaya başladı.

P:Çocuklar gösteriyle ilgili provalara başlasak iyi olacak.Birazdan başlarız ama onunda önce sizi Jackie ve Jeremias'la tanıştırayım.Jackie yeni dans öğretmeniniz.Derslerinize Maia ile beraber girecek.Jeremias ise yeni piyanistimiz.

Ally'nin sessizce bir şeyler dediğini duydum.Fransızca'daydı galiba.Ama söylediğinden bir şey anladım.O da isim olduğu için;Angie diyordu.Ne dediğini de az çok anlıyorum aslında."Bi Angie gelemedi" falan herhalde.Ve tek duyan ben değildim.Çünkü Maia da ona Fransızca bir şey dedi.Kesinlikle Fransızca öğrenmeliyim.Sonra da Pablo konuşmaya devam etti.

P:Gösteride ki sıra şöyle:

Hepiniz beraber En gira

Ludmila,Francesca,Camila,Ally,Natalia ve Violetta Encender nuestra luz

Federico,Leon,Maxi,Andres ve Broadway Queen of the dance floor

Ally Aprendi a decir adios

Leon Rescata mi corazon

Camilla Descubrí

Diego ve Violetta Amor en el aire

Ve son olarak hepiniz Algo se enciende'yi söyleyeceksiniz.

Ally ve Leon kızmışa benziyorlardı.Galiba Diego ve benim şarkı söylememe kızmışlardı.Hem de aşk şarkısı.Hem de hem de Leon'nun bana yazdığı.Leon beni umursuyor olmalı ki kızdı.Ally de Diego'yu.Bu durumlarda umarım herkes kendi sevgilisiyle barışır.Hepimiz sahne çıkıp en gira'yı söyledik.Sonra kızlarla beraber encender nuestra luz'u.Ally şarkıyı söylerken bana garip garip bakıyordu.Galiba Diego'yla şarkı söylememi kıskanıyordu.Bizden sonra sahneye erkekler çıktı.Ardından Ally,Leon ve Camila sırasıyla sahneye çıktılar.Sıra ben ve Diego'daydı.Leon'nun bana yazdığı şarkıyı başkasıyla söylemek çok zor geliyordu.

Aşk varsa ve daha fazla hiçbir şey

Gerek yok hiçbir şeye, daha fazla hiçbir şeye

Eğer aşk varsa takvimi unutur

Hiçbir şey, daha fazla hiçbir şeye

Nereye gidersem, sen oraya gidiyorsun

Bana eşlik edeceksin

Nereye gidersen git, gideceğim ve seni takip edeceğim

Havada aşk var bana yakın olsun

Hissettiğime bahse girerim

Havada aşk var, bana güven

Zamanın yok olduğunu göreceksin

Bizi birleştiren tek kader var

Sonsuza dek (Sonsuza dek)

Sonsuza dek

Aşk varsa ve daha fazla hiçbir şey

Gerek yok hiçbir şeye, daha fazla hiçbir şeye

Eğer aşk varsa alfabeyi (abc'yi) unutur

Hiçbir şey, daha fazla hiçbir şeye

Gözümün önünde bir an Leon belirdi.Hayır hayır Violetta kendine gel.Sen bu şarkıyı Diego'yla söylüyorsun.Kendini kaptırma.Ama Leon'la söylediğinden kendinden geç bayıl ama şimdi değil.

Nereye gidersem, sen oraya gidiyorsun

Bana eşlik edeceksin

Nereye gidersen git, gideceğim ve seni takip edeceğim

Havada aşk var bana yakın olsun

Hissettiğime bahse girerim

Havada aşk var, bana güven

Zamanın yok olduğunu göreceksin

Bizi birleştiren tek kader var

Sonsuza dek (Sonsuza dek)

Sonsuza dek

Bu şarkıyı yazarken

Kalbini çalacağım

Sen benim akorlarımı melodinle ayıramazsın

Ve o gün olacak (Ve o gün)

Hayatının en iyisi

Hayatının

Havada aşk var bana yakın olsun

Hissettiğime bahse girerim

Havada aşk var, bana güven

Zamanın yok olduğunu göreceksin

Havada aşk var bana yakın olsun

Hissettiğime bahse girerim

Havada aşk var, bana güven

Zamanın yok olduğunu göreceksin

Havada aşk var

Sonra ayağım takıldı ve Diego'nun üstüne düştüm.O da beni öptü.Hayır!!Hayır!!Hayır!!Leon'la barışma şansımı iyice beter ettin Diego.Kendini de batırdın Ally seni asla affetmeyecek.Leonda beni.Gösteriden sonra benden kaç Diego bu yaptığını sana göstereceğim.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin