54.Bölüm-Sevilla'da Bekarlığa Veda

223 5 0
                                    

Violetta'dan
Dünden sonra ev bayağı gergindi.Bavulumu toplayıp odamdan dışarı çıktım.Ben çıkarken Ally eve giriyordu.Ona baktığımı fark edince bana baktı.
V:Ne oldu?Gelmemişler mi?
A:Babamın arabası burada.Dün gece annemin aldığını düşünecek olursak annem evde.
V:Bunu nereden biliyorsun?
A:Babam sinirli araba sürerken patinaj yapar.Patinaj izleri annemin arabasının bulunduğu yerdeydi.
V:Yani annen evde baban değil."dedikten sonra Angie odasında çıktı.Dünden beri Ally'nin ne kadar yanında olmak istese Ally o kadar uzaklaşmıştı.Konuştuklarımızı duyduğunda benziyordu.
An:Demek Orlando gelmedi.
Ben kafa salladım.Ally ise görmezden onu görmezden geliyordu.
An:Ally gerçekten  şimdi görmezden gelmenin sırası mı?
A:Düğünden sonra sen de böyle ortalıktan kaybolmuştun.Her kötü şey de bir iyilik vardır.En azından artık sen gittiğinden babamın nasıl olduğunu anlıyorsun.
Ally biraz sert konuşmuş olabilirdi.Şansıma ortamı dağıtarak Hazel gelmişti.Ally dün ısrar etmişti kalması için.
H:Babanın arabası burada annen gelmiş ve beni öldürecek.
A:Düğününden bir gün önce öldürmez.Öldürecekse balayından sonra yapar.
Ma:Ama yok sen çok istersen onu uçakta da yapabilirim.
Maia odasında çıkmıştı.Hazel'a haliyle kızgındı.Bunu fark eden Hazel ağzının açtı ama Maia ondan daha çabuk davrandı.
Ma:Tek kelime edersen düğününü göremeyebilirsin Hazel."deyip merdivenlerden aşağı inmeye başladı.Hazel da suçlar gibi ellerini havaya kaldırdı.
Ma:Hiç öyle masumum bakışlarında atma çünkü hiç masum değilsin.Dua et ki düğününden önce oluyor bu , yoksa... elimden her türlü kaza çıkarabilirdi."dediğinde aşağı inmişti.Sonra Hazel'a koltuktaki yastıklarda  attı.
H:Hey!!
Ma:Yapabileceğim en kötü şey bu, şu anlık.Sevin bu yüzden.
Ally'nin sesli gülüşüyse hepimiz ona döndük.
A:Pardon aklıma uçakta German'la Leon'nun ne yapacağını düşünce gülme geldi.Ortamın ciddiyetini bozmak istememiştim gerçekten.
Düşünce babamla Leon komik bir durumda olacaktı.Babam herhalde Leon'nun koluna gitmelerime dayanamayıp ikinci saatin sonunda boğazına atlardı.
L:Biri benden mi bahsetti?
A:Yok be hayır canım.
Leon gelince onun yanına gidip koluna girdim.
L:Bay Orlando hala gelmedi mi?
A:Hayır.
Ma:Biraz daha gelmezse ben galiba Sevilla'ya gelemeyeceğim.
O:Kuzenin düğünü kaçırmana izin vermem Maia."dedikten sonra Ally hızla sarıldı.
Yine Maia'ya dayanamayıp gelmişti.Ben bile buna çok sevinmiştim.
Ally Orlando'ya sarılırken babamda odasınından çıkmıştı.Onları öyle sarılırken görünce bana baktı.O benim ona görmesin diye  Leon'da döndüm.
O:Eeee herkes hazırsa çıkalım."diyip kapıya doğru yöneldi.Ama tam Maia'nın yanına geldiğininde  Hazel ona seslendi.
H:Siz ikiniz şu anda öpüşmezseniz düğünüme giremezsiniz
O,Ma:Ne?!
H:Beni gayet iyi duydunuz.
Maia üflelerken Orlando onu belinden tutup kendine çevirdi ve öpmeye başladı.
Galiba biraz kendilerini kaptırarak Orlando Maia'yı duvara yapıştırdı.
J:Hazel... Ovvv!!
James'in tepkisiyle kendilerine geldiler ve ayrıldılar.
A:Bu da bir gelişme artık annem ve babam öpüşürken German'la Angie bir şey demiyor.
Ally konuşurken ikisi birbirlerine bir şeyler fısıldıyorlardı.
H:Siz, ne fışıldaşıyorsunuz orada?
O:Hazel sana evlilikle ilgili bir şey diyim mi?Bir çift birbirlerine bir şey fısıldıyorsa ikisi arasında kalır.
Ma:Ve kimse bu konuşmayı bölmez.
L:Gitmek için neyi bekliyoruz?
A:Diego'yu.
D:Ben de hazırım."diyerek o da odasında çıktı.

✈️🇪🇸✈️🇪🇸✈️

Ma:German senin Leon'a bir şey yapmayacağın konusunda elimizde bir şey var mı?
Akşam olmuştu ve Hazel'ın bekarlığı veda partisine gidiyorduk.Erkeklerde James'inkine gidecekti ama Görünüşe bakılırsa bizden sonra.
G:Leon'a ne yapabilirim ki Maia?
V:Bilmeyiz ki canına falan okursun.Kıskançlığından dolayı.
G:Violetta ben öyle biri miyim?
V,Ma:Evet öyle birisin.
G:Peki,tamam!Leon'a bir şey yapmam.
Ma:Sana güvenmiyorum.Eron,Orlando ve Leonel German'la Leon'u baş başa bırakmazsanız sevinirim.
Eron:Başüstüne !
Leonel:Merak etme Maia biz hallederiz.
O:Siz canınız sıkmayın bu konuyla.İyi eğlenceler.
Ma:Size de.
V:Merak ettim de Ally neden Diego'yla ilgili bir şey demiyor ?
O:Ben Maia'nın babasından çok çektiğim için Diego'ya tersi davranıyorum o da bunu biliyor.
V:Maia şimdi baban benim babam kadar davranmış mıdır Orlando'ya?
Ma:Akşam anlatırım.Sonra görüşürüz."son dediğini Orlando'ya demişti.
Benim arkama geçip çıkışa doğru ilerletti.Herkes gelmiş bizi bekliyordu.
H:Sonunda gelebilirdiniz?
Ma:Leon'u güvene almakla meşguldük ,
üzgünüz.
A:Gidiyor muyuz?
Emilly:Evet!

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin