32.Bölüm-Geçmiş Günler

287 11 0
                                    

Koşarak ve ağlayarak odama girdim.Leon'la beni öyle görünce yanlış anlamıştı.Ally'nin doğum gününü pas geçiyorum.Her neyse o anda yaptığım en kötü şey onun peşinden koşmamam ve olanları anlatmam.Erkeklerden gerçekten nefret diyorum.Hepsi birbirinden beter.Hepsi ayrı birer dert.Ama hepsinin bir ortak noktası varsa mükemmel (!) zamanlamaları.Yatağa uzanıp ağlamaya devam ettim.Sonra içeri bir girdi.Kim olduğunu bile umursamadan kovmaya çalıştım.

V:Gidin başımdan!!!

Galiba kırk yılın başında biri sonunda anladı diye düşünme başladım.Ama her zaman ki gibi bu konua yanılmışım.Çünkü odama giren kişi beni gıdıklamaya başladı.Ondan kaçmaya çalışırken az daha yataktan düşecektim.O kişi anlamış olmalı beni gıdıklamayı bıraktı.Aslında kimin böyle bir şey yapabileceğini biliyordum.Ama kim diye baktım.Ve tahmin ettiğim kişi çıktı:Angie.
V:Angie!!Neden her seferinde dediğimin tersini yapıyorsun!!
An:Çünkü her seferinde bir sebebim var.
V:Bu sefer ki ne!?!
An:Bu seferkini tam olarak sen her şeyi öğrenmeden söylemeyeceğim.
V:Kelime oyunu yapıyorsun?!?!
An:Sence.Kiminle kardeşim ben?Hadi ne olduğunu tam olarak anlat bakalım.Kimseye anlatmayacağım.Söz.
Dudaklarının fermuarını çekti.Ve yatağıma oturdu.Bende ona doğru dönüp bağdaş kurdum.
V:Diego da New York'taymış ve o da bizimle aynı uçaktaymış.Uçağın nasıl indiğini biliyorsun.Bende korktum.Leon'la uçak inerken şarkı söyledik.Uçak indiğinde yüzlerimiz birbirine çok yakındı.Sonra beni öpmek için yaklaştı.O sırada da Diego gördü.
An:Ahh canım sana Diego'nun uçakta olduğunu söylemeliydim.
V:Bi dakika sen Diego'nun uçakta olduğunu biliyor muydun?
An:Evet,senle Leon'un hallettikten sonra gördüm.Önünüzden geçecekti ki ben durdurdum.Tatlım çok özür dilerim.
Sonra da bana sarıldı.Ona kızamazdım.O zaten beni kurtarmıştı.Aklıma geldi de ben uçak inerken bunları yaşadım da ona ne Yaşadı şimdi merak ediyorum?
V:Angie,sen uçak inerken ne yaptın?Babamla tatilde konuşmuştum.Senin böyle inişlerden nefret ettiğini söylemişti.
An:Aaaaa...şey.
V:Angie!!Ne oldu!?!?!Öpüştünüz mü yoksa?
An:Az daha oluyordu diyelim.Senin ağlamaya başladığını duyunca olmadı.
V:Şimdi senin için sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilemedim.Eee başka ne oldu?
An:Birde babanın kolunu morartmış olabilirim.
V:Nasıl?
An:Uçağın nasıl indiğini biliyorsun?Uçak ne kadar sallandıkça babanın elini o kadar sıkı sıkmış olabilirim.
İkimizde gülmeye başladık.Ama ben o gülüyor diye gülüyorum şu an.
An:Birbirimizden beteriz biliyorsun değil mi?
V:Biz mi erkekler mi?
An:Erkekler.
Sonra tekrar gülmeye başladık.Teyzemle aynı şeyleri düşünmemiz hoşuma gidiyor.
V:Angie,sana bir şey sorabilir miyim?
An:Elbette ne istersen.
V:Ne istersen dedin.Sen dedin.Bunu önce bir netleştirelim.
An:Vilu sen sormayı planlıyor musun?
V:Peki tamam.Percy'yle nasıl tanıştın?
An:Sen onu nereden biliyorsun?!
V:Benim dışımda herkes biliyor.Angie ne olur???
An:Uff peki tamam ama uzun bir hikaye hazır ol.
V:Dinliyorum.

🇫🇷Flashback🇫🇷(5 yıl önce,31 Aralık 2010,Paris)
Maia'nın Paris'te son dakika bir işi çıkmıştı.Kız Kardeşleri Emilly ve Liz'inde.Ben de her zaman ki gibi Ally'nin doğum Günü'nden sonra Paris'e dönecektim.Farklı olarak onlarla beraber Paris'e geldim.Em ve Liz işlerini hallettiler.Ama Maia'nın işi daha sonra kalmıştı.Adam onu ekti diye sinirlenmişti.Adam özür dilemişti.Ama Maia için bu asla yetmezdi.Sırf iş için Rio de Jeneria'dan gelmişti.Onun evinde oturmuş onu sakinleştirmeye çalışıyorduk.
El:Maia sakin ol istersen adam özür de diledi.
Ma:Daha röportajı daha sonraya erteledi.Yani kuruluşum yok!!
E:İstersen Rio'ya geri dönelim.
El:Dönsekte bizimkileri bulamayız bence.
Ma:Bence de.
El,An:Neden?
Ma:Sizce Eron ve Orlando orada birlikteler.Kesin bizim yokluğumuzdan yararlanıp başka bir yere giderler.Off ya!!Sırf bir röportaj için hayatımda ilk kez Orlando ve Ally'den ayrı bir yıl geçireceğim!!
E,El:hayatımda ilk kez??
An:Evlenmeden öncesi ne o zaman?
Ma:Evlendiğimden beri hayatımda ilk kez.
An,El,E:Şimdi oldu.
Ma:Sizde hatalarımı göstermeyi bırakın bence.Çünkü canınıza okuyabilirim.
E:Tamam.Sakin kardeşim.Posta kutusundan bir şey buldum.Bir partiyle ilgili bu gece.
An:Maskeli balo.
El:Değişiklik olur.Ne zaman böyle bir fırsat bulduk ki?Çocuklarsız...
E:Kocasız.Hadi Maia keyfin yerine gelir hem.
El:Ona neden soruyoruz ki zorla götürelim gitsin.
Ma:Tamam orada durun işte.Partiye geleceğim ama kendim olarak değil.
An,El,E:Nasıl?
Ma:Hatırlatayım maskeli balo.Neden biz kendimiz olmak zorundayız ki?Bir tanecikte olsa bir partiye Maia Martinez olarak gitmek istemiyorum.
An:Kabul.Sen,sen olmayacaksın.
Ma:Siz de.Anca beraber kanca beraber hiç kurtuluşunuz yok canım.
El:O zaman bir sorunumuz var.Çünkü bizi hemen tanırlar.
E:Nasıl tanıyacaklar ki?
An:Üçünüzün evlilik yüzükleri fazlasıyla göz kamaştırıyor.Hemen ünlü bir olduğunuz belli olur.
E:Yani çıkartmamız mı gerek?
Maia ve Emilly yüzükleriyle oynamaya başladı.Çıkartmaya niyetli olmadıkları kesindi.Liz de bu mızmızlıklarından sıkılmışsa benziyordu.
El:Off siz de bu kadar basit işte.
Sonra da yüzüğünü çıkarttı.
El:Merak etmeyin.Orlando'nunda,Eron'nında,Benjamin'ninde bundan haberi olmayacak.
Ma:Çocukları da ekle listeye.
El:Tamam çocuklarında.
Ma:Ben Orlando'yla çıkarken bana aldığı Yüzüğü takacağım.
An:Yanında mı?
Ma:Evet.Nişan yüzüğüm bile yanımda.Orlando'nun bana aldığı en özel yüzükler bunlar .Biri parmağımda zaten.Diğer ikisi de çantamda.
An,El,E:Vaov!!
Ma:Bu kadar şaşırılacak ne var ki?Kocamı çok seviyorum.Hadi hazırlanalım yoksa geç kalacağız.
~~~~~~~
Dördümüzden partiye hazırlanmıştık.Maia dediği gibi Orlando'nun ona ilk aldığı Yüzüğü takmıştı.Arabayla partinin olduğu yere gelmiştik.
Ma:Partiye hazır mısınız?
An:Kesinlikle evet.
E:Eron'sız bir parti bana iyi gelecek galiba.Bu yüzden evet.
El:Çocuklarsız bir parti daha ne isteyeyim.Evet.
Ma:Hadi o zaman.
İçeri girdiğimiz birbirimizi kaybetmemiz en az üç dakikamızı almıştı.Ve on dakika sonra buluştuğumuzda Yanlarında erkeklerle gelmişlerdi.Hatta iki tanesi fazladandı.Bir Onların yanında bir kız vardı.
Ma:Üzgünüm on dakika da bu kadar çabuk birbirimizi kaybedeceğimizi düşünmemiştim.
El:Aynen.
Maia'nın yanındaki "Siz birbirinizi nereden tanıyorsunuz Selena?" Dedi.
Maia'nın ismi belli olmuştu.
Ma:Şey şu ikisi benim kuzenlerim...
El:Anastasia.Ama kısaca Ana.
Ma:Ve...
E:Ana Bel.Bana da Bel diyin sonra kuzenimle karışıyor.Ya sen?
I:Issac.Yani üçünüz kuzeniniz Selena.
Ma:Evet.Diğer sarışın olansa kardeşim...
An:Angela
I:Tanışğıma memnun oldum.Bunlarda Arnold,Jack,Ed,Stone ve Stephanie.Onlar benim kardeşim olur.
Ma:Kardeşin mi kaç kardeşim var demiştin?
S:2 Ağabeyim daha var.
An:Tek kız mısın?
A:Tek ve en küçüğümüzde kendisi.
E:O kadar Erkeğin içinde nasıl durabiliyorsun?
S:Marifet işte.
Aynı anda Maia'nın en sevdiği şarkı çalmaya başladı.
Ma:Bu en Sevdiğim şarkı dans edebilir misiniz?
I:Evet.Gel hadi.
Maia'yı elinden tutup dans pistine götürdü.Diğeleri Em'i ve Liz'i götürdü.Kalan ikisinden biri de kız Kardeşini dansa kaldırdı.Kızların nedeni belli oldu işte.
A:Sen neden kaldın?
An:Ben dans etmeyi beceremem.
A:Hadi ama ben seni idare ederim.
An:Bir yerini kırarsam benden değil o zaman.
**********
V:Arnold'ın diğer adı Percy mi yani?
An:Hayır değil.Oraya da geleceğim biraz sabredersen.
V:Tamam sustum dinliyorum.
**********
Arnold'la dans uzunca bir süre dans ettikten sonra diğerleriyle Şişe çevirmece çevirmeye başladık.Yılbaşına son 5 dakika kalmıştı.Ve ben Şişe çevirerek yeni yıla gitmek istemiyordum.Onlardan da izin alıp dışarı havuzun oraya çıktım.Arkamdan Arnold'da gelmiş.
A:Ne oldu keyfin mi kaçtı?
An:Yılbaşına Şişe çevirerek girmek istemiyorum.Yoksa sen de mi?Ya da beni izliyorsun?Hangisi?
A:Sen.
An:Fazla açık sözlüsün galiba.
A:Yalan söylemeyi sevmem.
An:Kim sever ki zaten?
A:Hiç kimse aslında demek istediğim şey tercih etmem olacaktı.
An:Haklısın.Senin felsefeyle bir alakan var mı burada?
Gülerek yanıma geldi.
A:Hayır o Ed'in işi.
An:Ondan öğrenmişsin o zaman.
A:Yani.Sen hiç kardeşine benzemiyorsun.Sen daha sakinsin.O daha ....
An:Çılgın mı evet.Ama aslında bende ona benzerim sadece şimdi yorgunum.
Biz konuşurken Maia şarkı Rolling the deep'i söylemeye başladı.Maia'nın söylemeyi en sevdiği şarkılardandı.
A:Selena mı söyleyen?
An:Evet.O şarkı söylemeye bayılır.Ben de öyle.
A:Ama şimdi yorgunsun.
An:Aynen öyle.Üzgünüm.
A:Üzgün olmanı gerektirecek bir durum yok.
Bir kaç dakika öyle konuşmadan durduk.Saatime baktım.Son iki dakika.İçeri girsem iyi olacaktı.
An:Arnold ben içeri girsem iyi olacak.
Hafifçe kolumdan tuttu.
A:Hayır lütfen yanımda kal.
An:Olur.
A:Sence bir insan seni gerçekten seviyorsa geri kalan şeylerin mi Önemi var mı?
An:Bence yok.Sen bunu benim için mi demeye çalışıyorsun.
A:Evet.
An:Bu açık sözcülüğüne şaşırıyorum doğrusu.
Sonra beni kendine Yavaşça çevirdi.
A:Yeni yıla girdiğimizde sana bir şey söyleyeceğim.
An:Bende sana.
A:Dilek tutsana
An:Ama Yıldız falan kaymadı ki.
A:Annem küçükken yılbaşına girerken hep dilek tutmamızı söylerdi.
An:Tamam.
Gözlerimi kapayıp dilek tuttum.Gözlerimi açacağım sırada Arnold beni durdu.
A:Açarsan dileğin gerçek olmaz.
An:Bundan başka bir şeyler sezebilir miyim?
A:Olabilir.
Sonra elini yanağıma koyup kendine yaklaştırdı.Tahmin ettiğim şey çıkmıştı.Ama tahminimden daha farklıydı.Daha romantikti.Sonra havai fişekler patladı.Hadi canım yılbaşına öpüşerek girmiş olmam.Yüzlerimiz Yavaşça ayrıldı.
An:Yeni yıla öpüşerek mi girdik gerçekten?Gerçekten kardeşime döndüm.
A:Selena'ya yani?
An:Şey evet Selena'ya elbette.
A:Şimdi onu boş verelim.Yeni yılın kutlu olsun.
An:Seninde ve bana ne diyecektin?
A:Şey...
Tam o sırada kapı açıldı.Kapıdan Maia ve galiba Issac çıktı.Ama ikiside maskelerini çıkartmıştı.Arnold'da benim kadar şaşırmıştı.
An,A:Maia/Ron!!
An:Ron mu?
A:Maia mı?
R:Üzgünüm Percy sana söylemeyi unuttum.Meğer Selena ,Maia Martinez'mış.Ana ve Bel de Kız Kardeşleri Elizabeth Laurent ve Emilly Silva'ymış.
Ma:Ve Angie ,Arnold aslında Perseus Lefèvre.Benim şu röportajı vereceğim kişi.
An:Evde çok kızdığın hani.
Ma:Evet.Neyse biz sizi yalnız bırakalım.
Percy'yle baş başa kaldık.
An:Söyleyeciğin şey buydu değil mi?
P:Evet.Ya senin ki neydi?
An:Maia söyledi zaten.Benim adım Angie ama Angela'nın kısaltılmışı değil.Angeles'in kısaltılmışı.Ve Maia'yı da tanıyorum çünkü Maia kardeşimle evli.
P:Hadi canım Orlando senin kardeşin mi?
An:Ne yazık ki evet.İkiz kardeşim.Ve Jack kardeşin değil, değil mi?
P:Evette sen nereden anladın?
An:Çünkü Jack ,James benim Karşımda oturan.Onu nerede görsem tanırım.
P:Ben onunla görüşeceğim sen merak etme.Seninle öpüşmeden önce dediğim konusunda fikirin aynı mı?
An:Bana göre bir kişi diğer Kişiyi seviyorsa önemli olan bu gerisi boş.
Sonra da onu öptüm.
**************
V:Çok romantik,Çok romantik,Çok romantik.Sadece bunu diyebiliyorum.Ve Anlamadığım bir şey var.Şu Stephanie var ya o...
An:Alexandra ,James'in eski sevgilisi.
V:Lütfen aynı gün ayrıldık deme.
An:Hayır ama onlar bizden önce ayrıldı.
V:Bu galiba iyi bir şey.
An:Ve Maia'da Ron'la çok iyi arkadaş oldu.Biz ayrıldıktan sonra bile.
V:Vaov!!Benim duyduğuma göre az daha evlenecekmişsiniz.
An:Percy'le ayrılmadığımız gün Maia'yla yüzük bakmaya çıkacaklarmış.
V:Aaaaa Angie!!
An:Şimdi bunu konuşmayalım boş ver.Memnun oldun mu?
V:Evet.Külkedisi Masalı gibi, biraz yani.
An:Evet,öyleydi.Her neyse ben yatmaya gidiyorum.Yolculukta zaten çok yoruldum.
V:İyi geceler.
An:İyi geceler canım.
Sonra da beni öpüp yatağımdan kalktı.Kapıyı açtığında babamla karşılaştı.
An:German!
G:Şey sizi bölmeyeyim dedim.Kız Sohbetinizi bozmak olmaz yani.
An:Peki iyi geceler.
G:Sana da.
Sonra babam bana baktı.Kesinlikle bizi dinlemişti ben babamın huyları biliyorum.
V:Ne kadarını duydun?
G:Kıskancak kadarını duydum.
V:Baba sen hala An...
G:Vilu bunu sabah konuşalım istersen.Ve az önce dediğimi boş ver.
V:Hepsini duydun değil mi?
G:İyi geceler Vilu.
Sonra da kapıyı kapattı.Tamam kesinlikle duymuştu.Daha bir dakika geçmeden babam kapıyı tekrar açtı.Ardından içeri girip beni öptü.
G:Bunu unutmuştum da.
V:İyi geceler baba.
G:İyi geceler canım.
Sonra kesin olarak odamdan çıktı.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin