Düğünler - German ve Angie

160 5 0
                                    

Violetta'dan

V:Merak etme Angie çok güzel oldun.
A:Aynen hiç dert etme.
Hazel:Bence de en kötü Maia müstakbel kocanın ayağını kırıp kendine getirir.
An:Bana pek yardımcı olmuyorsunuz.
Fr:Merak etmeyin Bayan Angie hiç bir şey ters gitmeyecek.
Lu:Her şey mükemmel olacak.
C:Her şey kontrolden geçti.İki kez.
An:Siz de böyle olabilirsiniz mesela.
Ma:Tamam sana ne yapsak yaramıyor.Ben gidiyorum müstakbel kocan seni görmek için can atıyordur onu durdurmam gerek.En azından vakit gelinceye kadar.
Hazel:Ben de onunla gitsem iyi olacak.Bir aydır kocamı görmüyorum.
An:Ben de nasıl göründüğünü unutmaya başlamam normal mi?
A:Stresten merak etme ama biraz sonra hatırlarsın.
An:Hatırlarım değil mi?
V:Evet güven bize.
A:Ben de gitsem iyi olacak babam seni gören gelinlikle gören ilk erkek olmak istiyordu onu çağıracağım.
Fr:Ben de geliyorum Marco'nun yanına gideceğim.
C:Hep beraber gidelim bence.Ya siz Ludmila,Violetta?
An:Violetta sen kal."dedi.Geri kalanlarda çıktı.Ben de Angie'nin yanındaki koltuğa oturdum.
V:Hiç kimse ve hiç bir şey bu düğünü mahvedemez Angie.
An:Ya baban Jade dediği gibi hayır derse ya da Priscilla da olduğu gibi düğünü terk ederse?

Angie'nin bu dediği karşısında kendimi tutamaya çalışsam da tutamadım ve kahkaha attım.O ise bana kötü kötü bakıyordu.

An:Violetta ben çok ciddiyim!
V:Angie hatırlatırım ikisinde de evlenmekten senin yüzünden vazgeçti.Senden vazgeçirecek tek kişi annemdir.
An:Onun burada olmasını ne kadar isterdim bilemezsin.
V:Ama burada olsaydı sen burada olmazdın.Percy'le evleniyor olurdun.

Bu seferde Angie gülmüştü benim ki gibi kahkaha atmamıştı elbette.Dün bu konuları çok güzel konuşmuştuk.

V:Angie her şey çok güzel olacak.Babam eski yaptıklarından birini yapacak olursa karşısında Orlando,James,ben,Ally ve Maia'yı bulur bir de Hazel'ı.

Yine güldü onun keyfini anca böyle yerine getirebilirimdim.

An:Evet galiba haklısın.
V:Biraz daha sakin misin?
An:Evet.
O:Ben onu daha da sıfırlarım sen merak etme.

Orlando'da gelmişti.Kapının önünde dikilmiş Angie'ye bakıyordu.

O:Ayağı kalkıp bir dönsene.

Orlando'nun bu isteği üzerine Angie'yle birbirimize baktık.

O:Hadi ama lütfen."diye yalvarınca Angie onu kıramayıp ayağı kalktı.Ve döndü.Orlando ise ona hayran hayran bakıyordu.

Angie dönmeyi bıraktığında Orlando'ya döndü.Ondan bir tepki bekliyordu.

O:Hayatımda gördüğüm bu kadar gelinlik yakışan ikinci kadınsın Angie.
An:Ally'i de geçtim yani.
O:Gördüğüm dedim.Gördüğüm ve göreceğim demedim.
V:Annemden daha mı çok yakışmış?
O:Evet.Maria'dan daha çok yakışmış.
An:Teşekkürler.

Maia'dan mesaj geldi vakit gelmişti.

V:Orlando...
O:Biliyorum gitme zamanımız geldi.Bayan Castillo'da hazırsa elbette.
An:Bir kaç dakika sonra Bayan Castillo olacağım.
O:Sana alıştırma yapıyorum.
V:Peki Bayan Angeles Castillo mu ,Bayan Angie Castillo mu?
An:Angie.Angie Castillo.
V:Ben gidiyorum.Birazdan görüşürüz."deyip odadan çıktım.Evlenmeden önce bir babamla da konuşsam iyi olacak gergin gibi duruyordu Angie'nin bile stresini azalttıysam babamınkininde halledebilirim.

V:Baba!
G:Violetta,demek buradasın?Angie nerede?
V:Birazdan Orlando'yla gelecek.Sen gergin gibisin.
G:Yok canım.Öyle bir şey yok.
R:Evet var Violetta.

Ramollo gerçeği söylemişti.Babam bu gün yalan söyleme yeteneğini de kaybetmişti galiba.

V:Baba sakin ol her şey güzel olacak.Bir kaç dakika sonra Angie'yle evli olacaksın.
R:Yarın sabahta herkesten kurtulup İtalya'ya gideceksininiz.
V:Yarın sabah mı?Bu akşam değil miydi?
G:Hayır eminim yarın sabah.Neden şaşırdın ki?
V:Biz bu gece, sonunda evlendiniz diye tatil yapmaya Avusturalya'ya gidecektik.
G:Biz?
V:Orlando,Maia,Ally,Diego,Leon ve ben.
G:Ne zaman bana söyleyecektiniz peki?
V:Siz İtalya'ya gittiğinizde.
R:German bence bu konuyu daha sonra da tartışırsınız.Vakit geldi.

Babam kafa sallayarak gitti.Ben o sırada beni kurtardı diye Ramollo'ya teşekkür ettim.

Angie ve Orlando sonunda geliyordu.Angie tüm odada dediği her şeyi orada bırakmıştı.Çok güzel gözüküyordu.Yanımda oturan Olga onu görünce ağlamaya başlayacak gibiydi.Ama onu durdurdum.Bugün kimsenin hiç bir sebepten ağlamasına izin vermeyecektim.

Angie Ally'e yıllar önce verdiği sözü tutup nedimesi yapmıştı.Aslında Percy'yle evlenirse yapacakmış ama şimdi de dayanamamıştı.Babamın sadıcı ise Leon'du.Bunu ilk duyduğum bana şaka yapıyorlar zannetmiştim.Ama ciddi ciddi yapmıştı.

Nikah memuru Angie'ye sorduğunda o Fransızca bir şey dedi.Fransızca bilenler hep Angie'nin tarafında olduğu için oraya baktım.Hepsi yani tüm Fransızca bilenler başlarını eğmişti.Ally ve Leon da dahil buna.
Bunu anlamaya çalışırken Ramollo bana aynısını sordu.

R:Violetta biz bir şey mi kaçırdık?
O:Angie hayır mı dedi yoksa?
V:Hayır öyle bir şey olamaz.Onu babamın demesinde korkuyordu.

Angie de bir terslik olduğunu anlamıştı.Hemen Orlando'ya bakmıştı bu yüzden.

Bu sessizliği bozan Ally'nin gülmesi oldu.Sonra babasına Fransızca bir şey dedi.Biz ise hala ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.

L:Merak etmeyin Bay German.Evet dedi.
A:Ama yanlış dil de.

Angie Fransızca konuştuğunu farkında değildi galiba ki o da başını eğdi.

An:Fransızca dedim değil mi?
Hazel:Evet.
James:İşimize getirdiğin için sağ ol.
O:Lütfen yani her zaman sorun çıkaran German olmasın.

Ben de onlarla gülmeye başladım.Angie sonunda doğru dilde evet dedikten sonra sıra babama gelmişti.Babam önce bana,sonra diğerlerine bakmıştı.Babam hepimize bakarken hepimiz çok ciddiydik.Malum babamın düğünlerle arası iyi değildi.

Sonunda Angie'ye baktığında o da bizimle aynı şekilde babama bakıyordu.Ama babam gülerek evet diyince herkesin üstünden bir Yük kalkmıştı sanki.

İkisi sonunda evlenmişti.Acaba ben ve Leon'a sıra gelecekti?Bende ki bu Leon'la galiba gelin çiçeğine de ayakkabıya da güvenemeyecektim.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin