Düğünler - Leon ve Violetta

273 7 2
                                    

Violetta'dan

V:Ya heyecanlanıp yürümeyi unutsam ne yapacağım??!
A:Angie'yi geçtin Violetta!!Öyle bir şeyin olma ihtimali yok anca heyecanlanıp gelinliğine basarsın takılıp düşemezsin de baban yanında olacak!!

Ally bunu tek nefeste söylemişti.Ben  ve o dışında da herkes gülüyordu.

Ma:Hazel'la ben daha iyiydik yemin ederim ya.
An:Vilu her şey çok güzel olacak.
V:Peki sana bunu dediğimizde hiç dikkate aldın mı?

Yine herkes gülmeye başladı.Angie dışında herkes yani.

An:İlk seferinde dinlememiş olabilirim ama sonra dinledim lütfen Vilu.
V:Babam ya diğer düğünlerindeki yaparsa dedin.
A:Angie ama yani cüşş!!
Lu:Leon öyle bir durumu yok en azından.O motorla kaçabilir.
A,An,Ma,Fr,C,La,Skyler:Ludmila!!
V:Ludmila doğru dedi ya yaparsa?
La:Violetta Leon'nun öyle bir şey yapmasına asla izin vermem.İkinincisi yakaladığımızda motorla ezersin sen.

Lara bunu dedikten sonra tüm kızlarda arkadan "yapar yani"dedi.Eskiden hiç sevmediğim kız şu an düğünümde beni sakinleştiriyor.

V:Biz hangi ara böyle olduk?
La:Bilmem.
V:Kızlar hepiniz çıkabilirsiniz ben sakinim.
A,An,Ma,Fr,C,La,Skyler:Sakin ????
V:Heyecanlıyım ama bu heyecan elimi ayağımı titretmiyor.
An:Eminsin değil mi canım?
C:Bak çıkıyoruz.
V:Tamam.
Fr:Çıktık bak.
V:Biraz sonra görüşürüz."dedim.Onlar da sonunda çıkmış.Yalnız kalıp günlüğüme yazmak istiyordum.Günlüğüme yazmak beni birazdan olsa sakinleştiriyordu.

İşte evleniyorum.Evlenme teklifini etti diye sevineceğime geç etti diye kızdığım adamla.Gelin çiçeğini boşa çıkardı resmen.Ama herşeyden öte  çok sevdiğim aşık olduğum adamla evleniyorum.Bugünün gelmesini yıllardır bekliyordum.Ve sonunda geliyordu.
Violetta Vargas
Buna alışsam iyi olacak.Yazmaya da seslenilmesine alışamalıyım.Ama Angie'nin ki gibi uzun süreceğini pek zannetmiyorum.

Ben günlüğüme yazarken babam içeri girdi.
G:Violetta sen...

Başladığı cümleyi bitiremedi çünkü.Günlüğüme yazdığımı gördü.Bunu görünce de gülerek yanıma geldi.

G:Hiç değişmeyeceksin değil mi?
V:Sanırım hayır.
G:Annen seni böyle görse ağlardı.
V:Neden?
G:Kendisi gibi günlüğünü asla bırakmadığın için.
V:Burada olmasını istediğimi düşünüyorsun değil mi?
G:İstemez miydin?
V:Elbette ki isterdim ama Angie'yle seni mutlu görünce bu düşünce geçiyor.

Güldü.Ama bir dakika bizim gitmemiz gerek miyor mu?

V:Baba!Gitmemiz gerek kendi düğünümü kaçıramam!!

Gülerek ayağı kalktı ve ben de koluna girdim.

Yürürken Leon dışında herkese ve her şeye bakmıştım.Ona bakamamıştım çünkü ona bakarsam gözlerine odaklanıp yürüyemeyecektim.Bunun da olmasını istemiyordum.

Leon ve Fede'nin ağızları kaçık kalmıştı beni görünce yanlarından geçerken kızlardan duymuştum.İkisininde salyaları akacakken Maxi bir dirsekle ikisini de kendine getirmiş.

Babam Leon'u tehdit ederken göz Göze gelmiştik.Ben de Leon da ondan sonrasını duymadık.Babam sonunda "anladın mı?"dediğinde anca kendime gelmiştim.Leon ise hala bana bakıyordu.Ama yine de cevap verdi.

L:Peki elbette.

Leon'nun bu cevapı üzerine üç sadıcı ,benim üç nedimem,Orlando,Maia,Ally,Angie,Lara sessiz sessiz gülmüştü.Babamsa neye uğradığına şaşırmıştı ama sonunda gitmişti.

Leon babama bile böyle dediyse içimden bir ses  evlilik yeminini de bir yerden sonra kaçırır diyordu.

NM (Nikah Memuru):Leon Bey  benden sonra tekrar edin.

Umarım kaçırmaz.

L:Ben Leon Vargas, sen Violetta Castillo'yu hastalıkta ve sağlıkta, iyi günde ve kötü günde, yoksullukta ve bollukta, ölüm bizi ayırana kadar seni seveceğime yemin ederim.

Leon tek seferde bunu söyleyince otomatik olarak bizimkilerine baktım.Az önce ona gülen kişiler yine birlikte ağızları açık kalmıştı.Ben dahil.Şimdi sıra bendeydi umarım Leon'dan beklediğim şeyi ben yapmam.

Sonunda evlenmiştik.Ve şimdi ilk dansımız yapıyorduk.Dans ederken başımı göğüsüne yasladım.

V:Rüya görmüyorum değil mi Leon?
L:Hayır her şey gerçek.
V:Sen yemini ezbere söyledin ve babamın tehdidini hiçe saydın yani?
L:Hiçe saymak değil duymamak.O kadar güzel geldin ki ne yapacağımı ,ne söyleyeceğimi bilemedim.

Başımı kaldırıp ona baktım.

V.Seni seviyorum Leon Vargas.
L:Ben de seni seviyorum Violetta Vargas.

Soyadımı üstüne basa söylemesine güldüm.Sonra da beni öptü.

Bazı masallar mutlu sonla bitmezdi.Ama bizimkisi onlardan değildi.Bizimkisi kötü şeyler olmuş ama sonunda herkesin mutlu olduğu bir masaldı.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin