YILLAR SONRA
Ben ve Diego evlendik.Hatta iki çocuğumuzda oldu.Vera ve Daniel.İkiside birbirinden tatlı şeker şeyler.Vera yedi,Daniel altı yaşında.Vera evlendiğimiz yıl oldu.Hatta balayında.Diğerleri de elbette evlendi kim kimle evlendi tahmin edebiliyorsunuzdur az çok.Francesca Marco,Camilla Brodway ,Federico Ludmila,Natalia ve Maxi'yle evlendi.Leon ve Ally'yi özellikle saymadım çünkü onları çok ama çok uzun zamandır görmedim.Ally'nin haberlerini magazinde görüyorum.Bir sürü ödül aldı,albüm çıkardı ve turneye çıktı.Ama bundan başka hiç bir şey görmedim.Leon'da o bile yok.En son Fede'yle Leon'la ilgili konuştuğumda-ki üstünden çok uzun zaman geçti-Amerika'ya motokros yarışlarına gittiği söylemişti.Sonrasında o da ondan haber almadı.Aslında kimse haber almadı.Sırf Leon'la ilgi bir şey çıkar diye motokros dergisi bile aldığım olmuştur.Ama yok sanki yer yarıldı içine girdi.Benim ilk aşkımı benim için özeldi.O kadar kalbimi kırmasaydınız birlikte konuştuğumuz hayaller belki olurdu.Ama bende onunkini az kırmadım benim Roxy olduğumu öğrendiğimde sinirden deliye döndü.Ve ülkeyi terk etti.Kendimi suçlu hissettiğim iki konudan biri bu.Diğeri ise Ally işte.Onu eskiden de biliyorsunuz zaten.Ve o günden bugüne hiç bir şey değişmedi.
Internette magazin haberlerine bakıyordum.Her zaman ki gibi-bir Martinez olduğundan olmaması Şaşırtıcı olurdu zaten-Ally vardı.Ally yine bir ödül almıştı.Los Angeles'ta düzenlenen Amerikan Müzik Ödülleri'ndendi bu sefer ki.Normal birşeydi.Ally o ödül Töreninden en az üç ödül almadan dönmüyordu.Bu sefer farklı olan galiba ödülü aldığında söyledikleriydi.Videosu da vardı.Ally ingilizce -doğal olarak zaten gittiğinde beri ispanyolca hiç konuştuğunu duymadım-konuşuyordu.Alt yazı olduğuna sevinmeliyim galiba.
A:Bu ödül için her yıl yaptığım klasik Konuşmalardan yapmayacağım.Imm hayır zaten her yıl alıyorum.Biraz farklılık olsun dedim.(Salondakiler güler)Tamam.Şaka maka ben bu konuda ciddiyim.Bu ödülü benim için özel bir yeri olan kişiye ithaf ediyorum.O kendini az çok anlamıştır.Ama ben yine de onun kesin alınması için şunu da yapayım.
Bu şarkıyı yazarken bana çok yardımı dokunmuştu.Yakışıklı salağın.
Underneath it all.
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all.
I'm missing you so much
Baby let's not give it upBütün bunların altında.
Ben hala tek seni seviyorum
Sen hala bir hayalsin
Bütün bunların altında.
Ben seni çok özledim
Bebeğim pes etmeyelimI don't wanna give this up
So, I'm putting on a show
Cause what we have is true
And I don't want to let it go
I know that you feel in love
Even if you can't see
I know one day you will discover
Underneath it's meBen bundan vazgeçmek istemiyorum
Bu yüzden, gösteriye koyuyorum
Çünkü sahip olduklarımız doğru
Ve ben gitmesine izin vermek istemiyorum
Biliyorum, sen aşık olduğunu hissediyorsun
Hatta göremiyorsun bile
Biliyorum, bir gün keşfedeksin
Benim altımda ikenOh! Baby I wish I could tell you
How I fell but I can't
Cause I'm scared to
Oh! Boy I wish I could say thatOh! Bebeğim dileğimi sana söylemek isterdim
Nasıl hissettiğimi ama yapamam
Çünkü korkuyorum
Oh! Oğlum ben sana söylemek isterdim kiUnderneath it all.
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all.
I'm missing you so much
Baby let's not give it up
Let's not give it up...Bütün bunların altında.
Ben hala tek seni seviyorum
Sen hala bir hayalsin
Bütün bunların altında.
Ben seni çok özledim
Bebeğim pes etmeyelim
Hadi pes etmeyelim...
Underneath it All.Ally uzun yıllardır bizim şarkılarımızdan şarkı söylememişti.Bizim dediğim yani burayla alakası olan.Hatta ispanyolca bile söylemiyordu Hoy somos mas dışında.Bu şarkıyı bana kazayla vermişti.Normal de elimde Hoy somos mas'ın olması gerekirdi ama bir karışıklık yüzünden bana bu gelmişti.Ally'nin bu şarkıyı söylemesi garipime gitmişti.Diego'ya-kocama-yazmıştı bu şarkıyı.Bunu ona asla soramadım ama ona yazdığı sözlerinden belliydi."Ben hala tek seni seviyorum/Sen hala bir hayalsin/Bütün bunların altında/Ben seni çok özledim".Dur bir saniye Ally bunu şimdi de Diego'ya söylemişti!!Sözlerinden de belli "sen bir hayalsin" Diego'nun benimle evli olduğunu öğrenmişti.Peki ama "Bu şarkıyı yazarken bana çok yardımı dokunmuştu.Yakışıklı salağın." Da ne demek oluyor.Galiba buldum.Ona yazmasına ilham veren oydu.Gelde kızma kocama(!).Eski sevgilisi ona ,onun için şarkıyı söylüyor.Ona Ödülü'nü ithaf ediyor ve bunu bir önemli müzik töreninde yapıyordu!!Kuzenim olması umrumda değil o benim kocam bana evlenme teklifi etti,ben evlendim ve benim ondan Çocuğum oldu!!Beyimizde eve teşrif etti burada.Ona doğru kötü kötü baktığımı fark ettikçe gülerek yanıma geldi.
D:Ne oldu canım?
V:Hiç,hiç bir şey olmadı.
D:Çocuklarla ilgili mi?
V:Hayır gercekten bir şey.
D:Tamam sorun büyük o zaman.Aşkım anlat....
V:Bana tam şu anda bana aşkım deme!!
D:Sorunun ne olduğunu söyler misin?
V:Ally yine bir ödül almış ve ödülü birine ithaf etmiş sence bu kişi kim olabilir?
D:Bilmiyorum.
V:Ben sana söyleyim o zaman.Sana!!
D:Violetta saçmalıyorsun.Ally'nin görmek istediği son kişiyim hala.
V:Hayır değilsin anlaşılan.Sana underneath it all'u ithaf etmiş.
Hiç bir şey demeden düşünmeye başladı.Onunla arasında birşeyler olduğunu tahmin etmek istemiyorum ama sessizliği beni buna itiyordu.
V:Ben biraz hava almaya dışarı çıkıyorum.
Ağzını açtı ama hiç bir şey demeden onayladı.Umarım düşündüğüm şey olmamıştır.Dışarı çıkıp Leon'la ilk kez öpüştüğümüz parka gittim.Canım sıkıldığında hep oraya giderim.Son yıllarda bu çok az olurdu.Her neyse işte.Oraya vardığımda bankta oturmuş gitar Çalan birini gördüm.Yaklaştıkça şarkının sözlerini daha iyi anladım.Podemos.Rüya şarkımızdı Leon'la.Bir ağacın altına yaslanıp dinlemeye başladım.Bir süre sonra bu sesin tanıdık bir ses olduğunu anladım.Tabii ya...Leon.Tam ağzımı açıp söylemeye başlayacağım sırada başka biri ona eşlik etmeye başladı.Sesi çok güzeldi.Profesyoneldi.Benim arada sırada kullandığım sesten bin kat iyiydi.Biraz izlemeye başladım.Şarkı bittiğinde Leon gitarı bir kenara alıp kızı dudağından öptü.Sevgilisydi elbette.Bunca yılda elbette bir sevgilisi olurdu.Öpüştükten sonra sevgilisyle konuşmaya başladılar.Sevgilisinin sesini duyunca bir anda şoke oldum.
L:Seni özlemişim.
A:Bende seni.
Ally!!
L:Dün gece bana ithaf ettin değil mi?
A:Elbette senden başka kim olabilir ki?
L:Seni seviyorum.
A:Ben de seni.
Sonra tekrar öpüştüler.Bu sefer daha tutukluydu daha uzundu.Bu anı daha fazla görmeye dayanamayıp ağacın altına çöküp ağlamaya başladım.Kocamla bu yüzdenden kavga etmiştim.Ve kuzenimin ilk aşkıyla olan ilişkisini kıskanıyordum.Aşk gerçekten çok can yakabiliyormuş.Bunu eskiye göre daha fena yaşadım.Aniden Gözlerimi açtım.Ohh be sadece bir rüyaymış.Aslında buna rüya demek rüyalara haksızlık olur.Bu bir kabustu.Ayy iyi ki Leon'nu motorcu arkadaşı çağırmıştı da öpüşememiştik.Normalde olsa çok kızabilirdim.Ama o an üstümden bir yük kalktı.Bunun sadece rüya olduğundan emin olmak için elime baktım.Yüzük falan yoktu.Zaten olsaydı hala kendi odamda olmazdım.Kocamın yanında olurdum.Galiba bu saniyeden sonra Gözüme kolay kolay uyku gireceğine benzemiyordu.Bu yüzden mutfağa indim keşke yanımda Angie olsaydı o her zaman bana yardımcı olurdu.Geçen yıl Madrid'te olduğu gibi.
Mutfakta babamla karşılaştım.Bu saatte babam ayaktaydı.Tamam baba kız ikimizde kabus görmüştük.Zaten benim kâbuslarım hep biriyle denk gelirdi.Geçen yıl Angie,şimdi babam...
V:Baba.
Babam benim saatte ayakta olduğumu gördüğüne hem şaşırmış hem şaşırmamıştı.Kesin kabus görmüştü işte hala onun etkisindeydi benim gibi.
G:Aaa Vilu.Sen yatmamış mıydın?
V:Yattım ama kabus gördüm.Ya sen?
G:Ben de.Anlatmak ister misin?
V:Sen anlatırsan ben de anlatırım.
G:Rüyaymı sana şöyle özetliyim.Eğer bir şey sana acı veriyorsa kesinlikle aşktır.
V:Ayrıca aşık olduğunu sandığın kişi de yanlış kişi olabilir.Ve senin asıl aşk olduğun kişi başka biriyleyse hem de hep kıskandığım biriyleyse ....
V ve G:...sana hepten acı verebilir.
Bunu babamla aynı anda söylememize şaşırmıştım.Aniden birbirimize döndük.
G:Sence aynı kabusumu gördük?
V:Aynı kabusunu kendimize uyarlanmışını.
G:Bu garip işte.
V:Hem de çok.
Garip bi aile olduğumuzu neden her seferinde rüya gördükten sonra anlıyorum bunu merak ediyorum.Ben hala bunu bir rüya olduğuna seviniyorum.Rüyaların tersi çıkar değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.