Violetta'dan
Babamın beni dürtmesi ve sonucunda yataktan düşmemden sonra uyandım.Babama bu konu da kızmıştım.Beni uyandırmamasını özellikle istemiştim.Şansıma yere battaniyene birlikte düştüm ve battaniye düşmememin acısını -az do olsa- azalttı.Yerden kalıp battaniyeyi yatağa attım.Babamda benim kalmamı bekliyordu.
V:Baba!!Neden beni uyandırdın özellikle belirtmiştim dün geldiğimde!!
G:Seni uyandırmak ben de istemezdim.Ama Maia aradı.Önce seni aramış.Sonra da beni aradı.Onlarla partiye hazırlanmak istersin diye düşünmüş.
V:Peki bu akşam Times Meydanı'na gidiyoruz değil mi?
G:Elbette.Yılbaşında New York'a neden geldik sence?
V:Harika!!Pekala ben hemen hazırlanıp kahvaltımı yapacağım.Sonra da Maia'lara buluşacağım.Nerelermiş bu arada?
G:Adresi yazdım.
Başıyla onaylayıp bavuldan Kıyafet seçmeye başladım.Ally'den
Kahvaltıdan sonra Bizimkilerle buluşmaya otellerine gittim.Dayımlarla aynı otelde kalıyorlardı.Yani tek sefer iki kuş.Her ne kadar 18 kişi görecek olsamda.Emilly teyzemler her zaman ki gibi bizim altımızdaki daireyi tutmuşlardı.Annem,teyzem ve eniştem çoktan çıkmıştı.Babamında şirkette halletmesi gereken işler varmış.Ama en geç öğleden sonra otele geleceğini söyledi.Çoğunluk orada olduğu için orada toplanacaktık.Sky'la beraber arabama binip otele gittik.Yol boyunca ne giyeceğimizi tartıştık.Elbiseleri Liz teyzem seçmişti.Teyzemin zevkine güvenirim.Tabii teyzeniz Modacı olunca bi zahmet.Bizimkiler bir masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı.Teyzemler ve sayımlarda başka bir masada kahvaltı ediyordu.Biz o kadar erken kalıp kahvaltı edelim onlar neredeyse öğlen,olmaz ama.Sky'la bir bakıştık.Annelerimizin işini yapacaktık.Onların yemeklerini bitimelerine izin vermeyecektik.Sky Dayımlara doğru ilerledi.Bense bizim çocuklara doğru.
A:Umarım kahvaltınızdan memnun olmuş ve doymuşunuzdur.Çünkü Hazırlıkla hemen başlıyoruz.
Fe:Ama ya Ally bitirseydik.
M:Hadi Ally.
F:Bende Ally'le aynı fikirdeyim.Akşama kadar anca biter elbise melbise işleri,makyaj falan.
Lu:Bence de kızlar haklı.
C:İşimiz uzun sürecek.Zaten öğleye kadar uyuduk.
Na:Daha geç hazırlanırsak yetişmeye bilir.
L:Ya hava -2 derece ve siz hala Kıyafet derdinsiniz ya daha ne diyeyim.Elbiseleriniz gözükmeyecek bile montlardan.Siz neyin...Ahhhhh!!!!
Leon'nun omzunu sıkmaya başladım.Kızların dünyasını asla anlayamamaktan işte.Öküz her yerde ve her zaman öküzdür.Acıyla bağırdığını duyunca kolunu bıraktım.
A:Şimdi ne diyordun Leon?
L:Akşama kadar anca hazırlanırsınız.
O kadar kötü yapmışım ki omzunu ovuyordu.Benim öyle tanığı Kızlardan olmadığımı biliyordu.Ama kalınıyordu işte.Çocukken de akıllanmazdı şimdi de öyle.Yedisinde neyse yetmişinde de odur diye boşuna dememişler.Sky'ın işi benden kısa sürdüğü kesin.Bella,Esme,Taylor,Avril ve Liz teyzem onunla beraberdi.Birlikte asansör bekliyorlardı.Şimdi fark ettim de aile de ne kadar çok kız var ya.Kuzenler açışından değil toplam sayı bakımdan.10 kız 4 erkek.Hatta 5 Damien'u unutmayalım.Biz asansör beklerken kapıdan biri bana seslendi.Ona doğru döndüğümde Star olduğunu anladım.
Koşarak ona sarıldım.Ayy onu görmeyeli ne kadar olmuştu.Dayım onu gördüğüne çok sevinecekti.Bende sonra yanımıza Sky ve Liz teyzem geldi.Kapıdan da annemler geldi.Kesin onların işiydi.
A:Anneciğim siz yine ne yaptınız?
Ma:Ne yapmadık ki?
El:Hadi hadi hasret gidermeye daha sonra devam ederiz.
E:Öncesinde Ed bi kızını görseydi.
Star'da hak verince yemek salonuna gitti.Biz ise Asansörle yukarı çıktık.
🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁
Yılbaşına son 2 saat ve biz Times Meydan'nındayız.Violetta ve German da yanımızda.Babam gelirken onlarla karışlaşmış.Evet yine Times'tan şarkı söyleyeceğim ama bu sefer ki hediye değil iş.Ne güzel iş değil mi?Her neyse 10 dakika sonra ben Selena'yla Underneath it All söyleyeceğiz.Aslında bu şarkıyı pek söylemek istemiyorum nedeni az çok tahmin ediyorsunuzdur."D" ile başlayıp "O" bitiyor sorunumuzun adı.Şimdi ondan bahsetmeyelim.Tüm herkes burada şarkı söyledikten sonra partiye gideceğiz.Bu sefer şirketin geleneksel yılbaşı partilerinden.Hiçte beklediğiniz gibi ciddi değil.Tam tersine yılın en çok konuşulan son partisi oluyor.Ben Leon ve Fede'yle konuşurken annem telaşla yanımıza geldi.
Ma:Ally'ciğim küçük bir sorunumuz var.
A:Ne oldu?Yoksa sahneye çıkamayacak mıyım?
Ma:Hayır sen elbette çıkacaksın.Sıkıntı Selena'da.
Fe:Neden?Çıkamayacak mıymış?
Ma:Evet sesi kısılmış.
L:Başkasını bulamaz mıyız?Demi Lovato ya da ne bileyim Lorde falan.
Ma:Sordum yetişemezler.Buralardaki Kızlardan biri lazım.
Fe:Francesca o zaman.Siyah saçlı kahverengi gözlü çok çok belli olmaz.
Ma:İngilizce'si iyi olan biri lazım ve Francesca'da İtalyan aksanı var.Çok belli olur.
A:Selena'ya benzemesi Şart mı?
Ma:İngilizce'si iyi olduktan sonra fark etmez bence.
Fe:Skyler olmaz mı?
A:Sky'ın İngilizce'si o kadar da iyi değil.
L:Edward'ın kızı.
Ma:Hangisi Star mı Esme mi?Ve fark etmez ikisinin İngilizce'si mükemmel ancak sesleri felaket beter.Ne yazık ki ikisi de babalarına çekmiş.
Ma:Natalia diyeceğim ingilizceden kaybeder.
L:Violetta'ya ne dersiniz?Benzemesi Şart değil demiştiniz.
Fe:Aramızda en iyi Ingilizce'yi becerebilen kişi varsa o da Violetta.
A:Şarkıyı da biliyor.
L,Fe,Ma:Nasıl?
A:Siz orasını boş verin olur mu anne?
Ma:Yani şu şartlardaki en iyi seçeneğimiz o.
Fe:O zaman ben hemen Violetta'yı bulayım.
Ma:6 dakikan var Fede.
L:Ben de ona yarım edeyim en iyisi.
Sonra da koşarak gittiler.Umarım Vilu'yu bulurlar ve onu ikna ederler.İkna da etmek gerek.Malum bu turnedeyken konserlerimizden de fazla kişi izleyecek.Artı televizyonlarda yayınlanacak.Tamam bunları düşündükçe ben strese giriyorum.Umalım ki Vilu'yu bulsunlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfiction"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.