16. Bölüm

331 8 1
                                    

V:Ludmila tamam bence oldu.

Ne yaptığımızı soracaksınız.Partiye gitmek için hazırlanıyoruz.Daha doğrusu ben kılık değiştiriyorum.Ludmila'da saçlarımı saklıyor.Kırmızı bir perukla gözlük aldık.Umarım kimse beni tanımaz.Ludmila'nın hazılanmasını beklerken almıştım perukla gözlüğü.

Lu:Tamam.Planı unutma.Havuzun orada buluşuyoruz.İsmi düşündün mü bu arada?

V:Yabancı bir ismim seçsem o kadarda belli etmeyeceğimi düşünüyorum.Roxy diye düşündüm sence.

Lu:Süper.Peki soy adını sorarlarsa?

V:Ingilizce bir şey işte.Claflin falan.

Lu:Tamam.Hadi partiye gidiyoruz!!

V:Ludmila bu ilk partin değil ,değil mi?

Lu:Elbette hayır ama ilk Martinez partim.

V:Maia'nın partilerinin bu kadar iyi olduğunu bilmezdim.

Lu:Amerika'dakileri duyma sen o zaman.

Kolumdan tuttup taksiye bindik.Martinez'lerin evi diyince şaşırdı.Ama sürdü.Yaklaşık yarım saat yolda geçti.Çokta pahalıya patladı.Aklımda buluncak bir daha burada gelecek olursam taksiyle gelmem.Evin önünde bir kuyruk vardı.Herkeste giriyordu.Ama kapıdaki adamlar davetli listesine göre alıyordu.Anlaşılan kuyruktaki herkes davetliydi.Ludmila benden beş altı sıra öndeydi.Ve tam o geleceği sırada Ally kapıda belirdi.Ludmila'yı görünce şaşırıp ona sarıldı.Sonra onu içeri soktu.Ballı diyorum başka bir şey demiyorum.Önümdeki herkes girdi.Sıra bana geldi.Görevli adımı sordu.

V:Roxy.Roxy Claflin.

O sırada Maia kapıda belirdi.Yüzüde bembeyaz olmuştu.Ateş gibi bakıyordu ama.Hızla kolumdan tuttup beni mutfağa soktu.Mutfak bizim evin mutfağından büyüktü.Mutfakta bir iki kişi vardı.Onlarda Maia'nın yüz ifadesini görünce hemen çıktı.

Ma:Hangi hakla buraya gelirsin!?!?!

Cevap vermedim.Acaba benim kim olduğumu anlamış mıydı?Yok hayır yani ben olduğumu anladıysa bu kadar tepki vermezdi bence.En azından stüdyoda tanıdığım kadarıyla.

Ma:Neyden bahsettiğimi bilmiyorsun tabii!Babam ölse anlatmaz bunu!Ben senin üvey ablan oluyorum!Nasıl diyeceksin?İkimizin babası aynı annende benim teyzem!Ve babam bu partiye gelmene izin verdi!?!

Tam o sırada mutfağa biri girdi.Çalışanlardan biri değildi.Diğerleri korkudan giremiyordu bile.

H:Maia neden mutfağı boşalttırındın?Şu kızda kim?

Ma:Annenle babamın kızı!

H:Maia.....yani nasıl anladın?

Ma:Kızın soy adı Claflin.Benim eski soyadım.

H:Her Claflin babanın çocuklarından olmayabilir.

Ma:Babamın kardeşi yok.Onun babalarıda ben doğmadan önce ölmüş.

H:Annem kızıl saçlı Maia'ya.Babanda kahverengi.Bu kadar kırmızı saçlı çocuğun olması imkansız.Ayrıca baban gri gözlü,annem de mavi.Kız ise kahverengi gözlü yine imkansız.

Ma:Ne demeye çalışıyorsun Hazel!?

H:Hiç bir açıdan ikisinin özelliklerini göstermiyor.Sende dedin babanın kardeşide kızda olan bir şeylerden olsa tamam kabul.Ama hiç benzemiyor.Yüz ifadesi olarak bile.

Ma:Her ne olursa olsun.Partiye davetsiz girmeye kalkıştı.

H:Senin partilerine seninle alakası olmayan hiç kimse gelmeye teşebbüs etmez Maia.Kız seni tanıyor olmalı ki gelmiş.Ya da Ally'i, yaşına bakılacak olursa senden çok Ally'i tanıyor.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin