43.Bölüm -"Seni seviyorum"

263 11 4
                                    

Teog'un bitmesi şerefine yeni bölümü paylaşayım dedim.
Violetta'dan

Orlando'yla şarkıyı tamamlamıştım.Pablo beğenmiş ,gösteri de söylemiştim.Gösteri süper geçmişti.Diego'yla da her şey yolundaydı.Leon'la şöyle böyle.Ama ben bunun olduğuna bile sevinmeliyim.Şimdi ise Fede'yle şarkı ödevi için çalışacağız.Fede İtalyanca söyleyelim diyor.Ama "Senin ana dilin olmaz"desem de fayda etmiyor.Gerçekçesi şu:"Ally de ingilizce söyleyecek.İngilizce de onun ana dili."Bende artık sesimi çıkartmayacağım.Çünkü doğru Ally'nin yabancı dili kesinlikle İngilice değil olsa olsa Ispanyolca olabilir.Ama onu da sökmüş durumda.

Her neyse Fede'den şimdi mesaj geldi.Aynen şöyle diyor.

F:Vilu parkta çalışmaya ne dersin?Randevu gibi değil canım yani.Çalışmak için benim dersim uzadı da.Daha doğrusu Leon yüzünde Bayan Maia bize-erkeklere-şınav çektiriyor.Bu mesajı nasıl attığımı sorma.Lütfen olur de de yoksa Bayan Maia'nın bizi çıkaracağı yok.

Mesajı okuduktan sonra sesli bir şekilde güldüm.Leon ne yaptı da Maia'yı kızdırdı merak ediyorum doğrusu.Ve Ludmilla neden işe karışmıyor?Bunu öğrenmeliyim.

V:Elbette olur da Leon ne yaptı da Maia'yı kızdırdı?Ve Ludmilla orada değil mi de Maia'yı durduramadı.

Mesajı attığım saniye de bir mesaj geldi.

F:Mesajları ben yazıyorum zaten.Bayan Maia "Sesinizi çıkartırsanız sizde bekleriz." dedi.Bu yüzden sesimizi çıkartamıyoruz.Hem izlemesi çok keyifli.Erkekler açısından nasıl bilemem ama.Her neyse Leon her seferinde bir figürü yanlış yaptı.Erkekler de ona uydu.Bu yüzden hepsine şınav çektiriyor.

Bak mantıklı işte.Şasırmadım.Ama şimdi iyi mi oldu demeliyim kötü mü?Acaba Diego da orada mı?

V:Ludmi,Diego da orada mı?

F:Hayır.Derse gelmedi.

V:O zaman iyi olmuş demeliyim.

F:Bence de.Ve telefonu bırakıyorum.Sevgilimin kontürünü(!) yiyormuşum da!!

V:Haklı ama kontürü biterse seni arayamaz.Sevgiline de söyle.Dersten hemen sonra gelsin.

F:Başüstüne komutan Vilu.

Son mesajı Ludmilla değil de Fede'nin attığını düşünüyorum.Ama yine de sesli güldüm.Gülmeyi kısa tutmak zorunda kaldım çünkü.Daha hazırlanıp parka gidecektim.Fede'ye dersten hemen sonra gel dedim.Ve geç kalırsam olmaz.Üstümü değiştiri değiştirmez evden çıkıp parka gittim.

Parka geldiğimde Fede'yi göremedim.Yani ondan önce gelmiştim.Ama şimdi oturup onu mu bekleyecektim.Uff!!Banka oturup telefonumla uğraşmaya başladım.Bir kaç dakika geçmeden bir gitar sesi duydum.Fede'dir diye gitar sesine doğru ilerledim.Yaklaştıkça çalanın Fede değil Ally olduğunu anladım.Şarkısını bölmek istemediğim için onu dinlemeye başladım.

Looking for something new

But it's not there

All you hear is the thunder crashing in the sky

When you look up

And everything is clouded

And you don't know

What you can do about it

Just remember that fire

That you felt inside

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin