15.Bölüm

286 9 1
                                    

Angie'den

Sabah kalktığımda aşağıdan sesler geliyordu.Maia akşam kapıyı kapat derken bu yüzden demişti anlaşılan.Odadan çıkıp aşağıya baktığımda Maia kalmış Emirler yağdırıyordu.Klasik Maia yani.Sonra da beni fark etti.

Ma:Günaydın Angie!Doğum günün kutlu olsun.

An:Sağ ol ve haklıymışsın.Kapıyı kapatma konusunda yani.

Ma:Ben burada hem daha rahatımdır.Hem de emir veren.

An:(gülerek)Belli oluyor.

Sonra Ally salona girdi.Saçıda ıslaktı.

An:Al?

A:Günaydın Angie.Doğum günün kutlu olsun.

An:Sağ ol.Neden saçın ıslak burada?

A:Denizde yüzmeye gittim.

An:Sabah sabah?Vaovv!!Senden beklenecek hareket değil doğrusu.

A:Deniz sabah o kadar güzel oluyor ki bunun için sabahın köründe kalkılır.

Ma:Ve saat on.

Onların yanına indim.İnerken de hala konuşuyorduk.

An:Orlando?

Ma:Uyuyor kahvaltı hazır olsun uyandırırım.

An:James?

A:Önünden geçtim hala uyuyordu.

Burada Maia James'e misafir köşkünü vermişti.Ally tam koltuğu oturacakken Maia onu durdurdu.

Ma:Orada dur küçük hanım!Tuzlu tuzlu koltuklara oturmak yok oturmak istiyorsan dışarıda otur.Ya da duşa gir.

A:Duşa girmeyi tercih ederim.

Sonra da yukarı çıktı.Dışaıdan da James geldi.Hala uykulu olduğu belliydi.

Ma:Hala uykulu gibisin bakıyordum da?

J:Yorgunum.

Ma:Bence bu yorgunluktan çabuk kurtul.Çünkü bugün parti var.

An:Hem sevgilin de geliyor.

Bir an da yorgunuluğu gitti beyefendinin.Neden tanıdığım erkekler hep sevdiği kişiden bahsedince kendine geliyor,mutlu oluyor ki?Hala bunu çözebilmiş değilim.

Ma:Insan sevgilisiyle tanıştırır James.Eeee?Artık partiye kaldı.

J:Ben zaten sizinle tanışmasından tırsıyorum.

An:Nedenmiş o?

J:İstese sizin gibi olur çünkü.Daha doğrusu Maia gibi.Yai çok ortak yönler var.İkiside Fransızca,Ingilizce ve İspanyolcası çok iyi.İkisi de şarkı söylüyor.....Başka bulamadığım aklıma gelince söylerim.

An:Tam Maia'yla iyi olanabilecek birini bulmuşsun James.Şarkıcılık ve Ingilizce,Fransızca ve Ispanyolca yeter ve artar Maia'ya.Sonrasını söylemene gerek yok daha fazlasını.

Ma:Siz de yani benim burada olduğunu ne kolay unuttunuz?!Ama sevgilimle çok iyi anlaşacağız söylemesi.

J:İşte bu yüzden tırsıyorum ya.....

Ma:Anladık tamam.Uçağın kaçta ve nereden geliyordu?

J:San Fransisco'dan,uçağını galiba oranın saatiyle dün 14:40'ta kalktı.Ama aktarmalıydı.

Ma:Tek aktarma?

J:Evet Frankfurt'tan.Ve neden sordun ki?

Ma:San Fransisco'dan ben bile duraklamamı geliyorum.Özel jetle!Ve galiba Frankfurt'la da Barcelona iki saatlik yol uçakla.Yani....

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin