Violetta'dan
Dün olanlardan sonra bugün eğlenmek istiyordum.Parti vardı.Maia'nın doğum günü partisiydi ama parti partidir.Kahvaltı ettikten sonra Ludmilla'yla Ally'nin gardıropundan kendimize birer elbise seçtik.Bu çok zor oldu iki saat giy çıkar ama sonunda Ally'nin gardıropundan bir şey bulduk.Biz elbiseleri seçtikten sonra Ally odasına girdi.Üstündeki elbisenin yakışıp yakışmadığını sordu.
V:Yakışmışta elbise sana büyük değil mi?
Lu:Ve pek seni tarzın değil?İki saattir gardıropunun başındayım ve buna benzer bir elbise görmedim de.
A:Tabii dolabımda buna benzer bir şey bulamazsın çünkü annemin elbise odasından çaldım.
V,Lu:Annenin elbise odası mı var?
A:Evet.Tüm özel kıyafetleri oradadır.Sahne kıyafetlerinden tut gelinliğine kadar.Anannemin kıyafetleri de orada.
Lu:Ve bunu bize anca söylüyorsun.Ne Biçim arkadaşsın sen?!
V:Aynen ne biçim kuzensin?!
A:Size başta söylemedim çünkü annem ve benden başka kimse odaya giremez:Yasak.Annemin evdeki tek kuralıdır.
V:Bizim evde annemin eşyalarının olduğu oda gibi.
Lu:Bayan Maia ile Bay German'nın sayılı ortak özellikleri varmış.
A:Sayılı değil tek.Burada Vilu dün ben ne kaçırdım?
V:Ne kaçırdın ki?
A:Angie ve babanın sizi yakalaması ve babamların sizi kurtarmasının detaylarından bahsediyorum.
V:Aaa ondan bahsediyorsun.Angie Leon'la ve senle hangi ara barıştırıştığımı sordu.
A:Ve sen tabii ki de anlatmadın çünkü biz Leon'nun evinde barışmıştık.Her neyse sen devam et.
V:Bundan önce de Angie Orlando'nun ona bir konuda yalan söylediğini söyledi.Sonra Orlando babamla ikisinin orada ne işi olduğunu sordu.Ardından da annen o an hepsini yalan söyleyeceğini ve bugün doğru söyleyeceklerini söyledi.Neyden bahsediyordu ki?
A:Annemin doğum gününde ona yalan söylemeyiz.Bu kadar basit beyaz yalan bile olsa.
Lu:Ya sürpriz içinse?
A:O istisna tabii ki de.Hadi ben geri elbise seçmeye dönüyorum anlaşılan annemin benim yaşımda giydiği elbiselerden giyeceğim.🎀🎂🎀🎂🎀🎂🎀🎂🎀
Galiba partiye ilk hazırlanan ben olmuştum.Ally hala elbise seçiyordu.Ludmilla ise makyaj yapıyordu.Fede,Leon ve Diego bile daha hazırlanamamıştı.
Aşağıda telefonuyla uğraşırken Orlando aşağı indi.Kravatını bağlıyordu daha doğrusu çalışıyordu.
V:Yardım ister misin?
O:Kravat bağlamasını biliyorsan evet.
V:Bildiğim söylenemez ama deneyebilirim.
Onu yanına gidip bağlamaya çalışmaya başladım.
V:Merak ediyorum da bunca yılda nasıl kravat bağlamasını öğrenmedin.
O:Maia.Onun yapması hoşuma gidiyordu.Ve galiba onu bekleyececeğim yaptığını pek zannetmiyorum çünkü.
Gülerek onayladım.Kravatı çıkartıp koltuğa attı.Daha sonra da önündeki çekmeceyi açtı.Bir şeyler karıştırdıktan aradığını buldu.Onu merakla izliyordum ne arıyordu acaba?
Bulduğu şeye bakarken ona baktığımı fark etti.
O:Çok merak ettiysen gel bak.
Yanına ilerleyip bulduğu şeye baktım.Annemin bir fotoğrafıydı.
O:Elbiseni görünce onun elbisesine benzettim de emin olmak istedim.
V:Nerede giymişti peki?
O:Babanla buluşmaya giderken.
V:(gülerek)Ciddi misin?
O:Evet.
V:Babamın sevgililer gününü bilmesi gibi gözüm yaşardı.
O:Sevgililer günü demişken aklıma geldi.Hani baban tam bir gün boyunca seni aramadı ya.
V:Evet.Hatta ortalıktan kaybolmuştu.
O:O gün nerede olduğu biliyorum.
V:Neredeymiş?Nasıl öğrendin?
O:Yavaş,sakin Vilu.Angie'yle stüdyoda temizlik odasında kilitli kalmış.Beto'yla konuştuğumda söyledi.
V:Telefonunu neden açmadığı belli oldu.Angie'yle ...
O:Abartma!İkisinin de telefonu dışarıda kalmış.
V:O da olabilir elbette.
O:Benim asıl merak ettiğim parkta olduğumuz gün ikisinin birlikte orada ne işi vardı?Sen belki öpüştüğün için görmedin ama sevgili gibi dolaşıyorlardı.
V:O gün benle Leon'u kurtardığınız için Maia ile size teşekkür etmeyi unuttum.Teşekkürler.
O:Önemli bir şey değil.Baban ve Angie sana seslendiğinde hayal sandığını fark ettim.
V:Alışkanlık olmuş artık.Leon beni her öptüğünde ya da öpeceğinde hep o bizi bölüyor.
O:İşin iyi yani zinciri kırmış sayılırsınız.
V:İyi yanı o evet.Biliyor musun bilmiyorum ama Angie babama iki aşk şarkısı yazmış ve ikiside Ally de.
O:Aşk şarkısı diye kullanacağı şarkıyı Angie babana diye mi başlamış?!Ve ikinci şarkı ne?
V:Bir evet.Hoş o ve babamdan çok benle Leon'a daha çok benziyor ve iki diğer şarkının ismi seni uzaktan görmek konusunu az çok anlamışsındır.
O:Angie,Priscilla,German ya da Ally,Vilu,Diego ya da Vilu,Leon,Diego ya da Leon,Lara,Vilu ya da Ally,Diego,Luke ya da Roxy, ...
V:Tamam tamam ben duyacağımı duydum yeter lütfen .
O:Başladığım dışında bir tane daha vardı bari onu söyleyim bitireyim.
V:Benle ilgili değil , değil mi?
O:Roxy'i de sen sayarsak hayır.
V:Dinliyorum o zaman.
O:Angie,German ve Pablo.Ama şarkının özeti :aşk üçgenleri.
V:Roxy'liyi çıkartırsak evet hepsi.
O:Onun nasıl biteceğini bile bilmiyorsun.
V:Nasıl bitiyormuş peki?
O:Roxy,Vilu,Leon.
Gülerek dirseğine yumruk attım.Bunu üzerine o da gülmeye başladı.Biz gülerken Ludmilla da inmişti.
Lu:Yok siz dayı yeğen dedikodu yapmak istiyorsanız ben yukarı çıkıp bizim erkeklere bakayım bi?
V:Sen ve bizimkiler daha önce hazırlanmış olsaydınız hiç bu olmayacaktı.
O:Doğru konuya değindi.
Lu:Elimde olan bir şey mi?!Fede'nin annesi geliyor ona güzel gözükmeliyim!!
V:Önemli olan iç güzelliktir Ludmilla.
Lu:Bana hem dış hem iç lazım şu an ama!!
O:Ludmilla kendini iyi hissetmeni sağlayacaksa senden kötü durumda olanlar var.
Lu:Kim mesela?!
O:Diego.Ally'nin teyzeleri,dayısı,kuzenleri burada ayrıca ben ve Maia da buradayız.
V:Leon da öyle.Ally'nin tüm ailesi burada olabilir ama benim tek babam hepsinindir beter olabilir.Şimdi kendini daha iyi hissediyor musun?
Lu:Biraz olabilir.Siz neden konuşuyordunuz?
V,O:Annemin bir elbisesinden/Angie'nin şarkısından.
İkinizde birbirimize döndük ben yalan söylerken o bi açıdan doğruyu söylemişti.Ludmilla ise ne olduğunu anlamaya çalışır bir şekilde bize bakıyordu.
V:Yani şöyle demek istemiştik.Küçükken Angie annemin bir elbisesini bayılıyormuş ve onu giyip şarkı söylermiş ondan konuşuyorduk.
Lu:Demek öyle.Her neyse gerçekten güzel olmuş muyum?
L:Evet Ludmi.
Sonunda bizim üçlü indi.Kesinlikle kızma hakkım vardı geç hazırlanmak kızların görevidir.
V:Leon haklı güzel gözüküyorsun ve siz beyler yukarıda ne yapıyordunuz?
F:Saçımızı hallediyorduk.
Ludmilla -sinirden galiba- güldü.Bizim erkeklerse ne olduğuna şaşırıyordu.
D:Biz ne kaçırdık?
Lu:Ne mi kaçırdınız?Saçlarıyla uğraşıp geç gelen kızlardır.Siz saçınızı niye yaptınız ki?!
D:Benim sebebim seninle aynı Ally tüm ailesi burada.
Lu:Ben senden çok Federico'ya sormuştum ama.
V:Fede'den önce Leon'a sorabilir miyim?Leon bekliyorum.Umarım babama güzel görünmek gibi bir derdin yoktur.
L:Bay German için bir şey ifade etmeyeceğini bildiğimden hayır.Fede gaza getirdi.
Bu sefer Ludmilla'yla ikimizde ona dönmüştük.Ama Fede'nin yerine Orlando'nun gülme sesi geldi.
O:İkinizde birbirinizden betersiniz.Size yakışıklı gözükmek için yapmış olamazlar mı?
Lu:Partide başka kızlarda var.
V:Aynen bize yakışıklı olayım derken başkalarına da olabilirler.
O:O başka kızlar ya Maia'nın yeğenleri ya da arkadaşlarının çocukları ki bunlar sizden küçük.Size en yakın yaşta olanlar:Sky,Avril ve Taylor.Üçününden Ally'nin arkadaşlarına asılacağını zannetmiyorum.Hem kıskanması gereken biri varsa Maia.Sizin gibi saçımı her yaptığımda bozan bir işe bir karım var.
A:Ya da ona senin her halin yakışıklı geliyordur.Senin normal halini daha çok beğeniyordur.
Ally'de aşağı inmişti.Sonunda parlement mavisi ve siyah dantelli bir elbiseye karar vermişti.Orlando ona dönünce ağızı bir açık kalmıştı.Diego da öyle.
O:O elbiseyi nereden buldun sen?
A:Annemin elbise odasını kurcaladım.Neden ki?
O:Annenin bu elbiseyi giydiğini hiç görmemiştim.
Ma:Benim değil de ondan:Annemin elbisesi .
Son olarak Maia'da aşağı inmişti.Elbisenin onun olmadığı belli oluyordu.Maia o tarz şeyler giymiyordu çünkü.
A:Anne istersen hemen üstümü değiştirebilirim söyle yeter.
Ma:Yakışmış olmasa gönderirdim ama bana yakılacağından çok sana yakışmış.Hem o kadar özene özene seçtiğin elbiseyi çıkartılacak kişi ben değilim.
Maia konuşken Orlando'nun yanına gitmişti bile .Orlando da Ally kendine çekip elini beline doladı.Ally de ayrılmak için çırpınsa da olmadı.
A:Baba?!!!
O:Ne?!Seni yanımda istiyorum bu kadar basit.
A:Bende yuttum!
O:Tamam ben saçlarımı yapmıyorsam sevgilin de yapmayacak bu ona ders olsun diye bugün yanımdan ayrılmıyorsun.
A:Özetle kıskançlığım tuttu desen ne olurdu ki?
V:Babama dönüşmeye başlardı.
O:Lütfen şimdi babanın hakkını yemeyelim o bu işte bir numara ben ona yaklaşamam bile.
Ma:Hazırsak çıkabilir miyiz?
Lu:Elbette Federico neden saçı için o kadar uğraştığını söyledikten sonra neden olmasın?!
F:Senin için bitanem yani sen o kadar güzel olmuşsun sana yetişeyim dedin.
L:Yukarı da annem kızar diye dememiş miydin?Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.
D:Ben de aynı şeyi hatırlıyorum.
F:Gerçekten dürüstlüğünüz mü tuttu şimdi?!
L:Bahsettiğim kişi sevgilin Ludmilla onunla bir ara bende çıktım sinirlendiğinde neler yaptığını görmek istemiyorsan buyur durma.
Lu:Leon doğru dedi ama şimdi zamanımız kısıtlı olduğu için bu Konuşmayı uçağa bitinceye kadar erteliyorum.Şimdi çıkabiliriz.
Herkes kapıya doğru ilerlerken aklıma dün geldi Angie Ally'le ve Leon'la nasıl barıştığımı merak ediyordu.Gerçeği söylersem de kafamı daha doğrusu Leon'nun kafasını kırardı.
V:Bir saniye durun!
L:Ne oldu?
V:Angie dün senle ve Ally'le nasıl barıştığımı sormuştu.Gerçeği söylersem ikimizde öldürür.
F:Neden öldürür ki?
Lu:Aynen ben de o kısımları kaçırmışım.
V:Leon'la resmi olarak babamın düğününde sonraki gün ona kahvaltı hazırlarken barışmıştık Leon'nun evinde .
L:Teknikte bizi öldüreceği konu bir hafta boyunca aynı yatak yatmamız olacak.
A:Ve ben bunu anca öğreniyorum nasıl kuzensin sen?!
D:Çünkü siz hala barışmamıştınız da ondan.
A:Sen biliyor muydun?
D:Marco.
V:Her neyse biz konuya dönebilir miyiz?
F: Yaşanan yeri değiştir.
Ma:Aynen."Düğünden sonraki gün Leon bize onunla barışmak için onu bize çağırdım ve ona kahvaltı hazırladım" de.
A:Peki ya benle barışmasına ne diyeceğiz?
D:Onu da ben kaçırdım.
A:Leon'larda kaldığı son gün Leon'la onu beni dinlemeye ikna edinceye kadar gıdıkladık.
F:Bunu direk söylesen ne olur?
Lu:Fede bunu cidden soruyor musun?Bu da Leon'larda oldu.
O:Daha demin yaptığının aynısını yap.Yaşanan yeri değiştir.
D:"Leon'la Ally, bizim evde beni Ally'yi dinleyinceye kadar gıdıkladı." dersin.
Ma:Hatta baban sorarsa bile dersin.
L:Vilu yine yalan söylemiş olacaksın ama.
V:Leon çok istiyorsan gerçeği söyleyim de seni bir daha göremeyim.Bunu biraz senin iyiliğin için yapıyorum.
O:Leon daha demin German'nın ne kadar kıskanç olduğunundan bahsettik.
F:Tabii sen canına susadıysan her şey değişir.
Ma:Leon rahatlayacaksan zamanında bizde aynı şeyi yaptık.Hemde babam evdeyken.
O:Ters anlamayın aynı yatakta uyumak anlamında.
L:Peki tamam!!
V:Sonunda!!
Hemen Leon'u yanağından öptüm.Fikri değişirse diye.
Ma:Bu sorunu hallettiğimize göre çıkalım mı?
Herkes kafa salladı ve dışarı çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Фанфик"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.