Ally'den
Leon'la konuştuktan sonra Luke'un arabasına bindim.O eşyalarını çoktan hazırlamıştı.Benim evime gidip eşyaları toplayıp havaalanına gidecektik.Ve evet bana ev aldık buradan.New York'taki evimiz gibi.Yüksekte Boston manzarasını görebiliyorsun.Geleli bir hafta hatta daha az bir süre oldu ve hemen tatil oluyor.Zaten Amerika'da çok tatil var.Annemi ve babamı da Boston'a geldikten sonra ilk görüşüm olacak.New York'la Boston aslında yakın.Dört saat falan.Ama annem uzun kara yolculuklarını pek sevmediği için onu kırmamak için uçakla gideceğim.Annemin uzun kara yolculuklarını sevmemesinin nedeni anannemin Madrid'ten Paris'e trenle gelirken ölmesi.Her neyse çabuk alıştım.Lisede de Amerika'da okuduğum için tatil zamanlarını ezbere biliyorum.Çabukta arkadaş edindim.Zaten okulda beni tanımayan yoktu.Maia ve Orlando Martinez'in kızı olunca.Okulda hiç ispanyolca konuşan yok.Varsa varsa Fransızca.Herhalde Angie,babam,Leon ve diğerleri olmasa İspanyolca'yı unutmuştum bile.Eve doğru giderken radyoda En gira çalmaya başladı.Kendime hakim olmayıp söylemeye başladım.Bu şarkıyı çok seviyorum.
Dünya dönüyor
Dönüyor, onu kim durdurabilir?
Bir uçak her gün
ve seyahat eder ve seyahat eder
Yıldızlar dönüyor
Zaten hissedebiliyorum
Gök gürültüsü ve ışıklar
Herkes gelmek istiyor
Oh oh oh
Bu gösterinin adrenalini
Oh oh oh
Dünya dönüyor
Dönüyor, bu başka şehir
Bunu zaten görebilirsin rüyalar
Gerçek oluyor
Herşey farklı
Seni tanımak istiyorum
Anı yaşıyorum
Aşk güçtür
Luke ben söylerken gülüyordu.
A(İngilizce):Neden gülüyorsun şimdi?Alt tarafı şarkı söyledim.
L(İngilizce):Kulak zarımı patlatacaktın da o yüzden.Ve şarkı söylemeyi bu kadar çok seven ilk tanıdığım kişi sensin.Diğerleri bu kadar değil.
A:Eeee?Kimlerin kızıyım sence.Ailemdeki herkesin müzikle bir alakası var ve bu Buenos Aires'tan kalma bir şey olabilir.Ayrıca da bu şarkıyı çok severim.Turnedeyken yazmıştık.
L:(gülerek)Ne kadar çok ayrıca var.
A:(gülerek)Biliyorum.
L:Başka bir şarkıda daha söylesene Ispanyolca da çok güzel söylüyorsun.
A:Zevkle.
Renklerde rüyalar var,
Ne iyi ne de kötü var,
Sadece aşk, aşk, aşk ve binlerce şarkı..
Artık ne yarışlar var ne de sebepler,
Sadece aşk, aşk, aşk ve binlerce yol,
Daha iyi olmak için...
Karar ver ve bil ki bugün, mümkün bu
Her düşüncede yeniden olması:
Biz binlerceyiz diye hayal edebilmek,
Ve bir rüyanın parlamaya başlaması.
L:Şu senin Madrid'te ki ilk gösterinizde söylediğini de söylesene neydi adı biliyordum ama unuttum işte.T ile başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Hayran Kurgu"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.