Violetta'dan
Düğün hazırlıkları başladığı hızla bitmek üzereydi.Gelinlik,damatlık,gelin çiçeği,davetiyeler vs vs... Düğün Sevilla'da olacaktı.Maia başta buna çok karşı çıkmıştı.Hala da karşı çıkıyor.Ama kabullenmiş durumda.
Bu düğün hazırlıkları sürerken şunu öğrendim:Babam,ben,Angie,Orlando,Maia ve Ally asla aynı evde kalamayız.Birimiz dolaşırken birimiz odadan çıkmıyor ya da - Ally'nin yaptığı gibi- birimiz herkesten önce dışarı çıkıp herkesten sonra geliyor.Ama şu kesin ki hepimiz aynı masada yiyemiyoruz.Ally Angie'ye,ben babama,Maia babama ,Angie babama , Orlando her ikisine de kızgın olduğu için bunları yapıyoruz.Teknik olarak bu evde olan herkes babama kızgın ama öncelik sıraları farklı.
Söylemeyi unuttum.Babam da bizimle.Doğun gününe gelmemiş olabilir ama tüm her şeyden haberdardı.Kıskançlığını kullandı.Benim yalnız gitmemem izin vermedi.Artık bu kadar kişiyle ne kadar yalnızsam ama onun yalnız anlayışı Leon'la ben.Bana izin vermediği ve bende Düğüne çok gitmek istediğim için o da bizimle geliyor.Burada kalmasınıysa Maia istemişti.Nedeni çok merak ediyorum.Ama evde bu kadar zıtlaşma olacağını bilse Angie'yi bile eve alacağından şüpheliyim.
Fede ve Ludmilla ,Fede'nin annesiyle Buenos Aires'a döndü.Aslında Fede ve annesi başbaşa döneceklerdi.Ama Ludmilla fark ettirmeden biraz kıskançlık yaptı ve o da dönmeye karar verdi.
Leon ve Diego bizim zorunumuzla buradalar.Evde onlar olmasaydı Ally'le ne yapardık bilmiyorum.Aslında ben ne yapardım demeliyim çünkü Ally şu annesinin doğum gününden beri evi sadece uyumak , yemek yemek ve şarkıyı tamamlamak için kullanıyor.Odasının önünden geçerken şarkıyı biraz duydum ama Ally kapısını önünde olduğumu anlayınca çalmayı bıraktı.Neden kimsenin duymasını istediğini anlamıyorum ,aslında kimsede çok benim herkes şarkıyı Leon ve benim söyleyeceğimi biliyor.Neden söyleyeceğim şarkıyı herkes öğreneyim ki?Yani ne kadar erken öğrenirsem o kadar çok pratik yapabilirim.Ama Ally bunu yapıyorsa onu kimse kararından vazgeçiremez.
Odamdan çıkıp mutfağa inecektim.O sırada Ally'le karşılaştım.
V:Selam şarkı nasıl gidiyor?
A:Iyi.
Ama Ally'nin aklı başka bir yerde gibiydi.
V:Al beni dinliyor musun?
A:Dinliyorum da mutfaktan çok güzel bi koku geliyor.
Koklayınca fark ettim.Gerçekten çok güzel kokuyordu.
A:Sence neden çıktım odamdan ?
V:Belli oldu.
Aşağı inmek için merdivenlerle gittik.İneciğimiz sırada aşağıda Maia ve Orlando'yu gördüm.Maia Orlando'nun kucağında bayağı ateşli bir şekilde öpüşüyorlardı.
Ally'nin tepkisini görmek için baktığımda biri arkamdan gelip gözümü kapadı.Aslında biri değil babam gözümü kapadı.Evde bunu yapabilecek tek işi oydu çünkü.Gözümden onun elini çekmeye çalışırken Ally konuşuyordu.Galiba Angie'de onunkini kapamıştı.
A:Gerçekten mi Angie?Biliyorsun değil mi teknikte benim olmam için...
Sonra galiba Angie onun ağzını da kapadı.
O:Son kısım için teşekkürler Angie.
An:Kardeşler bunun için var.
İkiside güldü.Seslerden öyle anladım çünkü babam hala gözümü kapıyordu.
V:Baba gözümü açar mısın artık ?
Babam unutmuş olmalı ki hemen açtı.Yanıma baktığımda Ally çoktan aşağı inmişti.Maia da Orlando'nun yanına oturmuştu.
G:Siz bunu neden ortalık yerde yapıyordunuz merak ettim.
Ma:Herşeyden önce benim evim istediğim yerde istediğim şekilde Orlando'yu öpebilirim.
O:İkincisi herkes birbirinden kaçmaya çalıştığı için odasında olur zannediyorduk.
Ma:Üçüncüsü kızların geldiğini duysaydım çoktan geri çekilmiştim.
A:Her neyse anne mutfakta ne var çok güzel kokuyor.
Ma:Akşam yemeği ve herkes burayken söyleyim.Yemekten önce mutfağa giren olursa onu ilk uçakla Buenos Aires'a göndereceğim.
A:Tamam ama bunu Leon'a anlat.
O:O ve Diego dışarı çıktı.Yemeğe de gelmeyecekler.
V:Yemeğe gelmeyecekler derken hep beraber mi yiyeceğiz ?
O:Onun fikriydi." diyerek kafasıyla Maia'yı gösterdi.
A:Anne!!
Ma:Annesi mannesi yok yemek saatinde aşağı olmazsanız yemek yiyemezsiniz.
Hepimiz Şaşkın bir şekilde Maia'ya bakıyorduk.Oysa bizim tepkimizi takmadan Orlando'yu öptü.Mutfağa gitmeden önce gülerek şöyle dedi:
Ma:Benim evim ,benim kurallarım."diyip mutfağa girdi.Mutfağa girmeden önce bir babama bakmıştı.Evde kurallar babamın işiydi tabii ki.
A:Baba sen annemin hangi yönüne aşık oldum demiştin?
O:Her haline aşığım da bu otoriter haline her seferinde şaşırıyorum.
A:Yemek bu kadar güzel kokmasaydı dayanabilirdim de çok güzel kokuyor.
O:Gel o zaman havuza giriyoruz.
Ally kafa sallayıp yukarı çıktı.O çıktıktan sonra Orlando bize döndü.
O:Üzgünüm ikimizin bi baba-kız havuz keyfi vardır.Çağırmadım diye alınmayın."dedikten o da yukarı çıktı.
Angie arkasından söylendi.
An:Baba-kız havuz keyfi varmışmış.
O:Seni duydum!
İstemsiz olarak güldüm.O sırada Angie'yle göz Göze geldim.Ağzını açtı ama vazgeçip sinirle odasına gitti.Yukarı da sadece babamla ben kalmıştık.İkimizde bunu farkına varınca birbirimize döndük.
G:Violetta..."diye başladı cümleye ama onu dinlemeden bende odama gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Hayran Kurgu"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.