38.Bölüm-Patlamış Mısır

185 10 0
                                    

Violetta'dan
Ailecek salonda film izliyoruz.Ailecek dediğim Angie,babam ve ben.Ludmilla odasında.Evet Ludmilla'lar bize taşındı.Bu işin olmasına hazır mıyım bilmiyorum.Aslında asıl soru babam hazır mı olmalı.Ve bununda cevabını düğüne kadar asla öğrenemeyeceğim.Beklemekten başka çarem yok yani.Biz filme geri dönelim.Pocahontas'ı izliyoruz.Ve Angie fazlasıyla sıkılmışsa benziyor.Belki milyonunu izleyişindendir belki de gerçekten sıkıldığından.Ama bundan nasıl sıkılabildiğini anlamıyorum.Yani ben küçükken hiç sıkılmadan izliyordum.
An:Küçükken gerçekten en sevdiğin film bu muydu Vilu?
V:Evet,babam hep bunu açardı.
An:Nedeni belli.
V:Ne?
An:Diğer prensesi masallar birbirine benziyor.Yani hepsinde prensler onları kurtarıyor.Ve onlarla evleniyorlar.Son.
G:O zaman bu da onlara benziyor bununda sonu öyle.
V:Baba!!Tüm heyecanını kaçırdın!!
G:Bu belki yüzüncü izleyişin.
V:Yine de.Aklıma geldi Angie sen küçükken en çok hangi prensesi seviyordun?
An:Rapunzeli hatta onun gibi saçımı uzatmayı bile denemiştim.
V:Ben onu küçükken çok az dinlemedim.Tam olarak yani yarısına kadar biliyorum .
An:Tahmin ediyordum.
V:Neden sonunda ne oluyor ki?
An:Rapunzel şatosundan kurtulup prensle evleniyor.
V:Ben demek istediğin şey hala anlamadım.
An:Hatırlatayım sende evde kapalıydın.O da öyle.Babanda senin öyle evden kaçmadan korkmuş olabilir.Ve German kimse öyle evden kaçamaz.Adı üstünde "masal".
G:Özenmesin diye yapmış olmaz mıyım?
An:Zaten masallardaki prenseslere hep özenilir.
İkisi daha konuşacağa benziyordu.Ama ben filmi izlemek istiyordum.İkisinde patlamış mısır attım.İkiside şaşırarak bana döndü.
V:Siz ikiniz daha konuşmaya devam edeceksiniz galiba ama filme devam edebilir miyiz?
İkiside ağızları açık bana baktılar.Konuyu ben açmıştım.Ve yine ben kapatıyordum.Ama tahmin olmamıştı.İkiside patlamış mısır alıp bana atmaya başladılar.Ben de onlara atmaya başladım.Ama olmuyordu ki hem ikisini arasında oturup hem de ikisine aynı anda yetiştiremiyorum.Açı değiştirmeliyim.Ayağa kalkıp koltuğun arkasına geçtim.Bir yanda atmaya devam ediyordum.Ben attıkça Angie saklanmak için babama doğru kayıyordu.Bu iş eğlenceliydi.Biraz daha attıktan sonra atmayı bıraktım.Hepimizin üstü başı patlamış mısır olmuştu.Artık pes etsinler bence etmezlerse de sorun yok ben zevkle devam ederim.
V:Pes mi?
G:Evet.
An:Mecburen patlamış mısır sende olduğu sürece sen kazanacaksın çünkü.
V:O da var.Ve güzelim patlamış mısır boşuna gitti.
G:İlk atmaya başlayan sensin.
Biz konuşurken kapı çaldı.Üst üste üç defa dur durmadan.Ben bu halde açamayacaktım rezil olurdum yoksa.Ama Olga da açmadı.Ludmilla bile odasından çıkmıştı.Beni,babamı ve Angie'yi böyle görünce şaşırdı.Angie hemen açıklamayı yaptı.
An:Ufak bir patlamış mısır kapışmamış oldu da.
V:Ve ben kazandım.
Lu:Patlamış mısır sendeyse ve diğer tarafta yoksa tabii kazanırsın.
Hiç takmadan kapıya baktım.Karşımda bavullarıyla Ally'i görünce ufak bir şok yaşadım.
V:Ally!!
A:Vilu!!
Hemen birbirimize sarıldık.Patlamış mısırlarsa zor oldu tabii.Elbette ki fark etmişti.
A:Patlamış mısır?Saçında hem de?Patlamış mısır savaşı mı ?
V:Evet ve kazanıyordum.
An:Tek patlamış mısır sen de olursa tabii kazanırsına geri dönüyorum.
A:Hiç şaşırmadın bakıyorum da gelmeme.
An:Senden bekleyeceğim şeylerden.
Sonra ona sarıldı.Onun da üstünde patlamış mısır olduğunu fark etti.
A:Üstü patlamış mısırlı daha kaç kişi var ona göre şaşırma işini kısa keseceğim.
G:Bir de ben vardım.Tekrar hoş geldin Ally.
A:O kadar da uzun zaman olmadı canım ya gideli.
Lu:Oldu bayağı Al.
A:Ödev mi var da sen buradasın?
Lu:Annemle buraya taşındık.
A:Doğru German'la anneni unutmuşum.Ve Angie yolda aklıma şu geldi.
Sonra gülerek Fransızca bir şeyler demeye başladı.Sözünü bitirdiğinde ise Angie onun koluna vurup galiba ona susması gerektiğini söyledi.Mimiklerden falan bu çıkıyordu.
An:Nereden aklına geldi bilmiyorum ama bunu daha sonra konuşalım Ally.
A:Ama ne demedin ki?Onlar birde çarpı iki katları.Hatırlatayım Fransızcaları da var.
An:Bu konuyu kapatsak iyi olacak.
A:Tamam.Tamam.
Sonra ikisi birlikte tekrar gülmeye başladı.Biz ne kaçırıyorduk?Sonra kendilerine geldiler.Ve o konu kapandı.
A:Eeeee?Patlamış mısır savaşından önce ne yapıyordunuz?
V:Film izliyorduk.
A:Hangi filmi?
An:Pocahontas'ı.
A:Hiç hatırlamıyorum.Ben küçükken izledim hiç?
An:Açsak bile "Belle au bois dormant,belle au bois dormant" diye tutturuyordun.Hemen çevirmeyim uyuyan güzel.
Lu:Ben de onu çok severdim.O ve bir de Deniz kızı Ariel'i.
A:Evet,yüzmeyi çok Sevdiğim için onu da çok seviyordum.
V:Sonunda ortak bir şey çıktı.Ben de öyle ama şu kırmızı şeye çok gülüyordum.
A:Evet ama izlemeyeli uzun uzun yıllar oldu hatırlamıyorum bile.
Lu:Aynen.Ama karakteri hatırladım.
A:Eee bu kadar filmlerden konuştuk film izlemeye ne dersiniz ya da dizi?Dizi olarak Vampir Günlükleri olabilir mesela.
Lu:Bir yerden sonra kaçırdım.
An:Ben de.
V:Ben daha hiç izlemedim.Ve babam senin zevklerinin de pek yumuşamasını bilinen bir gerçek.
A:Tamam.Alacakaranlık'ı sil baştan,Harry Potter'ları gelmeden önce izlemiştim.Aynı Yıldız'ın Altında'yı uçakta,Açlık Oyunları:Alaycı Kuş part 1?
V:Harika!!
Lu:Olmaz daha ikincisini tam izlemedim.
An:Ally kitaptan filme çevrilen filmleri bir kenara koysak şimdilik işimiz daha kolaylaşır.
A:Uff ya!!Ve buldum.Frozen?
V:Harika olur.İzlerken şarkılarını çok beğenmiştim.Özellikle...
V,A,Lu,An:Libre Soy/Let It Go/Libérée Délivrée
Hepimiz şaşkın şaşkın birbirimize baktık.Aynı şarkıyı demiştik ama üç farklı dildeki halini.
A:Üçü de aynı şarkının farklı dillerdeki versiyonları biliyorsunuz değil mi?
An:Evet Ally.Ben Fransızcasını izlediğim için aklımda o kalmış.
Lu:Ben Alt yazılı izlemiştim.Şarkıda Ingilizce çalıyordu.Benimde oradan kalmış.
V:İspanyolcasından o aklımda kalmış.
A:Üçünü de izledim.Ve ilk izlediğim İngilizce'si olduğu için Let It Go dedim.
G:Madem hepiniz o filmi izlediniz neden tekrar izlemek istiyorsunuz?
Hepimiz patlamış mısırımdan alıp babama atmaya başladık.Daha beş altı kez atmıştık ki babam ellerini havaya kaldırıp pes etti.Filme karar vermiştik.Harika.
An:Bence bir kase daha patlamış mısır patlatalım.Ve onunla savaşmayacağımız konusunda anlaşalım.
Lu:Bu seferde almaya çalışırken kazayla birbirimize atarız.O yüzden herkese tek tek kaselerde.
V:En iyi çözüm bu galiba.
A:En iyisi bu yol yorgunu hâlimle hiç atamayacağım.
An:O önce çok güzel atıyordun canım.
A:O az önceydi.
An:Peki sana patlamış mısır atsam ne yaparsın?
Sonra da ona patlamış mısır attı.Ally'de eline bir avuç aldı.
A:Ben sana bir avuç atsam ne olurdu halacağım?
Sonrada elindekini ona attı.İkisi birbirine atmaya başladı.Sonra Ally Ludmila'nın arkasına saklandı.Angie de dikkat etmeden ona attı.Bunun sonucunda Ludmilla'da Ally'e atmaya başladı.Üçünü ayırmak için babam devreye girdi.Ama şimdi hedef o olmuştu.Babam yalnız kalmıştı yazık ya.Ben de babamla bir olup onlara atmaya başladım.Ortalığı iyice batırmıştık.Ama olsun eğlenceliydi.Uzun süredir ilk kez babamla birlikte bu kadar eğleniyorduk.Bence buna değerdi o yüzden.

Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin