Ally'le beraber stüdyodan konuşa dönüyorduk.Stüdyoya geri dönmüştü.Gösteride bile vardı.Hatta Pablo gösteriden sonra ödev için gruplar halinde ödev vardı.Farklı dillerde şarkı söylecektik.Ben Fede'yle, o Leon'la olmuştu.Ama daha kimse bunu düşünmüyordu.Gösteriden hemen sonra buna odaklanabilirdik.
V:Hala Stüdyoya geri döndüğüne inanamıyorum.
A:Ben inanıyorum.Asıl düne inanamıyorum.Annemler kavga etmemek için birbirlerine avans verdiler resmen.
V:Annen çok belli etti ama.Çok çabuk kabullendi.Biz kızlar hemen bir şeyler olduğunu anladık.
A:Özellikle yapmıştır o kadarını.
V:Ama dün birbirlerine yaptıkları bu şey çok güzeldi.
A:Evet ben öyle sevgili istiyorum.
V:Luke öyle değil mi?
A:Romantik ama bu kadar değil.Yarı yarıya.
V:Maxi ve Marco gibi mi?
A:Evet.Ya Diego?
Tam kapıyı açarken bu soru ani gelmişti.Şansa kapıyı açmıştım ve konuyu dağıtma fırsatı geçmişti elime.Ama bu isteyerek değildi.
V:Baba,Maia?
A:Annem mi annemin burada ne işi var?
Babam ve Maia'yı Yanyana otururken görmek tuhaf gelmişti.Maia zaten stüdyoya da gelmemişti.Acaba ne oldu?Bu konu Ally benden hızlı davrandı.
A:Anne ne oldu acaba?Seni burada görmek garip geldi de.Hem...
Ma:Ally hiç konuşacak hava da değilim.Konuşursam da köyü şeyler olacak.
A:Anne neden müzik dinlemiyorsun?Sen bu ruh halindeyken hep müzik dinlersin kimseyle konuşmazsın,çizim yaparsın.Neden bunların hiç birini yapmıyorsun ?
Maia nedeni söylemek yerine elini kaldırdı.Ve babamında eli yukarı kalktı.Kelepçe.Hadi canım gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Ally de oldu.Ama babam da Maia da kötü kötü bakınca ciddileştik.
A:Kelepçeler şu video klip için olanlar değil mi?
Ma:Evet.Birinin anahtarını bulamadım.Kolumda kaldı.Diğeri de bir şekilde German'a takıldı.
V:Stüdyoya gelmemenin sebebi buymuş demek.
Ma:Babanı sürüklemek istemedim.
G:Hiçte bile böyle dans etmek istemedin için yaptın!!
Ma:Evet çünkü bu rezil edici bir şey.Seninle kavga etmekten ben sıkıldım!!Ve başkalarını sıkmak istemiyorum!!
G:Bana iş bile yaptırmıyorsun!!
Ma:Müzik dinletmedin,çizim yapamıyorum,piyano çalamıyorum.Bence gayet adil!!
G:Senin adalet anlayışına hayranım doğrusu (!)
Ma:Bunu diyene...
A:Anne ne olur bırakır mısınız?Leonel amcamla mı kelepçelendin German'la mı ayırt edemiyorum doğrusu?
Ma:Leonel'le olsaydı şimdiye çözülmüştük.Çünkü birbirimizi çekemediğimiz için kelepçeyi ortadan kesmiştik.Ellerimizden de bir şekilde çıkartırdık.
V:Neden yapmadınız o zaman?Üç dakika da kavganızdan bezdim.
Ma:Ben dedim.Baban izin vermedi.
G:Orlando ve Ramollo anahtarı arıyor.
Ma:Ya anahtarı bulamazlarsa yarın yıldönümüm ve bunu bu gece evde olmak istiyorum.Yoksa yapacaklarım hiç birine karışmam.
V,A:Bi saniye yarın sevgililer günümü?
Ma:Evet,siz kesin biliyorsunuzdur sanıyorum.
V,A:Unutmuşuz.
A:Anneciğim,German biz bugün...
Ally'nin ne diyeceğini biliyordum.Babam ve annesinin kavgasından kurtulmak için onların evine gitmeyi önerecekti.Ama Maia'yla babam daha baştan izin vermedi.
Ma,G:Hayır!!
Ma:Ally eve falan gitmiyorsun.Biraz daha German'la başbaşa kalırsam boğazına atlayabilirim.
G:Violetta sen de öyle.Maia'nın çenesini daha fazla çekmeyeceğim çünkü.
Ma:Demek öyle ...
A:Tamam ne olur tartışmayın.Kalıyoruz.Değil mi Vilu?
V:Evet.
Sonra Ally'le beraber ikisinin karşısına geçtik.
A:Neden resim çizemediğini anladım.Sol kolun kilitli.Bugün şirkette önemli bir var mıydı?
Ma:Her ikisine de evet.Neler kaçırdım bir bilsen.
G:Ben de ofise gidemedim Maia.
Ma:Rock Bones'le olan görüşmemi kaçırdım.Kaç haftadır bekliyordum!!
V,A:Rock Bones mi?
A:Anne inanmıyorum.En sevdiğim Arjantin grubu .
V:Evet şarkıları süper.
Ma:Biliyorum.Eğer görüşebilseydim onları stüdyoya çağıracaktım.
V,A:Baba/German neden izin vermedin ki?!?
G:Şimdi benim suçum mu oldu?
Ma:Teknik olarak senin suçun benim kelepçeme bağlanan sensin.
G:Kelepçeyi ilk kendine bağlayan sensin.
Ma:German bak o kadar konuştuk aklıma sana üç yıl önce Madrid'te yaptığım şaka geldi.
G:Şaka demek az kalır Eşek şakası bildiğin.
V:Ne yaptın Maia merak ettim?
A:Anne seni merakla dinliyoruz.Hangi ara yaptın?
Ma:1 Nisan da.
V:Tam gününde süper.
A:Aynen.
G:Benim için Hiçte süper değildi.
A:Hadi anne anlatsana.
İçimden bir ses Maia'nın konuyu özellikle açtığını söylüyor.Babamı sinir etmeye çalışıyordu.Ve başarıyordu da.Ama babam da pes etmiyor onu sinir etmeye çalışıyordu.Bakalım hangisi kazanacak?Her neyse Maia anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfic"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.