Maia'dan
Biz dışarı çıktığımızda Angie çoktan gitmişti.Violetta da koşarak uzaklaştı.Orlando ise German'a kötü kötü bakıyordu.Biz ne kaçırdık?
Orlando bizim geldiğimizi gördüğünde bize doğru döndü ve yanımıza geldi.Yanımıza geldiğimde kulağıma şöyle fısıldadı:
"O:Angie ileriye doğru gitti.Benim için onu bulur musun?"
Başımla onayladım ama ben de ona şöyle dedim:
"Ma:Tamam ama neden?Ne oldu?
Orlando ağzını oynattı:
"O:Evde anlatırım."
Başımı sallayıp koşmaya başladım.Şansıma babet giymiştim bu yüzden rahat rahat koşabiliyordum.
Ne olduğunu çok merak ediyordum ama Orlando'nun German'a o kötü bakışlarını gördükten sonra kesin kötü bir şey ve kesin German yaptı.Angie'yi bulabilmek için etrafıma bakınmaya başladım.İleri de galiba onu gördüm.Elbisesinden tanımıştım.Galiba eve doğru gidiyordu ama emin olmadan Orlando'ya mesaj atmayım.Koşarak yanına gittim.Beni fark etti ki hızlandı.Ben de hızlandım elbette.
"Ma:Angie benden kaçamazsın bunu biliyorsun."
"An:Sen de bana yalan söyleyemezsin.Seni peşimden Orlando yolladı değil mi?"
"Ma:Yalan söylediğimi nereden düşündün bilmiyorum ama evet Orlando gönderdi.Ama ben de ne olduğunu merak etmesem gelmezdim.Ne oldu?"
"An:Sence?Ben en çok kimin için böyle ağladıysam , yine onun yüzünden."
"Ma:Percy'nin konuyla ne alakası var?"
"An:Maia, sen Orlando'dan da betersin!!"
"Ma:Ne aklıma ilk o geldi?Madem o değil kesin German."
"An:Sonunda bulabildin."
"Ma:Sen de direk söyleseydin."
"An:Maia zaten sinirlerim tepe taklak sende üstüme gelme."dedikten sonra durdu ve çantasında bir aradı ama bulamadı.Ben de fırsattan istifade Orlando'ya mesaj atayım dedim ama o kadar zaman bulamadım.Angie üfleyip stüdyoya doğru ilerledi.O önden giderken bende hemen Orlando'ya mesaj attım.Mesaj attıktan sonra koşarak Angie'ye yetiştim.
"Ma:Yine ne oldu?"
"An:Anahtarımı stüdyoda unutmuşum."
"Ma:Benim arabam yanımda stüdyoda istersen ..."daha cümlemi tamamlatmadan sağa sola kafa salladı.Stüdyoya kadar hiç konuşmadan geldik.Stüdyoya girdiğimizde sonunda dayanamayıp şöyle dedim:
"Ma:German ne yaptıysa seni baya sarsmış."
"An:Sen öğrendiğinde ne olacağını merak ediyorum."
"Ma:Söyle de German'a şimdiden dersini vereyim."beni takmayıp öğretmenler odasının kapısını açtı.Bir süre kapıdan içeri baktıktan sonra stüdyodan çıktı.Yine ne oldu ya?Kapıdan içeri baktıktan sonra gördüğüm şeye çok şaşırdım.Pablo ve Brenda öpüşüyordu.Hiç kendimi tutmadan içeri girdim.
"Ma:Brenda beni Pablo'ya yalnız bırakır mısın?"
Benim sesimi duyduklarında direk ayrıldılar.Bir saniye öylece birbirlerine baktılar.Bende acele ettirmek için ayağımı yere vurmaya başladım.Brenda bunu fark eder etmez dışarı çıktı.Pablo'da konuşmaya başladı.
"P:Maia bak bunu..."
"Ma:Bunu Angie'ye söyleme mi?Pablo zaten Angie bunu gördü!"
Pablo çıkmak için Kapıya doğru yürüdü.Ama ben yolunu kestim.
"Ma:Hayır zaten yeterince şey oldu şimdi bir de senin onun peşinden gitmene izin vermeyeceğim.
"P:Olan olay German'nın evlenmesi mi?"
"Ma:Evlense de kurtulsak keşke şu dertten ama hayır.Ne olduğunu bile bilmiyorum ama kesin German ilgili bir şey."dedikten sonra Orlando'nun geldiğini duydum.Ayak seslerinden tanımıştım.Bu yüzden hemen dışarı çıktım.Çıktığımda Orlando'yla burun buruna geldim.
"O:Maia ,Angie nerede?"
"Ma:Bilmiyorum stüdyoya girdikten sonra koşarak çıktı."
"O:Bu sefer ki neden acaba?"
"Ma:Nedeni biliyorum ama yer anlatmak için uygun değil."
🔜🔜🔜🔜🔜
Evde herkesin sinirleri bozuktu.Herkes dediğim Orlando,Ally,Federico,Ludmilla ve ben.Orlando Jeremias'ın aslında German olduğunu söylediğinden beri kimse tek kelime etmemişti.Orlando German'a o kadar kötü bakmakta haklıydı.Ben olsam sinirimi tutmazdım.
Orlando'nun sinir tutma yeteneğine hayranım zaten.
Uzun süren sessizliği Ally bozdu.
"A:Ben biliyordum."
"O:Neyi?"
"A:Jeremias'ın aslında German olduğunu."
"Fe:Ne zaman öğrendin ki?"
"A:Sizin dans yarışması işi vardı ya hani annem vs babam.Dans yarışması günü siz stüdyoya gittiniz ben evde kaldım ya.Bavulumu toplayıp aşağı ineceğin sırada duydum."
"Ma:Ve bize söylemedin."
"A:Söylemek isterdim ama o da daha sonra babamla Diego hakkında olan konuşmamı duydu.Birilerine söyleme riskini alamazdım."
"Lu:Violetta bunu öğrendi diye mi sana çok kızdı?"
"A:O ,beni Diego'yla öpüşürken gördü diye bana çok kızdı ve uzun bir hikaye daha sonra anlatırım."
"Ma:Konu Violetta'ya gelmişken aklıma geldi.Violetta'nın peşinden kim gitti?"
"O:Leon'u arayıp bulmasını istedim."
"A:Ve buldu ki bana ,Violetta yanımda,endişelenmeyin,diye mesaj attı."
Violetta konusunda rahatlamıştım Leon'a güvenim tam.Ben her ne kadar rahatlamış olsam da Orlando hala endişeli gibiydi.Ama onun bu endişesinin Violetta konusunda olduğunu sanmıyorum.Yani o da vardı ama onun asıl merak ettiği Angie.
"Ma:Angie'yi merak ediyorsun değil mi?"
"O:Delice bir şey yapmasından endişeleniyorum."
"F:Ne gibi?"
"O:Aklıma türlü türlü Şeyler geliyor ama size söyleyip sizi de endişelendirmeyim."
"A:Yarın ilk iş ona git.Ben de gelebilirim isterse."
"O:Yalnız gitsem daha iyi olacak."daha sonra da ayağa kalktı.Ally'le hemen meraklanmıştık.
"Ma:Şimdi mi gideceksin?"
"O:Hayır yukarı çıkıp yatıcam.Bugün çok uzun geldi."
Sonra da merdivenlerden yukarı çıktı.Onu böyle görmek hoşuma gitmiyor.En son Maria öldüğünde onu böyle görmüştüm.Ama o da haklı.Ed,Liz ya da Emilly'den bir şey olsa ben de öyle yapardım.Onlarda benim için öyle yapardı elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Son Değil (Yeni Hayatım 2. Kitap)
Fanfic"Yeni Hayatım" hikayesinin devamıdır. Kendi Dünyamda serisinin ikinci kitabıdır.